De Rode Duivels | de laatste rechte lijn naar het WK2022 in Qatar (20/11-18/12)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hopen dat Origi nog iets kan laten zien bij Milan de komende 2 weken ofzo.
Zou een serieuze meerwaarde kunnen zijn... (en dan moeten we zeker Benteke - lol - niet meenemen)

En ja, we kunnen nog hopen dat E. Hazard een opflakkering heeft op het WK, omdat het een toernooi is, hij blijkbaar heel gemotiveerd is, en hij (neem ik aan) totaal geen last heeft van vermoeidheid door teveel wedstrijden nu :unsure:
Als dat gebeurt, dan geef ik graag Martinez gelijk. Maar ik zie het écht niet gebeuren...

Vind ik ook Wilcao. Vanzeir lijkt ook in vorm te komen, maar die kon in zijn interlands niet overtuigen (misschien ook omdat hij alleen in de punt moest spelen). Cuypers is misschien te licht?

Lukaku, Origi, Openda bedoelt ge dan?

Of Batsman 2e spits? (en Origi zien als flankspeler?)
Ik vind op dit moment geen plek voor Origi, toch niet als spits. Op dit moment he. Speelt gewoon heel weinig door zijn blessure. Een fitte Origi heeft wel zijn plaats in de selectie.

Intussen Trossard ook wel alweer gescoord tegen Chelsea, maar soit.

goed om na een uur in te vallen , denkt enkel Martinez .

Ik hoop echt voor Trossard dat hij toch voldoende speelminuten krijgt op het WK.

Een goal of twee op het WK en je speelt jezelf in de kijker (voor eventueel een mooie transfer). Want hij kan mogelijks nog wel een stapje hoger zetten.

Vind ik ook Wilcao. Vanzeir lijkt ook in vorm te komen, maar die kon in zijn interlands niet overtuigen (misschien ook omdat hij alleen in de punt moest spelen). Cuypers is misschien te licht?
Vanzeir is echt veel te licht voor de rode duivels, laat die maar thuis. En dat zeg ik als Union fan.

weg hoop!
Toch echt tenenkrullend hé.

Ik denk dat onderstaande wel als een boomerang in zijn gezicht kan terugkeren, wanneer we zelfs de groepsfase niet doorgeraken:

"De grote uitdaging wordt de drie groepsmatchen gebruiken om je potentieel als team te vervullen met het oog op de rest van het toernooi."

Want eerlijk, ik heb er echt geen goed oog in. Kroatië is sowieso gewoon beter dan ons, maar Canada kan ons ook zomaar verrassen. David, Davies, Buchanan,... snelle jongens die onze oude trage of compleet onervaren verdediging zomaar kunnen overlopen op een goede dag.

Want dat is nu toch echt de grootste fout van Martinez, dat hij daar de nieuwe generatie nooit kansen heeft gegeven om zich voldoende in te werken in de basisploeg. Vertonghen speelt bij een ploeg op de dool in België en straalt heel weinig uit de laatste tijd. Alderweireld speelt ook in België bij een ploeg waar de klad ondertussen ook in zit. Zijn vaste backups zijn Boyata en Denayer. De ene speelt ondertussen ook in België, is niet eens basisspeler en is getuige zijn laatste geblunder ook geen vat vol vertrouwen. De andere heeft pas sinds 3 weken een ploeg in de zandbak begot.
En dan is de volgende vervanger in de pikorde niet eens een speler die ondertussen toch iets of wat aan het groeien is in een sterkere competitie (Faes, Theate), nee, dan verkiest hij een 19jarige die net komt kijken bij een ploeg die middenmoot is in België en in Europa heel matig bezig is (Debast).

En dan heb ik het nog maar over getest worden door de snelle jongens van Canada, wat gaan die doen als ze tov Mbappé, Neymar of zelfs maar Sterling staan?

Tuurlijk is Hazard verkiezen boven Trossard gewoon ergerlijk en compleet ridicuul, maar het probleem situeert zich volgens mij toch eerder structureel en lager op het veld.

Zo krijgt Trossard alsnog misschien zijn basisplaats :unsure:

Ah ik zag eerder Dries Mertens als valse spits in de basis dan :help:

Roberto%20Martinez%20Rode%20Duivels%20PHOTONEWS_10939901-076.jpg

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan