Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Lukaku, Origi, Openda bedoelt ge dan?Op dit moment moet Openda toch gewoon die derde spits zijn he?
Ik vind op dit moment geen plek voor Origi, toch niet als spits. Op dit moment he. Speelt gewoon heel weinig door zijn blessure. Een fitte Origi heeft wel zijn plaats in de selectie.Lukaku, Origi, Openda bedoelt ge dan?
Of Batsman 2e spits? (en Origi zien als flankspeler?)
goed om na een uur in te vallen , denkt enkel Martinez .Intussen Trossard ook wel alweer gescoord tegen Chelsea, maar soit.
Intussen Trossard ook wel alweer gescoord tegen Chelsea, maar soit.
goed om na een uur in te vallen , denkt enkel Martinez .
Vanzeir is echt veel te licht voor de rode duivels, laat die maar thuis. En dat zeg ik als Union fan.Vind ik ook Wilcao. Vanzeir lijkt ook in vorm te komen, maar die kon in zijn interlands niet overtuigen (misschien ook omdat hij alleen in de punt moest spelen). Cuypers is misschien te licht?
Toch echt tenenkrullend hé.![]()
Aftellen met Roberto Martinez, die basisplek Eden Hazard verdedigt: "Zoals Kompany in Rusland" | Sporza
Tik tak, tik tak. Alle Rode Duivels horen de klok van het WK voetbal steeds luider tikken. Voor Roberto Martinez zijn definitieve selectie bekendmaakt, trokken we nog een laatste keer naar de bondscoach. Want wordt het nu Trossard of Hazard? "Eden kan een match meer beïnvloeden als hij start."sporza.be
weg hoop!
Zo krijgt Trossard alsnog misschien zijn basisplaats![]()

"Mertens met zijn ervaring als Rode Duivel , en een goed WK 4 jaar geleden , krijgt altijd de voorhand op Trossard , die nog groeiende is ."Ah ik zag eerder Dries Mertens als valse spits in de basis dan
![]()
Of klooien met Batshuayi.Ah ik zag eerder Dries Mertens als valse spits in de basis dan
![]()
Ik ben niet de grootste Batshuayi fan, maar dat is nu ook niet de meest onlogische keuze in dat geval.Of klooien met Batshuayi.