De Rode Duivels | de laatste rechte lijn naar het WK2022 in Qatar (20/11-18/12)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dit is wel off topic maar weet iemand hoe het komt dat er bij
Nederland toeschouwers in de Arena zaten toen ze ze net speelden?
test voor het EK
Niet echt voor EK he
 
Carrasco is gebeterd. En ik weet dat hij daar de laatste tijd speelt bij z'n club.

Ik ben er evenwel geen fan van. België speelt meer open dan Atletico en dan verkies ik zeker weten Hazard. Die is stukken gedisciplineerder.
Carrasco is voor mij eigenlijk de ideale vervanger voor Eden. Zet Mertens maar op de bank.
 
In dit systeem zwerft Mertens wat rond Lukaku. Vind dat prima zo.
Voor Carrasco zie ik in dit systeem geen ideale plaats. Zie hem het liefst als pure buitenspeler in een driemansaanval.
 
Lukaku zijn controles met de rug naar het doel zijn toch echt zo triestig om te zien hè. Dan heb ik echt goesting om met mijn sloef naar de TV te gooien.
 
Niet echt voor EK he
Ah nvm.
dan was het op het vrtnws iets anders dat ik had gehoord. Was iets met aantal fans en EK
 
Toch echt beschamend dat Chadli hier in de ploeg staat.

Je speelt tegen Tsjechië met alle respect en je kwalificeert u uiteindelijk toch wel, waarom dan geen Belgisch talent op die positie uitproberen? Chadli heeft toch echt niks meer te zoeken bij de RD.
 
België is maar matig. De bepalende spelers krijgen er maar niet genoeg schwung in.

Een beetje meer snelheid en variatie langs de flanken (gebruik Castagne toch wat meer, echt een goede speler) mag wel in de tweede helft. Anders zal het wachten zijn op een individuele flits.
 
Logische tegentreffer. Veel te laks België. Benieuwd of Martinez er nog snelheid inkrijgt. Op de bank heeft hij alleszins niet heel veel opties (met matchritme).
 
Man man, woensdag liep de commentaar op vtm 4 seconden achter, nu loopt ie 4 seconden voor ofzo 🙄
 
5 spelers uit de Tsjechische competitie op dat veld. Erger nog, 4 van de 6 verdedigers/verdedigende middenvelders spelen zelfs in Tsjechie. En toch komen we er niet door met onze aanvallende weelde.

We komen nu al 2 keer op rij HEEEL goed weg.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan