De Mol 2022

De Mol 2022

Ik kon niet live kijken, dus ik dacht net als elke week: gewoon via de go play website kijken na afloop.

Niks dus, staat niet online :unsure:
Gecombineerd met jullie reacties weet ik niet of ik nog wel moet kijken. (als het ooit online komt)

Slechtste seizoen de mol allertijden moest ook eindigen met de slechtste aflevering allertijden vermoedelijk? (die ik dan niet eens kan bekijken, lol, epic fail)

Aflevering komt altijd de dag erna online, check morgen of dinsdag nog eens. Volgens Humo is er replay vanaf middernacht en anders morgenavond om 18u.

Ik was niet thuis en wil de finale herbekijken, dat gaat precies niet!? Sorry als daar al iets over gezegd zou zijn, durf hier geen posts lezen omdat ik denk gespoild zou zijn.

Eh, hier word ik heel erg kwaad van:

Laatst bewerkt:
Aflevering komt altijd de dag erna online, check morgen of dinsdag nog eens. Volgens Humo is er replay vanaf middernacht en anders morgenavond om 18u.

Heb al het hele seizoen telkens de avond zelf online kunnen kijken (sowieso vanaf 21u30 ofzo).

Maar het zal idd hopelijk voor morgen zijn.

Goed voor een keer zo'n finale, maar hoeft toch niet herhaald te worden. Duurde gewoon ook te lang ...

Dat gezegd zijnde, ik vond het ondanks de tegenslagen gewoon een goed seizoen met een groep die wat tijd nodig had om warm te lopen, maar uiteindelijk toch ook een heel fijne groep. De haat voor dit seizoen bij sommigen hier snap ik echt totaal niet. En de opgave van Philippe mag dan wel dramatisch geweest zijn, qua plot-twists kon het wel tellen en het gaf een heel andere dynamiek aan het spel en de groep. Ik vond het op zich wel iets fris en wel iets toevoegen. Zolang het bij deze ene keer blijft natuurlijk.

Sven mooie en verdiende winnaar, Uma prachtige mol. Kan dan toch een pakske acteren amai. Tot op het laatste moment zitten twijfelen tussen haar en Yens, maar door haar gestress en gehuil toch met vrij grote zekerheid op Yens gestemd. Benieuwd naar haar sabotages, al kan ik er wel al wat voor de geest halen.

Ik kijk in elk geval al weer keihard uit naar volgend jaar, hopelijk zijn ze nu voor de volgende 10 edities wel gespaard van de malchance. Maar soit, ik kijk toch :love:.

Heb al het hele seizoen telkens de avond zelf online kunnen kijken (sowieso vanaf 21u30 ofzo).

Maar het zal idd hopelijk voor morgen zijn.
Ah my bad. Zal waarschijnlijk vanwege de liveshow zijn dat de aflevering nu niet direct online gekomen is.

Anyway, respect da ge op GoPlay wil kijken. De laatste 3 afleveringen bekeek ik de dag erna (om bepaalde zaken nog eens te bekijken) maar dit niet gedaan omdat GoPlay het noodzakelijk vindt zowat 7-8 reclameblokken te tonen vooraleer ik de aflevering kan bekijken (en switchen van tab pauzeert de ad) en als je op een bepaald minuut van de aflevering klikt, hola hier 2-3 extra reclameblokken. Het deed me denken aan die ene aflevering van Black Mirror.

Ik weet dat ze afhankelijk zijn van reclame maar dat gaat er zwaar over, ze krijgen de dikke vinger van mij.

Er zou trouwens scheefgepoept zijn na 1 a 2 dagen op canarische eilanden. Weet niet of dat zo gewoonlijk is, maar toch opvallend
ik zou der niet van verschieten moesten Sven en Uma elkaar "beter leren kennen hebben", en dat er onder Yens zijn duiven geschoten geweest is.
zie het verschil in knuffels op het einde.

(maar het zou mij niet verbazen moest dat vaker gebeuren? allez, zet een hoop jonge mensen onder elkaar voor een paar weken, en het besef dat voor elke normale mens 3 weken zonder toch wel héél lang is)

ik zou der niet van verschieten moesten Sven en Uma elkaar "beter leren kennen hebben", en dat er onder Yens zijn duiven geschoten geweest is.
zie het verschil in knuffels op het einde.

(maar het zou mij niet verbazen moest dat vaker gebeuren? allez, zet een hoop jonge mensen onder elkaar voor een paar weken, en het besef dat voor elke normale mens 3 weken zonder toch wel héél lang is)
Sven heeft een jonge dochter met zijn vriendin. Denk je nu echt dat die voor 3 weken zonder seks alles op het spel gaat zetten? Jij ziet serieus spoken amai.

Ik moest vaak aan corona denken deze aflevering. Hebben ze geen heel groot risico genomen om de finale 5 maanden na de opnames live te laten doorgaan in een volgepakt Paleis 12?

Bij het voorbereiden en filmen van dit seizoen was toch nog absoluut niet duidelijk of begin mei dit zou mogen volgens de coronaregels? In december en januari werden de regels net verstrengd door een grote nieuwe golf.

Wat als een van de drie finalisten deze week positief had getest?

Bon quasi iedereen hier zat er op met Uma en had net als ik dezelfde tactiek : kies diegene die door de regie het minst verdacht wordt gemaakt. :unsure:

Ik vind het leuker als ik er naast zit zoals vorig jaar, vanwege vermoedens die tijdens de afleveringen ontstaan. Tijd om uit een ander vat te tappen dus. Maar al bij al vond ik het seizoen echt nog wel meevallen. Een live finale vind ik nu wel drie keer niks. Echt heel ongepast imo. De serene sfeer die zo 'spannend' en intiem is gaat helemaal verloren.

Dit was echt de slechtste aflevering ooit. Hoe slecht was die live show. En dan zien er nog pipos die daar 25 euro voor betalen:rofl:

Blij dat Sven gewonnen heeft,was de beste kandidaat die meedeed.

Laatst bewerkt:
Philippe, die iedereen van dat podium wou meenemen!? Diene gast ziet/voelt er echt nog niet ok uit. :oink::wtf::thinking: Mag best nog veel hulp gebruiken. En vlug!!!

Als ze met een live show wouden afsluiten, dan zou je verwachten dat er een brillant idee was, dat ze gewoon moesten doen.
Iets interactief en ongezien, iets waar iedereen verstomd zou van zijn, iets waarover er nagepraat zou worden zoals de hypes van Schalkse Ruiters of de XII Werken…
Maar we kregen een actje van 45 seconden…

Als ze met een live show wouden afsluiten, dan zou je verwachten dat er een brillant idee was, dat ze gewoon moesten doen.
Iets interactief en ongezien, iets waar iedereen verstomd zou van zijn, iets waarover er nagepraat zou worden zoals de hypes van Schalkse Ruiters of de XII Werken…
Maar we kregen een actje van 45 seconden…
Ja, misschien dat dat eraan scheelde. Sowieso vond ik die hele live show tenenkrommend, zeker met het televoting erbij. Ik dacht ff dat we in Idool zaten of zo. Maar ze leken er verder idd weinig mee te doen, ik dacht dat de opdracht die kijkers/mensen daar konden beïnvloeden veel groter zou zijn, dat de kandidaten onvoorbereid zouden zijn, dat we op dat moment zouden zién wie er eventueel molt. Een lange uitgewerkte opdracht zoals je ziet in een aflevering. Misschien iets fysieks, of iets met een zoektocht of raadsels. Niet een ingestudeerd dansje of zeven minuten met elkaar staan discussiëren over wie er hoeveel weken geoefend heeft?

Ik heb de indruk dat de makers van De Mol het concept van de live show an sich al spectaculair genoeg vonden, of zo.

Was wat raar, die liveshow. Maar terechte winnaar, gezien de omstandigheden een goede mol en jammer van Yens.

"KINDERBOERDERIJJJJJJJ!!!"

Verwachten we niet gewoon teveel? Ik vond het op zich nog wel eens vernieuwend. Als je dit vergelijkt met bv een live van de MIA's, dan was dit toch nog van een meer dan behoorlijk niveau? Niet vergeten dat je 3 nitwits live op antenne gooit voor een zaal van 11k man dan nog eens..

Los van het feit of het nu een goede liveshow was of niet, ik vind het sowieso niet passen bij dit programma. Zou er als kandidaat ook niet mee kunnen lachen als ze daar opeens mee afkomen. Niet iedereen staat ook graag voor een volledig publiek, zie Yens.

Hopelijk was dit dus eenmalig.

Terug
Bovenaan