Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Het is maar met wat je het combineert denk ik. De vloer is hier in keramisch parket, de inbouwkasten hebben een aantal stukken hout, wandplanken in hout,... maakt het (voor ons) meteen wat warmer.Uit nieuwsgierigheid: mensen die voor wit kiezen in hun nieuwbouw, is dat met de bedoeling ooit nog een andere kleur te gebruiken?
Zo alles volledig wit voelt heel koud aan vind ik.
Het is zeker fris en beter dan slechte keuzes maken qua kleuren, maar op de duur zou het mij beginnen storen denk ik.

Ja. Op alles wat er verkocht wordt kun je afdingen. Succes is niet gegarandeerd natuurlijk.Kan mijn afdingen op een nieuwbouw?
Kan mijn afdingen op een nieuwbouw?
inderdaad vraag en aanbod. Ik heb in 2014, toen ik Antwerpen een appartement (op plan) kocht, de prijs van 240 naar 220 gekregen door gewoon een ander aanbod van een gelijkaardig project op plan in de buurt te presenteren (gewoon eens gehoord bij de concurrentie, maar vond de locatie van project 1 interessanter).- anderzijds heeft een collega wel een nieuwbouw appartement gekocht met korting (laatste kavel, geraakten er moeilijk vanaf en stond al lang op de markt)
Het ligt niet open, dat is het grootste probleem[...]
Ik zou coax voorzien. Als alles opligt is dit kleine moeite om deze te trekken.
Heb ook coax & ben ook bij MV & coax ligt er gewoon te bengelen.
Mocht er ooit een issue zijn met de fiber providers heb je een backup.
Voorzien ook een wachtbuis van rooilijn tot aan je huis.
Mocht er in de toekomst iets bij getrokken worden, moet je heel u oprit niet openleggen.
Ik weet niet hoe je voortuin nu bijligt.Het ligt niet open, dat is het grootste probleem![]()
Ik ben er verkeerdelijk vanuit gegaan dat dit ging gelegd worden door de bouwfirma, om het te leggen zou ik nu zelf een gleuf moeten maken van 60cm diep in mengeling van hoofdzakelijk steenpuin en wat aarde.
Werk dat ik mij ontzie.
Ik lees nu wel net dit: https://www2.telenet.be/residential...html?multisolution_attribute=fiberaansluiting Ik zal maar eens bellen met Telenet en daar naar vragen, als dat lukt moet ik niets doen, kost het mij niets en is de kans klein dat er in de komende jaren nog iets moet worden opengesmeten.

Merci om mee te denken maar is niets van dat alles, niet van plafond, niet van kuisen,..Betonplaat van kelder is waterdicht. Optrekkend vocht lijkt me dat niet.
Toch geen vochtdruppels dat van het plafond vallen ofzo?
Dit lijkt met heel opervlakkig vocht, gepoetst met iets? Of emmers water uitgegoten?
Geen idee wat de reden is. Maar gezien het garage is stoor ik mij er niet echt aan. Is ook enkel op de warme dagen (die er dit jaar dus amper geweest zijn).
In dat geval is dat dan toch gewoon condensatie van warme vochtige lucht op een koude betonplaat.
Laat ons hopen dat het dit maar is.Wij hebben dat in onze garage ook.
Daar ligt gepolierde beton.
Als er dan op heel warme dagen vocht ontstaat door pakweg aanwezigheid (bv sport) dan ontstaan er ook van die plekken op de vloer.
Bij het afkoelen verdwijnen die dan opnieuw.
Geen idee wat de reden is. Maar gezien het garage is stoor ik mij er niet echt aan. Is ook enkel op de warme dagen (die er dit jaar dus amper geweest zijn).