De Rode Duivels | de laatste rechte lijn naar het WK2022 in Qatar (20/11-18/12)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Die is inderdaad weggehaald omdat er geen bron was voorzien, dus die was niet 100% zeker.

Via de pagina geschiedenis kan je die echter wel nog achterhalen, maar goed, gezien het niet officieel is...

Merci.

Ik snap de ophef hier over die lijst eigenlijk niet. Buiten enkele jongelingen zijn dat toch gewoon de usual suspects? En die 'laatste' 5 a 10 namen dat boeit toch niemand? Die gaan toch nooit mee.

Ik zou Trésor meepakken. Daar kan je eigenlijk écht niet om heen in huidige vorm. Wat we echt gaan krijgen is een Dries Mertens die al jaren over zijn top is en nu in een kutcompetitie aan het uitbollen is.

Martinez heeft trouwens al aangegeven in een interview met HBvL dat zowel Trésor als Heynen 99,9% niet meegaan. Kwestie van dat sprankeltje hoop dat er was meteen de kop in te drukken.

als hij al zoveel jaren een bepaalde selectietactiek toepast, dan kan je natuurlijk verwachten dat dit zo blijft voor zijn hopelijk laatste grote tornooi. Waren er nu echt mensen die verwachten dat Heynen en/of Tresor zouden meegaan, dus welke hoop?

als hij al zoveel jaren een bepaalde selectietactiek toepast, dan kan je natuurlijk verwachten dat dit zo blijft voor zijn hopelijk laatste grote tornooi. Waren er nu echt mensen die verwachten dat Heynen en/of Tresor zouden meegaan, dus welke hoop?

Ja, ik en zowat alle Genk supporters :p

Heynen boven Vanaken
Trésor boven Mertens

Niet dat het veel uitmaakt hoor, zou sowieso niet voor de basiself zijn. Maar Trésor als verrassende supersub zou wel kunnen werken imo.

Heynen boven Vanaken
Trésor boven Mertens

Niet dat het veel uitmaakt hoor, zou sowieso niet voor de basiself zijn. Maar Trésor als verrassende supersub zou wel kunnen werken imo.
Beide doen het niet slecht in de Jupkes Liga. Maar bvb Vanaken deed het in de CL gewoon heel goed. Ik zie echt geen rede om die te vervangen door bvb Heynen. Dat Mertens eruit moet is idd een feit maar of je daarom Tresor moet selecteren? Beide 0 ervaring op een hoger niveau

Beide doen het niet slecht in de Jupkes Liga. Maar bvb Vanaken deed het in de CL gewoon heel goed. Ik zie echt geen rede om die te vervangen door bvb Heynen. Dat Mertens eruit moet is idd een feit maar of je daarom Tresor moet selecteren? Beide 0 ervaring op een hoger niveau

Martinez heeft met zijn selectiepolitiek al bewezen dat ervaring op hoger niveau niet nodig is.

https://welkom.elevensports.be/road-2-qatar Nog een goeie deal, zal hen wel lukken zeker :unsure:

FFS. Eerste actievoorwaarde:
1. DE ROAD TO QATAR PROMOTIE IS BESCHIKBAAR VOOR ZOWEL NIEUWE ALS OUDE ABONNEES. UITGESLOTEN ZIJN ABONNEES MET REEDS EEN ACTIEVE PRO LEAGUE JAARPAS OF ALL ACCESS JAARPAS.

Wanneer loopt mijn abo af? 28 November... :wallbash:

Edit: Hmm, ik kan wel mijn credit card verwijderen van mijn account. Ik zal dus een nieuw account moeten maken en daarmee die actie claimen.

Heynen boven Vanaken
Trésor boven Mertens

Ik tel dan toch niet mee. De meeste Genkies kunnen zich eigenlijk goed vinden in "Heynen en Tresor zijn er niet bij". Maar als je even serieus gaat analyseren (iemand op ons forum die nogal neutraal is heeft een hele uiteenzetting met correcte vergelijkingen en analyses van uitspraken van Martinez gedaan) zijn we misschien iets te mild hierin. Heynen vs Vanaken is gewoonweg Vanaken. Daar moeten we eerlijk in zijn. Maar als ge met een Praet of Lokonga gaat vergelijken momenteel?
En Tresor... Normaal zegt ge "nee, ik snap dat die er niet bij zit". Maar een Mertens is zeventigduizend keer over de top en hoort er niet meer bij, dus wanneer ge zo iemand meeneemt, gaat ge toch eens denken van "tja, waarom eigenlijk Tresor dan niet".

Die is inderdaad weggehaald omdat er geen bron was voorzien, dus die was niet 100% zeker.

Via de pagina geschiedenis kan je die echter wel nog achterhalen, maar goed, gezien het niet officieel is...

Ondertussen heeft LDH er wel zo over bericht alsof dit toch de lijst is, en Standard al gereageerd op de niet-selectie van Bodart en Raskin.

Maar we zullen wel zien.

Zeg, nu Verschaeren weer in vorm begint te komen, wilt dat dan zeggen dat die mee moet ipv CDK die op de bank begint te sukkelen of werkt dat zo niet 🥸😈

Er moet altijd een eerste keer zijn, hé. Maar je hebt gelijk hoor, het heeft weinig zin om Vanaken te vervangen door Heynen. Zie ook hieronder.

Ik tel dan toch niet mee. De meeste Genkies kunnen zich eigenlijk goed vinden in "Heynen en Tresor zijn er niet bij". Maar als je even serieus gaat analyseren (iemand op ons forum die nogal neutraal is heeft een hele uiteenzetting met correcte vergelijkingen en analyses van uitspraken van Martinez gedaan) zijn we misschien iets te mild hierin. Heynen vs Vanaken is gewoonweg Vanaken. Daar moeten we eerlijk in zijn. Maar als ge met een Praet of Lokonga gaat vergelijken momenteel?
En Tresor... Normaal zegt ge "nee, ik snap dat die er niet bij zit". Maar een Mertens is zeventigduizend keer over de top en hoort er niet meer bij, dus wanneer ge zo iemand meeneemt, gaat ge toch eens denken van "tja, waarom eigenlijk Tresor dan niet".

Ja, ik ben biased natuurlijk. Ik zie Heynen liever spelen dan Vanaken. Het is wel zoals je zegt: het zou het niet eens tussen die 2 moeten gaan. Vanaken is imo ook eerder een 10 en vervanger voor De Bruyne terwijl Heynen eerder een 8 is en op Tielemans zijn plek zou kunnen staan.

Het gaat dus eigenlijk over of Lokonga of Praet of Heynen of Lavia. En er is maar plaats voor 1, maximum 2. Doe mij dan maar Heynen en Lavia. Ongeacht of die nog geen enkele cap hebben. Heynen op basis van prestaties op het veld, Lavia op basis van potentieel en toekomst.

Trésor komt nu ook maar in de picture omdat er zoveel gekwetsten zijn (onder andere Doku en Saelemaekers onzeker). Dan is het Lukebakio / De Ketelaere / Januzaj / Mertens / Trésor. Logisch gezien laat je dan toch Mertens en Januzaj thuis en pak je mannen mee die in vorm zijn en verdienen van mee te gaan.

26 man:
Courtois / Mignolet / 3de keeper
Castagne / Meunier / Toby / Theate / Vertonghen / Hazard / De Cuyper
Kevin / Witsel / Tielemans / Carrasco / Vanaken / Onana / Lavia / Heynen
Hazard / Doku / Saelemaekers / De Ketelaere / Trossard / Lukebakio / Lukaku / Michy

Best wel moeilijk om er maar 26 te kiezen. Misschien dan toch eerder Openda i.p.v. Heynen, met dat Lukaku zo een vraagteken is.
Trésor in als Doku of Saelemaekers het niet haalt.

Mijn 11:
Courtois
Castagne Toby Jan Hazard
Lavia Onana
Carrasco KDB Trossard
Lukaku

Daar zou ik nu eens met veel plezier naar kijken.

Tegen deftige ploegen eventueel Tielemans erin i.p.v. Carrasco
Tielemans Lavia Onana
KDB Trossard
Lukaku

Snap niet goed op basis van wat je Doku zou meepakken. Die heeft de afgelopen 2 seizoenen amper gespeeld.
Ja, talent, hip hoi maar dat heeft Eden Hazard ook (en die zou ik ook thuis laten trouwens).

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan