BrusselmanHermans
Well-known member
In Nederland wordt hij dan ook helemaal uitgelachen, omdat hij inderdaad als het over Neuer, Courtois of andere keepers iets moet zeggen hij ove zichzelf begint te praten.
Als gast in programma's viel hij dan door de mand. Ik herinner me een fragment van een voorbeschouwing waar hij was uitgenodigd om het over Neuer te hebben, toen beschouwd als de beste keeper ter wereld, maar waar het meer over 'de handen van Jean-Marie' ging dan wat anders.Wat jammer dat dat offline gehaald is.
En als die ergens kwam als acte de présence, dan begon bij altijd uit zichzelf over zijn profcarrière zonder dat iemand erachter vroeg.Elke keer weer. Ge zult dat in deze reeks ook wel telkens zien.
De uitspraak van Pfaff was dat 'er elke bal die hij had binnengekregen onhoudbaar waren', dus bij een goal zou het nooit zijn fout geweest zijn.
Vooral VI met Derksen en V. Der Gijp hebben dit dermate in het belachelijke getrokken dat er een rel is ontstaan. Helaas niet meer te vinden. Want was hilarisch. Toen ze een paar blunders terug gevonden hadden.
JM mag zijn pilletjes kussen met Carmen, denk dat zij toch ook zakelijk stevig in haar schoenen staat. Hij lijkt me meer naief dom.

Wat jammer dat dat offline gehaald is.