De Mol 2022

De Mol 2022

Er was wel een goeie hint, bij da fluiten zou er "uma is de mol" gefloten zijn geweest, kan enkel niet herinneren waar ik het filmpje gezien heb :unsure:

Ik ga eventjes mijn bus azijn opendoen, maar als wij nu een tv-programma hebben waarin constant duidelijk wordt dat de kandidaten 190 op de autosnelweg rijden dan zou daar toch commentaar op komen?
Waarom is dat dan nu niet met hunne gordel? Daarnet weer een teaser zien voorbij komen waarbij een kandidaat achteraan languit zonder gordel ligt te maffen op een bergweg, ik begrijp niet dat er vanuit de zender niet meer sturing daar op komt?

Roken wordt consequent (terecht) buiten beeld gehouden, maar dit wordt gewoon blauw-blauw gelaten.

Ik ga eventjes mijn bus azijn opendoen, maar als wij nu een tv-programma hebben waarin constant duidelijk wordt dat de kandidaten 190 op de autosnelweg rijden dan zou daar toch commentaar op komen?
Waarom is dat dan nu niet met hunne gordel? Daarnet weer een teaser zien voorbij komen waarbij een kandidaat achteraan languit zonder gordel ligt te maffen op een bergweg, ik begrijp niet dat er vanuit de zender niet meer sturing daar op komt?

Roken wordt consequent (terecht) buiten beeld gehouden, maar dit wordt gewoon blauw-blauw gelaten.
Geen idee hoe het zit met de verkeersregels, wie weet is het daar niet verplicht.

Geen idee hoe het zit met de verkeersregels, wie weet is het daar niet verplicht.

Voorlaatste alinea: gordels voorin de auto is verplicht, over de achterzetels wordt er niks gezegd.

(PS: Dat er iemand even checkt of deze link de correcte is voor de locatie, ben nog niet helemaal wakker)

:unsure:

Een autogordel dragen, ook achteraan, is volgens mij verplicht in heel de Europa. In Spanje specifiek staat er een boete op van 200 euro zelfs.

Hopelijk vanavond nog een deftige aflevering en geen 1uur durende zaalshow waar je niks wijzer van wordt en enkel wat tijdrekken tot de laatste 5min.

En den deze heeft op deze prachtige dag volk uitgenodigd voor een bbq. Dat wordt uitgesteld kijken en alle roddelkranten mijden en mij onder een steen leggen.

Ze mogen het hebben daar in paleis 12 aan 25 euro met zo'n zonnetje buiten.

Wat een kansloze opdracht ook weeral... vanaf da Gilles zei 10k wist ik: daar blijft hooguit 1.5k van over, waarschijnlijk niks... en dan achteraf zeggen: "De Mol heeft het goed gedaan!!!" :sop:

Terug
Bovenaan