De Mol 2022

De Mol 2022

Manu was te opvallend gisteren, daarom dat ze in café de mol de meeste verdachte was volgens de poll. Zij zal het dus niet zijn denk ik.. Ik blijf bij Sven.
Bert en Yens doen te veel moeite om het goed te doen, tenzij ze gisteren gewoon hebben meegespeeld omdat in aflevering 2 al enorm veel geld kwijt geraakt is.

Op mol forum zou ze naar schijnt wel in elke aflevering quotes hebben opgezegd van vorige seizoenen

Bert zit altijd wel op de goede plaats om te mollen.

Maar als ge nu de mol zijt, dan gaat ge toch niet gewoon m&m's mistellen? Als er nu 1 ding is, waar het gemakkelijk is om er enkele te doen verdwijnen zijn het toch wel m&m's? Dus daar kan je perfect mollen, zonder dat de andere kandidaat, die dan nog eens een kwartier nodeloos met een vlag staat te wapperen op balkon, het ooit kan ontdekken.

Het was dus via een cadeaubon en de productie had gevraagd om die klok mee te nemen om op de locatie enkele foto's te trekken. Lijkt me geloofwaardig?

Mijn schoonmoeder had ooit een koekoek gekocht en ik moest die omhoog hangen.
Het eerste dat ik gedaan had was die eens open gedaan om te zien hoe dat mechanisme eruit zag.

Heel raar dat hij dat nooit gedaan heeft in dat 1j.

Mijn schoonmoeder had ooit een koekoek gekocht en ik moest die omhoog hangen.
Het eerste dat ik gedaan had was die eens open gedaan om te zien hoe dat mechanisme eruit zag.

Heel raar dat hij dat nooit gedaan heeft in dat 1j.
Gij zijt dan ook Jens niet, veronderstel ik. :unsure:

Ik volg het stukken minder aandachtig dan vorige jaren. Verbazingwekkend dat er in die eerste proef zoveel geld wordt gehaald imo. Maak die proeven af en toe toch gewoon iets ingewikkelder en laat is af en toe een proef doen met de hele groep samen ipv die twee dat die drie dat en die vier dat maar we hebben alles nodig om echt geld te verdienen.

Ik vind het persoonlijk ook een oninteressante groep of heb toch niemand waar ik echt voor supporter (behalve Jens misschien maar ja die ligt er al uit sinds twee afleveringen terug).
Idem hier… is ook de eerste keer dat ik nog altijd namen door elkaar haal, omdat die groep zo grijs is.
Sven, Bert, Philippe, Yens, … geen idee …

Ja maar dan zou hij wel snel verdacht zijn. Nu laat hij eigenlijk nog maar 1 kans over voor de anderen om juist te antwoorden (tijdsnood buiten beschouwing gelaten).
Sven =/= Yens. Sven had 2/4 beantwoord en dan was het aan Yens.

Weet de rest eigenlijk of Nele weg is omwille van de kwetsuur, of denken ze nog dat ze het minst goeie antwoorden gegeven heeft?
Wat nu gaat de voorlaatste eigenlijk denken dat 'm goe bezig is.

Ik zat ook op Yens, maar blijf er wel bij. Daar mollen had gewoon te opvallend geweest. Zeker die vraag. Hij zei daar zelf bij het studeren van "denk aan Phil Collins, dat vergeet ik niet".

Mijn theorie is dat Manu op één of andere manier 100% zeker is van Yens, en dat zij nu vollebak aan het mollen is om iedereen op haar te zetten. Manu kan toch nooit te mol zijn, da's gewoon te opvallend.
Enkel degenen die een vraag gingen invullen kregen deze te zien, dus niemand kon weten welke vraag Yens moest beantwoorden. Yens kon met andere woorden dus perfect mollen. Het enige wat hij moest doen was een andere vraag bedenken om zich onderuit te lullen. Plus hij had ook de schuld kunnen doorgeven naar Sven die 4 van de 5 vragen voor zijn rekening nam en hiermee alle druk op de laatste vraag legde.

Ik geloof niet dat Yens dus de mol is en anders is het eigenlijk gewoon een slechte mol want hij kon zomaar 4000 euro uit de pot houden zonder zich echt verdacht te maken imo. Mocht ik daar staan als mol, ik zou geen seconde twijfelen om een foutief antwoord te geven. Met wat improvisatie kan je u daar perfect uitlullen.

ik vraag mij eigenlijk af: wat als Nele de Mol was, en er effectief de brui aan moest geven met die blessure?

Enkel degenen die een vraag gingen invullen kregen deze te zien, dus niemand kon weten welke vraag Yens moest beantwoorden. Yens kon met andere woorden dus perfect mollen. Het enige wat hij moest doen was een andere vraag bedenken om zich onderuit te lullen. Plus hij had ook de schuld kunnen doorgeven naar Sven die 4 van de 5 vragen voor zijn rekening nam en hiermee alle druk op de laatste vraag legde.

Ik geloof niet dat Yens dus de lol is en anders is het eigenlijk gewoon een slechte mol want hij kon zomaar 4000 euro uit de pot houden zonder zich echt verdacht te maken imo. Mocht ik daar staan als mol, ik zou geen seconde twijfelen om een foutief antwoord te geven. Met wat improvisatie kan je u daar perfect uitlullen.
Het is zelden ZO duidelijk dat iemand de mol niet is, ze kunnen daar nog wel een draai aan geven in de laatste aflevering. Misschien had hij nog geen € verdiend en was dit de ideale moment om zeker iedereen elders te laten kijken? Ik verzin maar iets, want ik volg jouw logica volledig. Maar die logica heeft mij al vaak teleurgesteld tijdens de Mol. :unsure:

Sven blijft mijn Mol vanaf de eerste aflevering.

Ik blijf trouwens bij Anke als mol. Begint een beetje de enige kandidaat te zijn die ik nog niet echt gekke dingen heb zien doen die wijzen op molgedrag.

ik vraag mij eigenlijk af: wat als Nele de Mol was, en er effectief de brui aan moest geven met die blessure?
Da's een zeer goede vraag. Ben daar ook wel benieuwd naar eigenlijk.

Terug
Bovenaan