De Rode Duivels | de laatste rechte lijn naar het WK2022 in Qatar (20/11-18/12)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Eerst klagen dat Mignolet en Vanaken niet mogen meedoen. Nu staan ze in de basis, wordt er geroepen voor Mechele en CDK. Voor sommigen zal het precies nooit goed zijn...
Wie is aan het roepen op Mechele dan? Begrijpend lezen is moeilijk precies. Maar zo'n mannen oproepen om ze vervolgens niet te laten spelen (bij Mechele begrijpelijk trouwens e, zou die niet eens oproepen zeg ik dan als Clubsupporter) snap ik de logica niet echt van. En sukkelaren die het hele seizoen nog geen bal geraakt hebben genre Chadli krijgen dan wel een basisplaats. Rare keuzes toch en dat heeft niks met clubkleuren te maken.
 
Mor allez, het doel is in eerste orde kwalificeren (laten we veronderstellen dat dit een no brainer is) en in tweede orde een ploeg bouwen die perfect op mekaar is ingespeeld. Dat doe je alleen maar door zoveel mogelijk met dezelfde spelers te spelen en niet door nu plots een ander random team op te stellen. Dat heeft 0,0 meerwaarde.
Je hebt een "stevig" punt, maar volgens mij redeneert Martinez echt gewoon zoals ik het hier neerpen.
Dat je het daarmee oneens bent, is een ander verhaal. ;)
 
Wie is aan het roepen op Mechele dan? Begrijpend lezen is moeilijk precies. Maar zo'n mannen oproepen om ze vervolgens niet te laten spelen (bij Mechele begrijpelijk trouwens e, zou die niet eens oproepen zeg ik dan als Clubsupporter) snap ik de logica niet echt van. En sukkelaren die het hele seizoen nog geen bal geraakt hebben genre Chadli krijgen dan wel een basisplaats. Rare keuzes toch en dat heeft niks met clubkleuren te maken.
Dat Chadli mocht starten is inderdaad onbegrijpelijk. Maar mannen als Mechele, CDK, Verschaeren en Sambi Lokonga zullen op training wel veel opsteken van de gevestigde waarden (ik vermoed dat het niveau daar op training toch een niveau hoger is dan de training op hun club, zeker tijdens een interlandperiode) dus het feit dat ze worden opgeroepen maar niet mogen meespelen in wedstrijden is zeker geen weggesmeten moeite, in mijn ogen.
 
Wie is aan het roepen op Mechele dan? Begrijpend lezen is moeilijk precies. Maar zo'n mannen oproepen om ze vervolgens niet te laten spelen (bij Mechele begrijpelijk trouwens e, zou die niet eens oproepen zeg ik dan als Clubsupporter) snap ik de logica niet echt van. En sukkelaren die het hele seizoen nog geen bal geraakt hebben genre Chadli krijgen dan wel een basisplaats. Rare keuzes toch en dat heeft niks met clubkleuren te maken.
Goh, je hebt toch altijd mannen die erbij zijn om de bank te verwarmen en pas in te vallen bij een blessure. Bij keepers en verdedigers is die kans nu eenmaal groot dat je niet in actie zal komen als je geen eerste keuze bent. En toch zeker als het om kwalificatiewedstrijden gaat.

Alsof dit anders is in een Franse, Duitse, Nederlandse, ... selectie.

Mor allez, het doel is in eerste orde kwalificeren (laten we veronderstellen dat dit een no brainer is) en in tweede orde een ploeg bouwen die perfect op mekaar is ingespeeld. Dat doe je alleen maar door zoveel mogelijk met dezelfde spelers te spelen en niet door nu plots een ander random team op te stellen. Dat heeft 0,0 meerwaarde.
Het heeft weinig nut om De Bruyne, Lukaku, Mertens, ... te belasten met 3 wedstrijden op korte tijd. Het programma voor die mannen is al druk genoeg. Als eerstgenoemden nu nog altijd niet op elkaar ingespeeld zijn... wanneer dan wel? Een extra match tegen godbetert Wit-Rusland gaat daar niet veel aan verhelpen.
 
Misschien toch eens iemand anders dan Trossard de corners laten nemen want die 3 die hij al gezet heeft trokken op niet veel.
 
Goede wedstrijd, weliswaar tegen de lammen en de blinden.

Bedrijvige Doku, Praet en Trossard. Het voetbal van achteruit mag wel wat beter. Alderweireld en zeker Vertonghen vind ik vrij passief. Denayer durft gelukkig nog wel eens vooruit te denken.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan