De Rode Duivels - het Garcia tijdperk

Debast zal wel op de 6 staan en Trossard en CdK op de flanken.

Vind het met het materiaal dat hij heeft geen slechte opstelling. Ben al blij dat Faes er niet in staat.

Mogelijks zien we wel Doku en Vanaken ook nog vanavond, zeker Vanaken zou ook geen onlogische keuze zijn, maar met Tielemans en KDB zijn de plaatsjes daar duur natuurlijk.
van mij had Vanaken mogen spelen IPV KDb, heiligschennis ik weet het maar is toch meer in vorm.

Debast zal wel op de 6 staan en Trossard en CdK op de flanken.

Vind het met het materiaal dat hij heeft geen slechte opstelling. Ben al blij dat Faes er niet in staat.

Mogelijks zien we wel Doku en Vanaken ook nog vanavond, zeker Vanaken zou ook geen onlogische keuze zijn, maar met Tielemans en KDB zijn de plaatsjes daar duur natuurlijk.
Ik vind CDK op de flank een goed idee om te testen, speelt daar bij Atalanta wel zelden, maar zo heb je daar iemand die ook nog eens een voorzet kan trappen of vanop de flank het spel kan verdelen. Al onze andere flankaanvallers zijn veel meer van de individuele actie.

Ik vrees alleen dat het niet het beste moment is. Zit niet in beste vorm, en dan op een plek die ie niet (meer) gewoon is ...

Toch benieuwd!

Ik had het totaal niet gevolgd, wist maar sinds vanmiddag dat ze nu speelden.

Maar staat Mechele daar nu op dat veld?

We zijn nog maar zeven minuten ver. Laten we nog niet te negatief doen, logisch dat het nog wat zoeken is op het veld met amper twee trainingen. Go Belgium!

Hoe Courtois terug in de gunst laten spelen van de fans?
Oekraïne eerst 20x kansen geven en zelf niks doen. Held.

Ik heb alvast op mijn bingokaart:

Mechele veroorzaakt een penalty
De Cuyper scoort met een harde schuiver
Debast rode kaart

Je zou zulke matchen toch de commentator moeten kunnen op mute zetten. Wat slaat die allemaal uit zijn botten. Bal die nog niet in de buurt van de goal komt, noemt hij al goal :lol:

Je zou zulke matchen toch de commentator moeten kunnen op mute zetten. Wat slaat die allemaal uit zijn botten. Bal die nog niet in de buurt van de goal komt, noemt hij al goal :laugh:
Idd... Hebben ze bij vtm eigenlijk nog andere commentators? Elke match op vtm is het precies die Aster... :sop:

Terug
Bovenaan