De Rode Duivels | de laatste rechte lijn naar het WK2022 in Qatar (20/11-18/12)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Uiteindelijk heeft Martinez gelijk na 45 minuten. De moeite niet voor het A-elftal, zeker niet gelet op de drukke kalenders van onze toppers met het oog op het aankomende EK.
Ja. Had wel verwacht dat het beter ging zijn, maar zó goed nu ook weer niet :p

Is Wit-Rusland zoveel slechter dan Tsjechië (dat ook een aantal sleutelspelers miste)?
 
Hoe slecht kan je zijn als zelfs Vanaken kan scoren/assists geven.
Hopelijk een poging tot trol?

Vanaken wordt door Martinez veel verdedigender uitgespeeld bij de RD dan bij Club.
De goal die hij maakt is een typische Club goal en absoluut zijn sterkte.
Maar in het middenveld staat hij tamelijk laag voor zijn doen. Dus je mag van Vanaken bij de RD niet verwachten dat hij vaak in scoringspositie zal komen en strooit met assists zoals bij Club.
 
Trouwens, hoe doet Mertens het tegenwoordig nog in Italië?
Die heeft ook niet veel laten zien tijdens deze interlands, en komt ook al op leeftijd stilaan...


Ik ben wel echt fan van Praet. Die speelt altijd heel snel de bal door, tempo gaat erdoor omhoog.
 
Is Wit-Rusland zoveel slechter dan Tsjechië (dat ook een aantal sleutelspelers miste)?
Ja
Trouwens, hoe doet Mertens het tegenwoordig nog in Italië?
Die heeft ook niet veel laten zien tijdens deze interlands, en komt ook al op leeftijd stilaan...


Ik ben wel echt fan van Praet. Die speelt altijd heel snel de bal door, tempo gaat erdoor omhoog.
Mertens staat al jaren in de spits, niet op de flank
En ander systeem ook
 
Hopelijk een poging tot trol?

Vanaken wordt door Martinez veel verdedigender uitgespeeld bij de RD dan bij Club.
De goal die hij maakt is een typische Club goal en absoluut zijn sterkte.
Maar in het middenveld staat hij tamelijk laag voor zijn doen. Dus je mag van Vanaken bij de RD niet verwachten dat hij vaak in scoringspositie zal komen en strooit met assists zoals bij Club.
Neen. Ik vind die gast serieus overrated. Niet alleen bij de Rode Duivels. Vanaf internationaal niveau (incl. Europees clubvoetbal) kan die gast gewoon niet mee.
 
Trouwens, hoe doet Mertens het tegenwoordig nog in Italië?
Die heeft ook niet veel laten zien tijdens deze interlands, en komt ook al op leeftijd stilaan...


Ik ben wel echt fan van Praet. Die speelt altijd heel snel de bal door, tempo gaat erdoor omhoog.
Die is sinds vorige week topschutter aller tijden bij Napels, dus niet slecht lijkt mij.
 
Gohja, uiteindelijk zegt een wedstrijd tegen zo'n tegenstander niets. Gewoon wat statistieken opsmukken.
 
Eigenlijk is het voor de 'reserve' spelers ook gewoon nu de moment om te laten zien of ze mee moeten naar het EK over 2 maanden.
Chadli mag van mij alvast thuis blijven.

En dan krijgen we Benteke nog eens te zien :unsure:
 
Dat Benteke überhaupt nog steeds bij de selectie zit... Nu toch het ideale moment om mannen als CDK minuten te laten maken.

Edit: vergeten dat hij in de tribune zit, my bad.
 
Die is sinds vorige week topschutter aller tijden bij Napels, dus niet slecht lijkt mij.
Sinds vorige week?

Neen. Ik vind die gast serieus overrated. Niet alleen bij de Rode Duivels. Vanaf internationaal niveau (incl. Europees clubvoetbal) kan die gast gewoon niet mee.
Ook geen fan van. Leuk voor de JPL, maar voor de RD komt hij toch te kort. Ik ben blij dat Ajax er niet voor gegaan is.
 
Neen. Ik vind die gast serieus overrated. Niet alleen bij de Rode Duivels. Vanaf internationaal niveau (incl. Europees clubvoetbal) kan die gast gewoon niet mee.
Hans is gewoon traag in uitvoering , terwijl het hogerop allemaal sneller is . Gene slechte voetballer als hij tijd heeft zoals in de JPL .
 
Dat Benteke überhaupt nog steeds bij de selectie zit... Nu toch het ideale moment om mannen als CDK minuten te laten maken.
Tgoh. Heeft Michy toch al voorbij gestoken bij Crystal Palace en heeft een iets ander profiel dan die andere 2.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan