Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Ok, ik zie er hem ook niet meer tussen staan!Hier niet! Je hebt misschien de Genkie versie van de website
Heb ik ook nooit gesnapt, een bondscoach moet toch niet bouwen voor over 5 jaar, gewoon naar het volgende toernooi.Van evengoed dat er over 5 jaar 2 klasbakken uit het niets opbouwen en dan verdienen die imo gewoon te spelen. Als Smets volgend seizoen kan bevestigen en die is eind volgend seizoen bij de beste Belgiscje centrale verdedigers en Mechele niet moet er ook niet naar deze wedstrijden teruggekeken worden om toch Mechele mee te nemen boven Smets.Superblij voor Heynen
Ik had wel niet verwacht dat Smets er niet bij ging zijn. Zeker gezien die één van de weinigen op niveau was de laatste weken. Maar die gaat nog kansen genoeg krijgen, daar ben ik zeker van. Persoonlijk zie ik op termijn Faes eruitvallen. Die vind ik echt geen RD materiaal. Mechele hoort er absoluut bij voor zijn ervaring, maar die gaat natuurlijk ook geen vijf jaar meer meedraaien. Smets sukkelt bovendien een beetje met een blessure, dus vermoedelijk zal ook meespelen dat ze in Genk willen dat die wat rust tussen de competitie en de PO's in.
Maar het is voor mij alleszins niet Mechele of Smets, maar eerder Faes of Smets.
Bakayoko wel een dramatisch seizoen aan het spelen.
Heb ik ook nooit gesnapt, een bondscoach moet toch niet bouwen voor over 5 jaar, gewoon naar het volgende toernooi.Van evengoed dat er over 5 jaar 2 klasbakken uit het niets opbouwen en dan verdienen die imo gewoon te spelen. Als Smets volgend seizoen kan bevestigen en die is eind volgend seizoen bij de beste Belgiscje centrale verdedigers en Mechele niet moet er ook niet naar deze wedstrijden teruggekeken worden om toch Mechele mee te nemen boven Smets.
Tgoh, kreeg vorig seizoen ook al kritiek dat zijn cijfers een vertekend beeld gaven en dit seizoen is hij een pak minder. Ook al naast de ploeg gevallen. Maar idd, de plaatsen zijn duur. Ook Godts had ik verwacht, maar alleen in Fofana zijn plek had gekund.Dramatisch is veel gezegd voor een 21-jarige winger met 13 goals/assists samen en wiens ploeg al 2 maanden ligt te zwalpen dat het geen naam heeft. Dat zijn laatste matchen minder zijn, ja, maar in Januari en begin Februari was die toch vrij goed aan't spelen. Tegen Feyenoord en Liverpool was die toch zeer aanwezig en sterk.
Maar goed, plaatsjes op die positie zijn duur.
Zou wel kunnen, maar met alle respect voor Congo, dat is toch niet hetzelfde als Marokko bijvoorbeeld. Lijkt me toch straf dat Mokio die stap ambieert.Mokio vind ik wel een beetje vreemd, maar we hebben een te kort aan defensief ingestelde middenvelders, dus zal daar wel mee te maken hebben. Of dat ze het risico niet willen nemen dat die ooit voor een ander land kiest.
Zou wel kunnen, maar met alle respect voor Congo, dat is toch niet hetzelfde als Marokko bijvoorbeeld. Lijkt me toch straf dat Mokio die stap ambieert.
Van mij mag er altijd wel een groot talent mee opgenomen worden in de kern ipv een oudere speler die toch niet zal spelen en waar nog weinig toekomst in zit.Mokio vind ik wel een beetje vreemd, maar we hebben een te kort aan defensief ingestelde middenvelders, dus zal daar wel mee te maken hebben. Of dat ze het risico niet willen nemen dat die ooit voor een ander land kiest.
Vermeeren en Keita zijn beide ook jonge defensieve middenvelders, beide basisspelers, en zeker de eerste een enorm talent. De kans dat Mokio voor Congo zou kiezen was ook heel klein.Mokio vind ik wel een beetje vreemd, maar we hebben een te kort aan defensief ingestelde middenvelders, dus zal daar wel mee te maken hebben. Of dat ze het risico niet willen nemen dat die ooit voor een ander land kiest.
5 keepers. Heynen is geselecteerd.Weer die 4 keepers waarvan 1 die al heel het seizoen op de bank zit. Liever dan Smets of Vermeeren bij de kern gehad.