De twist moet nog komen: er zit een tweede bv in die wel een aflevering heeft vol kunnen houden dat hij "Ruben" heet.
Ik heb je wel door, Loic Van Impe!!
Ik heb je wel door, Loic Van Impe!!
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Waar wordt er gezegd/beweerd dat ze een BV opgebeld hebben?Hoe langer ik er over nadenk hoe onlogischer dat ik het vind.
Je belt expres een BV op om te horen of die interesse heeft. Je laat die het ganse selectieproces doorlopen en neemt die mee. Om dan uiteindelijk het risico te lopen dat die er uit ligt. Je hyped het begin op met een referentie naar Twin Peaks om dan er gewoon niks mee te doen.
Ik hoop dat er nog iets volgt. Een mindfuck oid. Anders is dit toch gewoon vreemd?
Waar wordt er gezegd/beweerd dat ze een BV opgebeld hebben?
zillion, callboys, wat als, safety first, patser, de bende van Jan De Lichte...Reactie eerste 20 minuten van de aflevering: wie de fuck is Matteo Simoni![]()

Reactie eerste 20 minuten van de aflevering: wie de fuck is Matteo Simoni![]()

Enige Nederlandstalige media die ik consumeer het vrt nieuws/terzake of de Mol. Rest allemaal Franstalig. Zal dus daaraan liggen.
Hoe langer ik er over nadenk hoe onlogischer dat ik het vind.
Je belt expres een BV op om te horen of die interesse heeft. Je laat die het ganse selectieproces doorlopen en neemt die mee. Om dan uiteindelijk het risico te lopen dat die er uit ligt. Je hyped het begin op met een referentie naar Twin Peaks om dan er gewoon niks mee te doen.
Ik hoop dat er nog iets volgt. Een mindfuck oid. Anders is dit toch gewoon vreemd?
Het zal wel duidelijk worden in de allerlaatste afleveringOf het is gewoon het bewijs dat er totaal geen sprake is van opgezet spel en het dus gewoon toeval is dat net hij er als eerste uitligt?

Allemaal shows da'k nooit gezien heb. Kwestie van goede smaak hebben é!zillion, callboys, wat als, safety first, patser, de bende van Jan De Lichte...![]()
@Soeplepel doe maar uw ogen toe!
FtfyDie komt natuurlijk gewoon terug als charmezanger Tony Strontbakkes
Matteo was een vlucht later.Wat ik me nu ook afvraag: die kandidaten zien elkaar voor het eerst in Arizona. Nemen die dan allemaal aparte vluchten naar Arizona of is die eerste blik naar elkaar toe gespeeld?
Toch ook eens een kijkje gaan nemen, en triestig eigenlijk dat er zo persoonlijk gedaan wordt. Uzelf eens even in die zijn plaats zetten zou al helpen, veel mensen die graag willen meedoen maar zou je graag zelf zo’n ongegronde bullshit over jezelf willen lezen? Moet al serieus sterk zijn om te zeggen dat het je niets zal doen en wat voor een onrecht het is. En zo te zien zijn het wel van die personen die zelf maar al te rap zullen zagen over hun rechten en gaan wenen bij unia dat ze onrecht worden aangedaan op basis van gender, geaarheid, huidskleur of weet ik veel wat. Maarja dat zijn vaak de eersten om een ander de vinger te wijzen.Ik dacht ook meteen aan een Hollandse vrouw. Ik vond diene Lancelot ook niet meteen ne sympathieke gast maar na 2 minuten op twitter op #demol lezen heb ik er al compassie mee.