De Rode Duivels - het Garcia tijdperk

Sympathiek van de Rode Duivels om Oekraïne een mentale opkikker te bezorgen, ze kunnen het daar wel gebruiken :unsure:

Hopelijk zeggen ze wel dankuwel

Nederland aant winnen van Spanje, Kroatie aant winnen van Frankrijk, Denemarken dat Portugal in de vernieling speelt en wij, wij worden belachelijk gemaakt door Oekraine godbetert.

Gelijk wie die eerste helft hoopgevend vond, deze laatste 10 minuten is het niveau van de Rode Duivels heden ten dage. Dat is de eerste helft nog goed gemaskeerd door een zeer zwak Oekraïne, maar dit gaat helemaal nergens heen. Lukaku is volstrekt nutteloos als ie niet scoort, Debast op de 6 voegt niks toe en centraal achterin heb ik geen flauw idee wat we daar de komende 5 jaar kunnen zetten zonder telkens met dichtgeknepen billen te zitten kijken elke keer de tegenstander over de middellijn komt. En De Bruyne vond ik ook niet goed, je ziet aan een sporadische flits wel dat die kan voetballen uiteraard, maar dat is een momentenvoetballer geworden. En De Ketelaere was vandaag ook schrijnend zwak, maar goed, wie was dat niet?

Laatst bewerkt:
Opt werk den tussen stand gekeken , 0-1 Bigrom , denk tis binnen
thuiskomen en 3-1 , wa heb kik gemist hahaha

Complete implosie zeg. Ze hebben natuurlijk amper een dag of 2 getraind onder Garcia, opnieuw zijn er verschillende spelers geblesseerd, en zijn er enkelen niet in vorm. Maar dan nog is deze tweede helft echt wel abominabel. Heel veel werk aan de winkel ...

Ik ga zondag voor de allereerste keer gaan kijken naar deze bende sukkelaars, tis met vrienden dus daarvoor doe ik het wel. Maar begin wel al spijt te krijgen da ik daar een dikke 95 minuten naar mss weer een zeer zwakke ploeg ga moeten zien.

Terug
Bovenaan