Die van anyway pivoteren in beide richtingen. Je kan ook 1 kant blokkeren zodat ze nog maar 1 richting uitdraait.Wij willen onze deur tussen de hal en woonkamer vervangen, de opening is 180x207. Momenteel zit daar een (zelfgemaakte) dubbele stalen deur met glas in. Maar deze staat niet helemaal recht, rechterkant raakt de grond (die kant gebruiken we dus niet_ en ze blijft niet dicht (omdat ze scheefhangt).
Ik heb een offerte gevraagd bij anyway doors voor een pivoterende deur. Iemand ervaringen daarmee? Kunnen die in 2 richtingen pivoteren (zou wel handig zijn).
Andere goede adressen voor een steellook (pivoterende of dubbele) deur?
Woon in Limburg, dus Limburg, Antwerpen, Vlaams-Brabant is doenbaar.
Dat de opening kleiner wordt met een pivoterende deur (naar 120cm) zijn we ons bewust. Maar we hebben voor grote meubelstukken nog altijd het schuifraam van 3m dat we kunnen gebruiken.
Ik heb toen een heel vergelijk gemaakt en ik vind die van anywaydoors er toch veruit het meest kwalitatief en strak uitzien..
Schoeffaers in Diepenbeek is volgens mij ook verdeler van anyway Doors, maar uiteindelijk ben je ook rap in hun flagship store in Zandhoven. Dan kan je veel bezichtigen.
.