De Mol 2026 | Aflevering 3: Ziplinen, schapen en racen

Wie is bij deze aflevering de mol?

• Abigail

Stemmen: 0 0,0%
  • Dries

Stemmen: 4 11,4%
  • Isabel

Stemmen: 6 17,1%
  • Wout

Stemmen: 8 22,9%
  • Maxim

Stemmen: 4 11,4%
  • Julie

Stemmen: 2 5,7%
  • Yana

Stemmen: 8 22,9%
  • Yannis

Stemmen: 3 8,6%

• Totaal aantal stemmers
    35
Ik snap wel de tussenpolls ni echt. Is dat om nog te veranderen van mol indien ge al gestemd hebt in de grote poll? Of als ge ineens het licht hebt gezien?

Yana heeft sowieso de auto gesaboteerd :unsure:
Ik stelde mezelf de vraag of ze daar (indien zij de mol zou zijn) daar iets kon doen ter sabotage, maar zou niet direct weten wat? Anders wil je daar als mol toch echt niet zitten. Voor geld kiezen en dan niks invloed hebben op de race zelf.

Tenzij ze daar Wout zou irriteren, maar dan zou je los door de mand vallen natuurlijk :unsure:

Ik stelde mezelf de vraag of ze daar (indien zij de mol zou zijn) daar iets kon doen ter sabotage, maar zou niet direct weten wat? Anders wil je daar als mol toch echt niet zitten. Voor geld kiezen en dan niks invloed hebben op de race zelf.

Tijdens de briefing van de mol: "Zorg ervoor dat je aan de passagierkant vd wagen kan zitten, daar zit een verborgen drukknop die de benzinepomp stopt. Ideaal als je in de laatste ronde kan gaan want dan kan je 3k uit de pot houden".

Er zijn altijd wel dingen te verzinnen die potentieel kunnen :D

Ben ik de enige die het vies vond dat ze zonder de teut van de trompet proper te maken, erop bliezen?
Je kent die mensen begot een zestal dagen en om meteen indirect speeksel uit te wisselen :puke:.
Zelfs bij familieleden vind ik dat degoutant om van hetzelfde glas te drinken.

Ben ik de enige die het vies vond dat ze zonder de teut van de trompet proper te maken, erop bliezen?
Je kent die mensen begot een zestal dagen en om meteen indirect speeksel uit te wisselen :puke:.
Ik stierf ook een beetje.

Aan te raden eens 1 week op een boerderij te werken - ik meen dat echt, dat veranderd je hele leven inzake hygiëne en hoe daarmee om te gaan.

Vertel me dat je nooit een blaasinstrument hebt bespeeld zonder te vertellen dat je nooit een blaasinstrument hebt bespeeld. Houtblazers zijn nog een pak erger, want dat riet moet eerst goed gesopt worden.

Ik ken Maxim. Dus volgende op eigen risico te bekijken als je niet gespoiled wilt worden omtrent de mol.

Zijn papa is bakker.

Fantastisch seizoen was dat toch.

Nog eens die compilatie van wie verdacht wie opgezet, dat blijft toch gewoon goud :rofl:

Terug
Bovenaan