De Pfaffs

JM; "Ik heb geen kracht in mijn rechterschouder."
*doet triceps oefening*
:ROFLMAO:

Den bompa doet ook wel schoon uitspraken.
"Neen Sam ge moet JM niet gaan halen, dieje kan zijn eigen kleren nog niet kiezen." :ROFLMAO::ROFLMAO:
JM: Is uw broek toe bompa
Bompa die geen hulp wilt: Ja ja!
*Bompa zen broek stond nog open*

Aangezien ik zelf in Brasschaat woon was het een "must-see" vroeger om naar dat programma te kijken, lekker nostalgisch eigenlijk.

Jean-Marie al paar keer tegengekomen in café's waar hij dan binnenkomt en iedereen spontaan een hand komt geven.

Vroeger gezaalvoetbald tegen Sammeke, Jean-Marie kwam kijken en na de match komt die gewoon de kleedkamer binnen om jawel een hand te geven en babbeltje te doen, aangename maar vreemde man wel.
:wtf:

Ik ga effe in roddelmodus schieten.

Die kerel stond bekend als 'El Sympatico', maar iedereen hier wist dat wanneer je je in een straal van 500 meter rond hem bevond, er slechts 1 gespreksonderwerp mogelijk was, namelijk het leven van Jean-Marie. 'Iedereen een hand geven' was ook zijn manier om iedereen duidelijk te maken dat hij er was.

Als gast in programma's viel hij dan door de mand. Ik herinner me een fragment van een voorbeschouwing waar hij was uitgenodigd om het over Neuer te hebben, toen beschouwd als de beste keeper ter wereld, maar waar het meer over 'de handen van Jean-Marie' ging dan wat anders. 😂 Wat jammer dat dat offline gehaald is.

En als die ergens kwam als acte de présence, dan begon bij altijd uit zichzelf over zijn profcarrière zonder dat iemand erachter vroeg. 😂 Elke keer weer. Ge zult dat in deze reeks ook wel telkens zien.

:wtf:

Ik ga effe in roddelmodus schieten.

Die kerel stond bekend als 'El Sympatico', maar iedereen hier wist dat wanneer je je in een straal van 500 meter rond hem bevond, er slechts 1 gespreksonderwerp mogelijk was, namelijk het leven van Jean-Marie. 'Iedereen een hand geven' was ook zijn manier om iedereen duidelijk te maken dat hij er was.

Als gast in programma's viel hij dan door de mand. Ik herinner me een fragment van een voorbeschouwing waar hij was uitgenodigd om het over Neuer te hebben, toen beschouwd als de beste keeper ter wereld, maar waar het meer over 'de handen van Jean-Marie' ging dan wat anders. 😂 Wat jammer dat dat offline gehaald is.

En als die ergens kwam als acte de présence, dan begon bij altijd uit zichzelf over zijn profcarrière zonder dat iemand erachter vroeg. 😂 Elke keer weer. Ge zult dat in deze reeks ook wel telkens zien.
Ik snap wat je wil zeggen, maar die mens is nog niet de slechtste denk ik. Die is gewoon apetrots op zijn verwezelijkingen en loopt daar graag mee te koop. Probleem is dat men dat in Vlaanderen niet zo graag ziet. Hier dansen we graag de limbo van de (valse) bescheidenheid. Om ter laagste zakken.

Ik snap wat je wil zeggen, maar die mens is nog niet de slechtste denk ik. Die is gewoon apetrots op zijn verwezelijkingen en loopt daar graag mee te koop. Probleem is dat men dat in Vlaanderen niet zo graag ziet. Hier dansen we graag de limbo van de (valse) bescheidenheid. Om ter laagste zakken.
Ik heb hem nooit aan het werk gezien, dus over zijn kwaliteiten als keeper kan ik weinig kwijt maar k moet er nie zoveel van hebben ( dat is dan wel op basis van wat ik op tv zie )

Sam gooris kan ook op mijn zenuwen werken mee zijn " gebraak" als zijne kleine gekakt heeft.

Als je dit nu bekijkt wat voor marginale bedoening is dat daar 😆 wel plezante tv dat wel

Ik heb hem nooit aan het werk gezien, dus over zijn kwaliteiten als keeper kan ik weinig kwijt maar k moet er nie zoveel van hebben ( dat is dan wel op basis van wat ik op tv zie )

Sam gooris kan ook op mijn zenuwen werken mee zijn " gebraak" als zijne kleine gekakt heeft.

2x nagel op de kop :)

Stond vorige week tijdens het poetsen op, ik citeer de commentator:

“Debby heeft een groot probleem… haar broek is verdwenen en ligt niet in de wasmand.”

:unsure:

JM kreeg tijdens zijn verjaardag een bronzen beeld van zichzelf cadeau. Was precies een alibaba met krullen :unsure: Verder weer heerlijk cringy aflevering met nog maar eens een verjaardagsfeest.

JM kreeg tijdens zijn verjaardag een bronzen beeld van zichzelf cadeau. Was precies een alibaba met krullen :unsure: Verder weer heerlijk cringy aflevering met nog maar eens een verjaardagsfeest.
En een jaar later kwam het tegenantwoord op TV, namelijk "De Planckaerts".
De andere zijde van de curve, zeg maar...

Echt overal moet 'm tussen zitten, de Jean-Marie.

Screenshot-2021-06-25-202210.png

Die Carmen is precies wel altijd redelijk negatief of uit de hoogte als ze ergens is. Juist die aflevering van die villa in Barcelona. "Hier ligt zeker 10km kabel" - "Zolang dat de lamp brandt zeker, oh hier brandt ze niet".

Nuja is mss ook omdat ze praktisch ingesteld is en komt dat zo over op beeld, want kan mij inbeelden dat zonder haar dat dat daar indertijd in de soep zou draaien met al die 'huishoudens' onder een dak.

Glimlach van de dag: JM: "vandaag zeker 20min aan 10km/u".

Hoe zit dat eigenlijk echt concreet met die sponsers op zijn hemd. Op zijne verjaardag staat daar bv een specifiek merk op zijne coll, is dat dan afgesproken?

Gisteren ook toevallig ( :unsure: ) naar gezapt. Eigenlijk is dit een gewéldige guilty pleasure. Voelt gedateerd aan maar tegelijk ook heel vertrouwd in al zijn foutheid. Wat een figurenweelde. De Kardashians avant la lettre.

Die aflevering van gisteren. Er staat zogezegd een menigte te wachten op JM aan de boot. Komt die daar buiten, staat daar enkel een vader en zijn zoon. En die kleine mag dan niet mee op de foto omdat hij een T-shirt van Eminem aanheeft waar een weedblaadje opstaat. Staat die puber daar zo mee in zijn blote borst op de foto. Akward as fuck :laugh:

En dan daar zo op staan te filmen als de Nicolas bij Debby gaat "aanleggen" :eek:

Die aflevering van gisteren. Er staat zogezegd een menigte te wachten op JM aan de boot. Komt die daar buiten, staat daar enkel een vader en zijn zoon. En die kleine mag dan niet mee op de foto omdat hij een T-shirt van Eminem aanheeft waar een weedblaadje opstaat. Staat die puber daar zo mee in zijn blote borst op de foto. Akward as fuck :laugh:

En dan daar zo op staan te filmen als de Nicolas bij Debby gaat "aanleggen" :eek:
Hij stond in de disco toch ook wel goed aan te pappen met die ene vrouw. Dat was haast een paarritueel, als je Sir David Attenborough dat stuk zou laten inspreken.

Wat hij deed met Sambucca deed en doe ik nog steeds met Cointreau...komt stevig binnen :unsure:

Die Carmen is precies wel altijd redelijk negatief of uit de hoogte als ze ergens is. Juist die aflevering van die villa in Barcelona. "Hier ligt zeker 10km kabel" - "Zolang dat de lamp brandt zeker, oh hier

Nuja is mss ook omdat ze praktisch ingesteld is en komt dat zo over op beeld, want kan mij inbeelden dat zonder haar dat dat daar indertijd in de soep zou draaien met al die 'huishoudens' onder een dak.

Glimlach van de dag: JM: "vandaag zeker 20min aan 10km/u".

Klopt ik vind ook dat ze niet zo positief is. Verleden keer ook van onze jacuzzi thuis is beter. Wees gelukkig ge zit met uw familie op een cruise 🙋🏻‍♀️

Klopt ik vind ook dat ze niet zo positief is. Verleden keer ook van onze jacuzzi thuis is beter. Wees gelukkig ge zit met uw familie op een cruise 🙋🏻‍♀️
Effectief, die zet zich daar ene seconde in en dan zo'n citaat....

Terug
Bovenaan