De Rode Duivels | de laatste rechte lijn naar het WK2022 in Qatar (20/11-18/12)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik ben niet aan het kijken, maar ge weet dat het een saaie match moet zijn als "Lukaku mist controle!" een hoogtepunt is. :unsure:

164330809_940230670065092_3990750694666509445_n.jpg
 
Wales wil wel maar kan niet. De Belgen spelen alsof ze tegen een 4de klasser spelen en het boeit hen niet echt, zolang ze maar winnen.
Saaie brol match .. zeker geen schoonheidsprijs waard, but job done.
 
Pfff. Trossard 10 seconden gekregen. Mertens had er altijd al eerder af gemoeten.
 
Eens gekeken voor andere landen en andere regio's.

Vietnam is zeer goed bezig. Zou me verbazen dat ze erbij gaan zijn op het WK in 2022 (want ze moeten die slotgroep nog overleven, en dat wordt moeilijk). Maar ze hebben duidelijk een gouden generatie. En ze maken veel meer kans dan bvb. een land als China om erbij te zijn.

De gehele selectie is gewoon jonger dan 23 jaar IIRC. Is echt een beetje het Belgie van eind de 2000's aan het worden van toen dat ze zo goed speelden op de Spelen.


Die verdediging schijnt echt niet normaal goed te zijn. Hebben op de FIFA ranking nog nooit zo hoog gestaan. En zijn momenteel nu al meer dan 2 jaar ongeslagen.
 
Laatst bewerkt:
Eens gekeken voor andere landen en andere regio's.

Vietnam is zeer goed bezig. Zou me verbazen dat ze erbij gaan zijn op het WK in 2022 (want ze moeten die slotgroep nog overleven, en dat wordt moeilijk). Maar ze hebben duidelijk een gouden generatie. En ze maken veel meer kans dan bvb. een land als China om erbij te zijn.

De gehele selectie is gewoon jonger dan 23 jaar IIRC. Is echt een beetje het Belgie van eind de 2000's aan het worden van toen dat ze zo goed speelden op de Spelen.


Die verdediging schijnt echt niet normaal goed te zijn. Hebben op de FIFA ranking nog nooit zo hoog gestaan. En zijn momenteel nu al meer dan 2 jaar ongeslagen.
Blij dat er iemand het team van Vietnam volgt :unsure:
 
Eens gekeken voor andere landen en andere regio's.

Vietnam is zeer goed bezig. Zou me verbazen dat ze erbij gaan zijn op het WK in 2022 (want ze moeten die slotgroep nog overleven, en dat wordt moeilijk). Maar ze hebben duidelijk een gouden generatie. En ze maken veel meer kans dan bvb. een land als China om erbij te zijn.

De gehele selectie is gewoon jonger dan 23 jaar IIRC. Is echt een beetje het Belgie van eind de 2000's aan het worden van toen dat ze zo goed speelden op de Spelen.


Die verdediging schijnt echt niet normaal goed te zijn. Hebben op de FIFA ranking nog nooit zo hoog gestaan. En zijn momenteel nu al meer dan 2 jaar ongeslagen.

Lijkt me logisch, gezien ze geen match meer hebben gespeeld sinds 2019...
En als uwe sterverdediger al niet in aanmerking kwam voor de bank van Heerenveen, dan mogen we die uitspraak over de steengoede verdediging ook met een vrachtwagenlading aan zout nemen.
 
Lijkt me logisch, gezien ze geen match meer hebben gespeeld sinds 2019...
En als uwe sterverdediger al niet in aanmerking kwam voor de bank van Heerenveen, dan mogen we die uitspraak over de steengoede verdediging ook met een vrachtwagenlading aan zout nemen.
Hier ben ik niet mee akkoord. Als je voor je eigen land speelt, met goede ploegmaats kun je altijd boven je niveau uitstijgen. Heerenveen is nu ook niet bepaald de beste ploeg uit Nederland. Zet die speler bij PSV of Ajax, kan het goed zijn dat hij daar volledig tot ontplooiing komt en potten gaat breken.

Of je nu geen match meer hebt gespeeld sinds de oertijd of sinds vorige maand, 35 kwalificatiewedstrijden ongeslagen is en blijft een mooi cijfer. Ik denk dat er weinig ploegen dat kunnen zeggen.
 
Prima match gisteren. Zonder al te veel franjes op een energiezuinige manier winnen. Als we binnen x-aantal jaar een minder ervaren elftal hebben, ga ik dit soort gemakkelijke 'job done'-overwinningen wel missen.

Spijtig dat Martinez aanvallend niet eerder wisselde. Lukaku oogde log en vermoeid. Ook Mertens vond ik niet echt scherp. Maar als je dan Trossard ziet invallen voor 20 seconden.... Die is al een tijd goed bezig bij Brighton, je gaat echt niet opeens verliezen van Wales als je hem 20 minuten laat meedoen.
 
Ik blijf dat echt ronduit debiel vinden om een speler voor 20 seconden in te laten vallen. Hetzelfde met CDK vorige keer. Ofwel laat je ze nog deftig een kwartier spelen of je houdt ze gewoon op de bank. Op dat vlak blijf ik Martinez een belachelijke fooraap vinden.
 
Of je nu geen match meer hebt gespeeld sinds de oertijd of sinds vorige maand, 35 kwalificatiewedstrijden ongeslagen is en blijft een mooi cijfer. Ik denk dat er weinig ploegen dat kunnen zeggen.
Ik denk dat je 2 ploegen nu door mekaar aan't halen bent.
Niemand heeft gezegd dat Vietnam 35 kwalificatiewedstrijden ongeslagen zijn he 🙃
Dit topic gaat over de Rode Duivels. Het is niet omdat Ruben666 zijn post toevallig net onder een post over Vietnam staat, dat de inhoud van zijn post ook over Vietnam gaat :p
 
Hier ben ik niet mee akkoord. Als je voor je eigen land speelt, met goede ploegmaats kun je altijd boven je niveau uitstijgen. Heerenveen is nu ook niet bepaald de beste ploeg uit Nederland. Zet die speler bij PSV of Ajax, kan het goed zijn dat hij daar volledig tot ontplooiing komt en potten gaat breken.

Of je nu geen match meer hebt gespeeld sinds de oertijd of sinds vorige maand, 35 kwalificatiewedstrijden ongeslagen is en blijft een mooi cijfer. Ik denk dat er weinig ploegen dat kunnen zeggen.

Je argumenten raken kant noch wal.
Vietnam is geen 35 matchen ongeslagen, ze zijn 2 jaar ongeslagen omdat... ze 2 jaar niet gespeeld hebben.
Als je niet eens goed genoeg bent voor de bank van Heerenveen en je bij hun reserveploeg maar een handvol matchen speelt, wat zou je dan wel potten gaan breken bij PSV of Ajax? Beetje zelfde als zeggen dat als een speler niet eens op de bank geraakt bij Oostende of Charleroi, hij wel potten zou breken bij Club of Genk...
 
Je argumenten raken kant noch wal.
Vietnam is geen 35 matchen ongeslagen, ze zijn 2 jaar ongeslagen omdat... ze 2 jaar niet gespeeld hebben.
Als je niet eens goed genoeg bent voor de bank van Heerenveen en je bij hun reserveploeg maar een handvol matchen speelt, wat zou je dan wel potten gaan breken bij PSV of Ajax? Beetje zelfde als zeggen dat als een speler niet eens op de bank geraakt bij Oostende of Charleroi, hij wel potten zou breken bij Club of Genk...
Maar....


Mertens !!!!!
 
Kzou graag iemand anders aan het stuur zien dan Martines. Ik denk dat onze RD's, het met een door HLN-kiezers samengesteld team, gelijkaardige resultaten hadden neergezet. Ik zie geen tactiek in ons spel. Het is gewoon vaak easy win vs kleine ploegen en als het om de knikkers gaat dan zie je de pijnpunten. Wilmots was in hetzelfde bedje ziek, maar om een of andere reden blijken mensen dat niet te zien zolang we maar winnen zeker. Dat we geen prijzen pakken vinden we dan jammer.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan