De Rode Duivels | de laatste rechte lijn naar het WK2022 in Qatar (20/11-18/12)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bobby start gewoon met Courtois, Vertonghen,Toby, Boyata, Meunier, Carrasco, Witsel, Tielemans, KDB, E Hazard en Lukaku.

Wissels: Carrasco, Mertens en Vanaken

Weet niet of dit om te lachen is, maar dit gaat idd gewoon gebeuren he :unsure:

Wie valt er dan in de 96e minuut in?

Trossard om nrt te jennen

Ja om dan te kunnen zeggen: kijk, Trossard gaat ook het verschil niet maken, basisplaats voor Eden is terecht :help:

Jaja, voetbalkrant... Artikel negeren, de verzamelde Twitter-quotes zijn meer van belang wat betreft Wout Faes. Hopelijk krijgt die jongen eindelijk een kans van Martinez.

Vorig seizoen als speler van het seizoen bij Stade Reims verkozen. Trouwens, als Foket fit is, zou ik die ook altijd meenemen

Trouwens, als Foket fit is, zou ik die ook altijd meenemen
Mja, normaal wel, maar is nog steeds geblesseerd en heeft dit seizoen nog geen minuten gemaakt.

Soit, op basis van wie momenteel in vorm of op zijn minst fit is, kom ik op deze opstelling uit:

Courtois - Theate, Witsel, Faes, - Carrasco, Onana, De Bruyne, Tielemans, Castagne - Trossard, Batshuayi

Hier nog eens een warme oproep om jezelf in te schrijven in onze WK pronostiek pool!

Als we een kern zouden maken van de spelers met de hoogste transferwaardes (volgens transfermarkt), zou het dit moeten worden (ik heb geopteerd voor 3 keepers, 6 cv's, 4 flankspelers, 5 centrale middenvelders, 5 aanvallende middenvelders en 3 spitsen). Uiteraard met de bedenking dat oudere spelers minder waard worden.

Dus ja fuck ervaring!

Courtois, Casteels, Vandevoordt
Theate, Dendoncker, Faes, Bornauw, Denayer
Carrasco, Castagne, Saelemaekers, Thorgan Hazard
Tielemans, Onana, Lavia, Sambi, Mangala
De Bruyne, CDK, Trossard, Doku, Vanaken
Lukaku, Openda, Batshuayi

Huh? Hebben die nu allebei Witsel thuisgelaten? Of zie ik nu scheel? :unsure:
Blijkbaar ja. Ik kan me wel vinden in bepaalde namen, maar vooral bij Van der Elst zitten daar toch twijfelgevallen tussen. En ik zou Witsel wel meenemen.

Ge kunt zelf ook eens de oefening maken he:

Ik kwam bij deze selectie uit:
Capture.png

Twijfelgeval Vanaken vs. Praet, maar ik zie Praet als een type speler dat we missen op het middenveld (veel lopen en jagen bij balverlies). Liever dat dan een trage spelverdeler (Vanaken), ook al heeft hij meer ervaring + misschien iets balvaster.

Witsel mag zeker mee, maar gebruik hem dan zoals ze hem bij Atleti gebruiken: als verdediger (die dan ook in staat is om mee opbouwend te voetballen)

Als we een kern zouden maken van de spelers met de hoogste transferwaardes (volgens transfermarkt), zou het dit moeten worden (ik heb geopteerd voor 3 keepers, 6 cv's, 4 flankspelers, 5 centrale middenvelders, 5 aanvallende middenvelders en 3 spitsen). Uiteraard met de bedenking dat oudere spelers minder waard worden.

Dus ja fuck ervaring!

Courtois, Casteels, Vandevoordt
Theate, Dendoncker, Faes, Bornauw, Denayer
Carrasco, Castagne, Saelemaekers, Thorgan Hazard
Tielemans, Onana, Lavia, Sambi, Mangala
De Bruyne, CDK, Trossard, Doku, Vanaken
Lukaku, Openda, Batshuayi
RSCA supporter zeker?
Hoe kan je nu Mignolet thuislaten :')

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug