De Rode Duivels | de laatste rechte lijn naar het WK2022 in Qatar (20/11-18/12)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Geen Denayer en Boyata zijn wel een verrassing, Martinez kennende :unsure:

Denayer zal toch ook nog eens vloeken met zijn laatste transfer en zijn "drang om te winnen"

money-crying.gif

Haha Bobby, vindt het doodjammer dat hij Chadli niet kon meenemen. Allez gast.
En dan Ludo Vandewalle die zijn vraag stelt in Matroesjka-Engels-Antwerps :ROFLMAO:

Uiteindelijk maakt het toch niet uit welke namen meegaan

Alles staat en valt met de opstelling en tacktiek van Roberto. Helaas

Martinez roept drie centrale verdedigers op die samen 6 caps hebben, hmm. Da's om problemen vragen natuurlijk.

Dat hij Saelemaekers thuislaat begrijp ik ook totaal niet, of die is die nog niet helemaal fit?

Martinez: "We kunnen ons enkel voorbereiden op de 3groepswedstrijden"

Het speelschema zegt mij dat ge speelt tegen de nummer 1 of 2 van groep E
Groep E is een groep met Duitsland - Spanje - Costa Rica - Japan (wie o wie zou daar doorgaan)

Of zou hij echt denken dat Costa Rica een mogelijkheid is?
Het is weer met de ogen dicht als we de 1e ronde doorkomen

Op zich geen slechte selectie. Het had een pak erger gekund... Ik was aan het vrezen voor Denayer, Boyata en zelfs Chadli :D

Maar het is natuurlijk nog te zien hoe hij ze gaat opstellen.
Hij kan nog altijd perfect met Hazard en Mertens spelen en Debast achteraan droppen.

Doku is fysiek klaar voor de rol die Martinez voor hem heeft
Achja met een blessure kunt ge ook op de bank zitten natuurlijk

Nee nee, het is toch starten met Eden en Mertens, en dan mag Doku toch invallen in minuut 70 voor Mertens en Trossard in minuut 89 voor Hazard. CDK is dan de verantwoordelijke voor de hesjes. Niet?

Geen Origi vind ik toch jammer eerlijk gezegd... zeker als Mertens dan wel mee gaat.

Zelfs niet als back-up (voor als Lukaku uitvalt ofzo). Dat is dan Lukebakio zeker? Moet toegeven dat ik die niet echt volg...

Doku ook een heel rare keuze :unsure:

In elk geval goed idd dat Boyata en Denayer er niet bij zijn. Maar we zijn er vet mee als hij dan gewoon speelt met Vertonghen - Debast - Alderweireld en Faes en Theate niet van de bank of tribune komen.

Mertens is uiteraard gewoon idioot en ook daar, wat ben je met Doku of CdK wanneer je telkens gewoon Mertens als eerste invaller inbrengt. Hij had altijd Origi moeten meenemen ipv Mertens, is ook een supersub die vaak zijn goal meepikt op belangrijke momenten, exact wat hij nu van Mertens wellicht gaat verwachten, maar die kan het gewoon niet meer.

Op zich kan ik, behalve Mertens, best leven met de selectie. Maar het is de basiself die bepalend gaat zijn, en daar vrees ik dat Martinez gewoon zijn zelfde usual suspects gaat opstellen.

Martinez ziet dus Hazard ook als kapitein

En dan mag er eens 1 vrouw een vraag stellen: "Coach ziet u het gebeuren dat we 17 goals maken, want er zijn winkels die korting geven als we 17x scoren"
Serieus ?! Blijf thuis als dat uw vraag is hé

Martinez pakt het weer goed in, maar Mertens gaat dus eigenlijk gewoon mee voor de sfeer!
Als hij hem echt niet opstelt boeit het mij eerlijk gezegd ook geen reet wie er als 26e meegaat... Als die jongen echt goed in de groep ligt en ervoor kan zorgen dat er met een betere mentaliteit naar de matchen wordt toegeleefd mag die van mijn part mee tot zijn 50e.
Uiteindelijk hebben we dat eens met Timmy Simons gedaan ook he.

Dan heb ik persoonlijk meer problemen met Hazard in de basis dan met Mertens op de bank.

Martinez roept drie centrale verdedigers op die samen 6 caps hebben, hmm. Da's om problemen vragen natuurlijk.

Dat hij Saelemaekers thuislaat begrijp ik ook totaal niet, of die is die nog niet helemaal fit?
Zou naar het schijnt wel klaargeraken voor het WK (is ook reserve trouwens, niet?)

Maar heeft nog wel geen enkele wedstrijd gespeeld sinds zijn blessure.

Saelemakers is ook geen eerste keuze voor Martinez. Die had echt een goed seizoensbegin nodig om in de selectie te geraken volgens mij. Dat is het verschil met Doku die wél in de bovenste schuif ligt.

Maar op zich is de niet-selectie van Saelemakers perfect verdedigbaar.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan