Geen Denayer en Boyata zijn wel een verrassing, Martinez kennende![]()
Denayer zal toch ook nog eens vloeken met zijn laatste transfer en zijn "drang om te winnen"
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Geen Denayer en Boyata zijn wel een verrassing, Martinez kennende![]()
Doku is fysiek klaar voor de rol die Martinez voor hem heeft
Achja met een blessure kunt ge ook op de bank zitten natuurlijk

Martinez roept drie centrale verdedigers op die samen 6 caps hebben, hmm. Da's om problemen vragen natuurlijk.
Dat hij Saelemaekers thuislaat begrijp ik ook totaal niet, of die is die nog niet helemaal fit?
Wie zou jij dan oproepen als alternatief?
Als hij hem echt niet opstelt boeit het mij eerlijk gezegd ook geen reet wie er als 26e meegaat... Als die jongen echt goed in de groep ligt en ervoor kan zorgen dat er met een betere mentaliteit naar de matchen wordt toegeleefd mag die van mijn part mee tot zijn 50e.Martinez pakt het weer goed in, maar Mertens gaat dus eigenlijk gewoon mee voor de sfeer!
Zou naar het schijnt wel klaargeraken voor het WK (is ook reserve trouwens, niet?)Martinez roept drie centrale verdedigers op die samen 6 caps hebben, hmm. Da's om problemen vragen natuurlijk.
Dat hij Saelemaekers thuislaat begrijp ik ook totaal niet, of die is die nog niet helemaal fit?