Finisterra
Well-known member
Inderdaad, geweldige aflevering.
Echt heel leuke proeven.
Echt heel leuke proeven.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Is niet echt een uitdrukking, eerder een uitspraakoefening. En ook niet zo bekend maar semi bekend gemaakt en vertaald van het engelse "The rain in Spain stays mainly in the plain" uit My Fair Lady.Nog nooit gehoord van die uitdrukking van het Spaanse graan
Daarom dat Maxim mij niet verdacht lijkt. Als mol is het heel gemakkelijk daar niet het juiste te doen.Is niet echt een uitdrukking, eerder een uitspraakoefening. En ook niet zo bekend maar semi bekend gemaakt en vertaald van het engelse "The rain in Spain stays mainly in the plain" uit My Fair Lady.
Al vond ik het raarder dat Julie zogezegd Walk Like an Egyptian niet zou kennen...
same here met die tunnelIk blijf Wout zeggen. Dit jaar zit ik in zo een tunnel dat ik het gewoon zo duidelijk vind dat hem het is. Julie brengt volgens mij nog wat te veel geld binnen om het nog te kunnen zijn. Die haar sabotages zijn afleidingen. Maxim (bij de voorstelling zei die zijn kop mij: Mol) zal denk ik de winnaar worden.
Omdat er ook sommige vragen over de proeven gesteld worden. Als je er dan niet bij bent en net dat niet op voorhand gevraagd hebt aan de medekandidaten, kan je het niet weten.Hoezo trouwens dat een Isabel zeker is van haar mol maar wel 1 vraag fout heeft? Die vragen lijken toch niet moeilijk als je weet wie de mol is? Zeker niet met slechts 4 kandidaten.

2nd. Ik laat mij niet snel vangen, maar dan zou ik een uitzondering maken.Aan zo'n hoogte hangen, wetende dat ze u gaan laten vallen is voor één grote nope.
Zou wel grappig zijn moest Julie de mol zijn en Maxim zoiets heeft van "hier molleke, wat melk als dank voor al die sabotages".De uitgespuwde melk was top, maar als je een beetje etiquette hebt en je op voorhand al een paar keer je lach niet kon inhouden, dan spuw je toch naar de zijkant in een reflex en niet op je medekandidaat? Zou voor mij reden genoeg zijn om de zure kloot uit te hangen voor de overige dagen tegenover hem.
Idd, dat was ook mijn gedacht. Gewoon degoutant, en volledig onnodig.De uitgespuwde melk was top, maar als je een beetje etiquette hebt en je op voorhand al een paar keer je lach niet kon inhouden, dan spuw je toch naar de zijkant in een reflex en niet op je medekandidaat? Zou voor mij reden genoeg zijn om de zure kloot uit te hangen voor de overige dagen tegenover hem.
De uitgespuwde melk was top, maar als je een beetje etiquette hebt en je op voorhand al een paar keer je lach niet kon inhouden, dan spuw je toch naar de zijkant in een reflex en niet op je medekandidaat? Zou voor mij reden genoeg zijn om de zure kloot uit te hangen voor de overige dagen tegenover hem.
Trouwens, Isabelle is best sportief voor een vrouw van haar leeftijd. Kwam zelfs voor Julie boven op een helling en dat lopen van een eerdere aflevering was ook knap.
Maar k denk wel, een redelijk vermoeiend mens om heelder dagen mee samen te zijn die altijd 'aan' staat en geen 'uit' knop heeft zolang ze wakker isVeruit de sterkste kandidaat van dit hele seizoen. Als ge er nu op terugkijkt, die nam vanaf de eerste aflevering initiatief in proeven, ging er altijd vollebak voor. Die laat zich ook door niemand doen en heeft volgens mij het meeste geld opgebracht van allemaal (finale uitgezonderd natuurlijk).