Bij dat duiken heeft ze wat dwars gezeten, maar voor het overige is ze wel een figuur die voor wat animo en vermakelijke tv-momenten zorgt.
Ik vond haar commentaar bij de paintball proef zeer goed: 'ja Anke, jouw drama kennen we wel al'.
ik denk dat ze het ook beu was steeds als de domme/zwakke schakel weg te worden gezet en er van genoot om eens in de machtspositie te zitten. De rest had haar fout ingeschat door te denken dat de 'simpele geest' wel gewoon iedereen zou neerknallen.
Naar de mensen die hier zeggen dat ze ook 5/5 hadden ingeschat: de kijker had een pak meer beelden van het spel zelf gezien dan Manu die zich puur op de argumentatie aan het eindpunt moest baseren, en de mensenkennis over haar medekandidaten.
Ik vond haar commentaar bij de paintball proef zeer goed: 'ja Anke, jouw drama kennen we wel al'.
ik denk dat ze het ook beu was steeds als de domme/zwakke schakel weg te worden gezet en er van genoot om eens in de machtspositie te zitten. De rest had haar fout ingeschat door te denken dat de 'simpele geest' wel gewoon iedereen zou neerknallen.Naar de mensen die hier zeggen dat ze ook 5/5 hadden ingeschat: de kijker had een pak meer beelden van het spel zelf gezien dan Manu die zich puur op de argumentatie aan het eindpunt moest baseren, en de mensenkennis over haar medekandidaten.
.