De Rode Duivels | de laatste rechte lijn naar het WK2022 in Qatar (20/11-18/12)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Echt nog hopen dat Romelu fit raakt...

Ik ben niet de grootste Batshuayi fan, maar dat is nu ook niet de meest onlogische keuze in dat geval.
Subiet zet em Eden als spits. Ah ja, want bij Real is hij nu ook de vervanger voor Benzema :unsure:
Anders zal het idd Batsman zijn... of Origi (ik hoop nog altijd stiekem dat die de komende weken in vorm raakt bij Milan... geen idee hoe hij gisteren speelde tegen Torino maar in ieder geval niet gescoord)

We gaan gewoon KDB moeten klonen jong. 3 keer kopiëren moet volstaan denk ik.

Echt nog hopen dat Romelu fit raakt...

Subiet zet em Eden als spits. Ah ja, want bij Real is hij nu ook de vervanger voor Benzema :unsure:
Anders zal het idd Batsman zijn... of Origi (ik hoop nog altijd stiekem dat die de komende weken in vorm raakt bij Milan... geen idee hoe hij gisteren speelde tegen Torino maar in ieder geval niet gescoord)

We gaan gewoon KDB moeten klonen jong. 3 keer kopiëren moet volstaan denk ik.
Dan kunnen we evengoed Lukaku klonen voor in de spits he :unsure:

Dit is niet de preselectie ...
Denk je dat Martinez in elk interview zegt dat de 26 man zal aangekondigd worden binnen x aantal dagen maar dan wel zijn tijd zal pakken om wat namen op Wikipedia in te voeren ?

Dit is niet de preselectie ...
Denk je dat Martinez in elk interview zegt dat de 26 man zal aangekondigd worden binnen x aantal dagen maar dan wel zijn tijd zal pakken om wat namen op Wikipedia in te voeren ?
Martinez heeft vorige week een voorselectie van 55 spelers aan de Fifa doorgegeven, dat heeft hij enkele dagen geleden zelf gezegd in een interview.

Dit zijn er 55. Dat zijn dus die 55.

Hebben ze niet gewoon de A-selectie gecombineerd met de beloften?!
Nee want daar staan namen als Stroeykens, Heynen, Duranville en Van der Heyden op die dat nog niet of al even niet meer zijn.

Martinez had het vorige week over een lijst van 55 man die hij had doorgegeven en dit zijn 55 man. Wat we wisten waren de namen van de Anderlechtspelers (Debast, Stroeykens, Amuzu, etc) - door Anderlecht naar buiten gebracht - en ook Heynen had Martinez al laten vallen.
Dus dat komt allemaal wel heel toevallig overeen met dit hier.
Ergo: dit zijn ze gewoon he.

Ook al boeit die lijst van 55 niet echt, besef even dat er 7 spelers van Anderlecht bij zitten waaronder een paar 16-jarige pubers 😅
Best wel schaamtelijk dat een Raskin of Kayembe, 2 jongens die je in tegenstelling tot die preminiemen van Anderlecht in geval van veel afwezigheden wel had kunnen gebruiken. En moest Michel-Ange Balikwisha niet bij Antwerp maar bij Anderlecht gezeten hebben had die er uiteraard ook tussen gestaan. Triestige bondscoach

Dat het niet boeit vind ik ook, maar je moet wel positie per positie vergelijken. Raskin concurreert met geen enkele speler van Anderlecht. Die heeft pech dat de CM onze meest indrukwekkende positie is.

Kayembe of Balikwisha kunnen mi even weinig uitsteken op een WK dan Duranville of Stroeykens, namelijk niks. Kayembe in een 4-mansdefensie misschien omdat er niks anders is maar goed ja.

Op dit moment is Doku toch ook niet klaar voor de RD?
Ik blijf het zo raar vinden dat men denkt dat die nog geblesseerd is of daar nog van moet herstellen. Die is sinds midden september terug beschikbaar he. Dit terwijl hij op het EK een van de beteren bij ons was (ik vind hem ideaal gif om hem op zijn minst in te brengen in de laatste 20 minuten ofzo) en Amuzu en Hazard de stenen uit de grond mogen blijven zuigen. Die heeft toch altijd een plek bij deze (voor)selectie? Hij kan op weinig speelminuten rekenen bij Rennes, maar dat probleem hebben wel meerdere Rode Duivels.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan