De Mol 2026 | Aflevering 7 : Welkom in de Algarve | Fuck, 't is er al één.

Wie is jouw mol na deze aflevering?

• Julie

Stemmen: 13 19,7%
  • Maxim

Stemmen: 10 15,2%
  • Wout

Stemmen: 43 65,2%

• Totaal aantal stemmers
    66
  • Opiniepeiling gesloten .
Ik vind dit seizoen ook heel leuk. De opdrachten zijn echt weer goed bedacht. Grappig en origineel. Die valproef: nee bedankt. "Windstoot doet vallende kandidaat buiten het net waaien" zou ik al zien verschijnen in de krant van de dag erna.

Ik blijf op Wout. Er zijn elk jaar wat verborgen tips naar de mol die wel of niet gevonden worden, die soms kloppen en soms zelfverzonnen zijn door moljagers, en ik las onlangs een lijstje en bij Wout was er één, misschien zelfs twee, waarbij ik dacht: ja, dat zou weleens een echte hint kunnen zijn die de molverdachte bevestigt waar ik al meerdere weken meer en meer in geloof.

Maakte wel een mooi doelpunt vandaag!

Na zoveel pogingen met die trommel pas beginnen te tellen. :unsure:

Ik dacht oprecht dat dat verboden was aangezien ze dat niet deden.

Nog nooit gehoord van die uitdrukking van het Spaanse graan
Is niet echt een uitdrukking, eerder een uitspraakoefening. En ook niet zo bekend maar semi bekend gemaakt en vertaald van het engelse "The rain in Spain stays mainly in the plain" uit My Fair Lady.

Al vond ik het raarder dat Julie zogezegd Walk Like an Egyptian niet zou kennen...

Is niet echt een uitdrukking, eerder een uitspraakoefening. En ook niet zo bekend maar semi bekend gemaakt en vertaald van het engelse "The rain in Spain stays mainly in the plain" uit My Fair Lady.

Al vond ik het raarder dat Julie zogezegd Walk Like an Egyptian niet zou kennen...
Daarom dat Maxim mij niet verdacht lijkt. Als mol is het heel gemakkelijk daar niet het juiste te doen.

Julie met Egyptian vind ik ook raar, maar volgens mij zetten ze haar niet meteen daarna in de goal als ze haar niet vertrouwen. De enige plek waar je in dat spel echt bewust kunt saboteren.

Ik blijf Wout zeggen. Dit jaar zit ik in zo een tunnel dat ik het gewoon zo duidelijk vind dat hem het is. Julie brengt volgens mij nog wat te veel geld binnen om het nog te kunnen zijn. Die haar sabotages zijn afleidingen. Maxim (bij de voorstelling zei die zijn kop mij: Mol) zal denk ik de winnaar worden.
same here met die tunnel :)

Blijf erbij dat Wout weet dat Maxim de mol is sinds die strandproef waar ze lange tijd samen waren bij die telefoon. Sindsdien is onzichtbare Wout plots beginnen mollen waardoor het voor de echte mol af en toe mocht lukken. Ook weer bij deze aflevering zit Maxim waar hij wil zitten en dat weegt bij mij meer door dan hoeveel € er verdiend of verloren zijn.
Het was duidelijk dat Maxim met Julie die melkproef wou doen, dat uitspuwen is vermoedelijk zoiets waar voordien op "geoefend" is geweest :biglaugh:

Hoezo trouwens dat een Isabel zeker is van haar mol maar wel 1 vraag fout heeft? Die vragen lijken toch niet moeilijk als je weet wie de mol is? Zeker niet met slechts 4 kandidaten.

Hoezo trouwens dat een Isabel zeker is van haar mol maar wel 1 vraag fout heeft? Die vragen lijken toch niet moeilijk als je weet wie de mol is? Zeker niet met slechts 4 kandidaten.
Omdat er ook sommige vragen over de proeven gesteld worden. Als je er dan niet bij bent en net dat niet op voorhand gevraagd hebt aan de medekandidaten, kan je het niet weten.
En als ze na het invullen overlegd hebben, kan ze weten dat het fout was.

Dus perfect mogelijk. Ik vermoed ook dat ze maar de simpele vragen laten zien in beeld en dat ze niet allemaal zo zullen zijn. Want eerdere afvallers hebben toch al laten weten dat ze de vragen van de eliminatieproef moeilijk vonden ;)

Fijne aflevering wel, mooie sfeerbeelden ook. Denk dat de overgebleven kandidaten inderdaad wel allemaal op de juiste mol zitten nu, dat is toch meestal het geval wanneer de finale in zicht is.

De uitgespuwde melk was top, maar als je een beetje etiquette hebt en je op voorhand al een paar keer je lach niet kon inhouden, dan spuw je toch naar de zijkant in een reflex en niet op je medekandidaat? Zou voor mij reden genoeg zijn om de zure kloot uit te hangen voor de overige dagen tegenover hem.

Trouwens, Isabelle is best sportief voor een vrouw van haar leeftijd. Kwam zelfs voor Julie boven op een helling en dat lopen van een eerdere aflevering was ook knap.

De uitgespuwde melk was top, maar als je een beetje etiquette hebt en je op voorhand al een paar keer je lach niet kon inhouden, dan spuw je toch naar de zijkant in een reflex en niet op je medekandidaat? Zou voor mij reden genoeg zijn om de zure kloot uit te hangen voor de overige dagen tegenover hem.
Zou wel grappig zijn moest Julie de mol zijn en Maxim zoiets heeft van "hier molleke, wat melk als dank voor al die sabotages".

Idd, dat was ook mijn gedacht. Gewoon degoutant, en volledig onnodig.

Volledig akkoord hier. Vond het ook wel vreemd dat ze die melk niet konden binnenhouden na zoveel pogingen. Ik kan begrijpen dat het de eerste keer grappig is omdat het zo een absurde situatie is, maar daarna moet ge u daar toch kunnen overzetten lijkt mij. Zeker na 5-6 pogingen.

Trouwens, Isabelle is best sportief voor een vrouw van haar leeftijd. Kwam zelfs voor Julie boven op een helling en dat lopen van een eerdere aflevering was ook knap.

Veruit de sterkste kandidaat van dit hele seizoen. Als ge er nu op terugkijkt, die nam vanaf de eerste aflevering initiatief in proeven, ging er altijd vollebak voor. Die laat zich ook door niemand doen en heeft volgens mij het meeste geld opgebracht van allemaal (finale uitgezonderd natuurlijk).

Ik vond Wout zijn quote over de box-proef maar vreemd, want hij was daar helemaal niet bij op die manier. Het leek echt een afgeraspeld zinnetje door de productie voor de camera.

Veruit de sterkste kandidaat van dit hele seizoen. Als ge er nu op terugkijkt, die nam vanaf de eerste aflevering initiatief in proeven, ging er altijd vollebak voor. Die laat zich ook door niemand doen en heeft volgens mij het meeste geld opgebracht van allemaal (finale uitgezonderd natuurlijk).
Maar k denk wel, een redelijk vermoeiend mens om heelder dagen mee samen te zijn die altijd 'aan' staat en geen 'uit' knop heeft zolang ze wakker is😇

Ik las in de mollengroep op FB dat ons Julieke haar familienaam 'Den Hondt' is. In bepaalde regio's zeggen ze 't is van den hond' als iets mislukt of een situatie op niets trekt. Een referentie van de makers naar het doen mislukken van proeven aka de mol zijn?
Misschien wat vergezocht maar bon...

Ze zijn duidelijk allemaal aan het mollen. En maar blijven proberen en tijd rekken. Die melk proef moet zoals hierboven reeds vermeld na enkele keren toch lukken. Het grappige is er dan ook van af. Die voetbal opdracht was wel zalig! Ik blijf echter 100% Wout als mol.
Ieder jaar opnieuw na de halve finale probeer ik de eerste aflevering nog eens te bekijken echter deed ik het bijna nooit. Maar in die eerste proef wordt er altijd gemold blijkt uit het verleden

Op radiozender MNM was er net een fragment te horen waarbij Wout tijdens het volkslied het woord “bedrogen” zong.

Zoals dikwijls bij “misheard lyrics” hoor je wat je wilt horen maar vond het wel frappant alleszins.

Terug
Bovenaan