De Rode Duivels | de laatste rechte lijn naar het WK2022 in Qatar (20/11-18/12)

Status
Niet open voor verdere reacties.
53sikw.jpg
 
Wie is die commentator? Zit heel de match te zagen dat het doelpuntensaldo belangrijk en als er dan een goal niet werd toegekend, is dat opeens niet erg
 
Wie is die commentator? Zit heel de match te zagen dat het doelpuntensaldo belangrijk en als er dan een goal niet werd toegekend, is dat opeens niet erg
Haalt ook vaak spelers door elkaar. Je zou haast heimwee krijgen naar Frank Raes (oké zo erg is het nu ook weer niet maar toch).
 
Ben ik de enige die mij erger aan T. Hazard? Altijd dat achteruitspelen, slechte passen en 0 initiatief of acties. Meunier ook gene vetten maar heeft tenminste al de achterlijn gehaald.
 
Toch allemaal mooie goals, en gewoon een leuke match imo. Hopelijk mogen er aantal mee van deze ploeg in de zomer oa Doku en Trossard.
 
Dit Wit-Rusland was echt wel bijna niveau San Marino vanavond. 5 seconden pressing en ze waren de bal kwijt...
Ik vond dat ze bij momenten aardig druk probeerden zetten en de RD er niet altijd even goed uit geraakten.

Nadeel van deze tactiek is dat je veel ruimte hebt in de rug van je verdediging. Als je dan een Doku bij de tegenstander hebt lopen is dat vragen om problemen.

Alleszins chapeau dat ze het op zijn minst probeerden. Je kan het naïef noemen maar het zorgt wel voor een leukere wedstrijd. Ze kunnen zich ook ingraven voor de baklijn maar dan krijg je van die slaapverwekkende handbalwedstrijden.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan