Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Als Tegen de Sterren Op nog op VTM draaide, ging die sowieso daar weer in terugkomen. Dat zag je duidelijk in Cafè de Mol, maar sympathieke gast echt waar.Vooral jammer van Jens natuurlijk, die jongen is een meme-generator.
Ik zou mij ook kapot ergeren in die positie als kandidaat. Je doet mee aan een spel, en je lot hangt vast aan de andere kandidaat. Op het einde kan je wel nog "ja" of "neen" kiezen, maar dat wist je op dat moment nog niet. Ik begrijp zijn reactie ergens wel. Als je met handen en voeten dat moet gaan uitleggen, zou het mij ook frustreren.Yens toch ook niet bepaald El sympatico, best onrespectvol naar Manu toe.
Ja die kans zit er best in. Gaan ook de meer interessante personen zijn om naar te kijken ook denk ik voor de komende weken.Volgens mij spelen Uma en Bert sinds de date "onder 1 hoedje". Of ze weten het van elkaar hoe het zit, geen idee hoe ik het moet verwoorden.
Werden ook wakker “in 1 bedje” de ochtend erna!Volgens mij spelen Uma en Bert sinds de date "onder 1 hoedje". Of ze weten het van elkaar hoe het zit, geen idee hoe ik het moet verwoorden.
Sorry, zit op men gsmDeen griet = zeemeermin
Zeemeermin iddZe zat bij die piraten-opdracht net perfect. Het gereedschap is cruciaal bij de proef, het was ook het verzamel en startpunt dus ze is altijd op de hoogte van hoe de proef op dat moment loopt. Sowieso moest ze een duel doen met die piraat (want 20 minuten zijn zo voorbij) waardoor ze al zeker bijdraagt aan het mogelijks verliezen.Emmanuelle heeft trouwens altijd al in een positie gezeten waar ze minste invloed heeft (onder de grond, bevraagd worden, als eerste koken, kruiswoordraadsel + leeuw en eerste keer schermen, geen cruciale positie in de vloer is lava opdracht.

). Vind hem erg verdacht (+ dan nog het dagboek op het einde, waarbij de mol schrik heeft dat iedereen hem/haar nu verdenkt... zou perfect passen in de gedachte "Yens die klaagt over Manu als partner, omdat zij denk dat hij de mol is, en ze hebben de eliminatie toch overleefd").Zoals de Oostkantons die in West-Vlaanderen liggen? (Seizoen met Eline als mol)Manu lijkt me idd gewoon ook oprecht simpel. Zou het ook gek vinden als ze zulke dommigheid zouden tonen als het echt gemol was. Yens is een hoofdverdachte maar eigenlijk heb ik geen idee momenteel. De opdrachten zijn te chaotisch om veel info uit te halen.
Zou ook verklaren waarom "de mol zich onzeker voelt". Maar ja we zullen het wel zien volgende week zeker, misschien dat er dan eea duidelijk wordt, en andere kandidaten meer naar de voorgrond treden omdat de twee "leutemakers" eruit zijn.Ik vind dat die Yens bijzonder weinig bijdraagt aan het slagen van proeven. Vooral onzinnige zaken voorstellen (a la "laten we de trapladder opmeten, ja dat zal de reus misschien zijn"). Vind hem erg verdacht (+ dan nog het dagboek op het einde, waarbij de mol schrik heeft dat iedereen hem/haar nu verdenkt... zou perfect passen in de gedachte "Yens die klaagt over Manu als partner, omdat zij denk dat hij de mol is, en ze hebben de eliminatie toch overleefd").
Emmanuelle heeft trouwens altijd al in een positie gezeten waar ze minste invloed heeft (onder de grond, bevraagd worden, als eerste koken, kruiswoordraadsel + leeuw en eerste keer schermen, geen cruciale positie in de vloer is lava opdracht.
Manu lijkt me idd gewoon ook oprecht simpel. Zou het ook gek vinden als ze zulke dommigheid zouden tonen als het echt gemol was. Yens is een hoofdverdachte maar eigenlijk heb ik geen idee momenteel. De opdrachten zijn te chaotisch om veel info uit te halen.
Welke domme uitspraken? Kan me niets herinneren van tijdens dat diner, of tijdens het invullen van de proef?Bwa, zij zat toch het bloed van onder zijn nagels te halen met haar domme uitspraken
Maar hij deed zo kattig tegen haar ná de "ja/nee" keuze hé. Wat absoluut absurd is.Ik zou mij ook kapot ergeren in die positie als kandidaat. Je doet mee aan een spel, en je lot hangt vast aan de andere kandidaat. Op het einde kan je wel nog "ja" of "neen" kiezen, maar dat wist je op dat moment nog niet. Ik begrijp zijn reactie ergens wel. Als je met handen en voeten dat moet gaan uitleggen, zou het mij ook frustreren.