De Mol 2022

De Mol 2022

Als Manu de mol blijkt te zijn laat ik mij na mijn ontdoping op kerstdag vorig jaar mij terug dopen want dan ga ik helaas het bestaan van mirakels moeten erkennen
Manu zou als mol Anke toch altijd hebben afgeschoten? Zou totaal niet verdacht geweest zijn.
Nu heeft ze het maximaal aan geld binnengehaald, terwijl dat totaal niet nodig was aangezien ze sowieso al de minst verdachte was.

Ik vind Yens nu ineens erg verdacht. Die €1000 nemen als mol was erg slim. De kans was groot dat Manu hem sowieso ging afknallen (dacht hij) en in het slechtste geval brengt hij €1000 binnen maar wordt hij veel minder verdacht bij de andere kandidaten.

Manu zou als mol Anke toch altijd hebben afgeschoten? Zou totaal niet verdacht geweest zijn.
Nu heeft ze het maximaal aan geld binnengehaald, terwijl dat totaal niet nodig was aangezien ze sowieso al de minst verdachte was.
Manu wist natuurlijk niet of Anke het geld had genomen of niet. Ik had Manu nog op iedereen zien schieten puur om maximaal pasvragen te kunnen pakken en echt niet te gaan inschatten of iemand geld had of niet. In die proef moet je als mol ook wat geluk hebben natuurlijk. Is Sven de mol dan kon hij voor 500 euro mollen is Anke de mol dan kon die voor 2000 mollen. Dan kan je als mol met een kleiner bedrag eventueel nog gewoon het geld nemen om u minder verdacht te maken.

Enige manier dat je je medekandidaten nog kon moeilijk maken is door ze zo te sturen dat ze makkelijk zijn om te raken maar op tijd is het deze proef niet echt aangekomen.

Ik zit op Uma als mol. Goed vertraagd in de glijbanen en haar 1500 laten liggen. Ok ze kon nog die 1500 nemen en zo proberen 1500 uit de pot te halen maar dan neem je een risico: wordt ze als mol doorgelaten heeft ze 1500 zelf in de mol gestoken, wordt ze afgeschoten is er inderdaad meer uit de pot. De pasvragen verzekerden haar van 1500 euro die niet in de pot ging

Ik spring mee op de Emanuelle haat-trein 😅
Volgens mij heeft die al 3 eliminaties enkel op goed geluk overleefd (want ze zat naar eigen zeggen in een tunnel).
Eerst Nele die zelf vertrok, dan Philippe die zelf vertrok, en nu 5 gratis pasvragen (waarbij ze zelf eigenlijk niks te verliezen had door te schieten).
En dan die koker "efkes open doen he lol". :poop:

Dit seizoen blijft ook gewoon niet op niveau. Canarische eilanden? Who gives a shit, we gaan naar een waterpretpark en dan een trailerpark om te paintballen. Deze aflevering had even goed in center parcs kunnen opgenomen zijn.

Kandidaten ook ff blinddoeken, gewoon voor het cinematografisch effect. Had toch geen enkel nut? "Ja niemand ziet dat Emanuelle het meest vertrouwd wordt want GDC tikt stilletjes op haar schouder", ah wacht, blinddoeken af en Emanuelle is weg :sarcastic:

Trouwens, Yens komt alvast totaal anders over tijdens de opdrachten in vgl. met voordien. Plots is die heel dominant en enthousiast geworden. Daarvoor was die altijd super chill, deed weinig moeite precies. Maar het valt me te hard op...

Manu is de mol én dus gebriefed over de inhoud van de kofferkes!
Dat is een redenering op Manu-niveau 😅
Iedereen kan op 8 mei deel uitmaken van het spel zei JDC juist na café de mol.
Jaak De Coster?

Dat men Manu het meest "vertrouwd" is gewoon omdat de groep haar ook zo achterlijk vindt dat ze de mol niet kan zijn. :rofl:

Als zelfs Anke boos wordt op haar weet je hoe laat het is. Irritant mens.

Leuke aflevering, fijn dat iedereen elkaar verdenkt.

Ik zou momenteel op Yens, Anke en Emanuelle inzetten.

Yens omdat die enorm hard van houding is veranderd. Maar tegelijk zit hij er niet naast met zijn uitspraken en het zou gek zijn om dat zo prominent in beeld te laten komen.

Anke vanwege hoe rustig ze bleef terwijl iedereen duidelijk op haar kap pasvragen zat te pakken. Maar bij Manu neemt ze dan weer énorm veel risico zonder uit te leggen dat ze eigenlijk 65 man heeft afgeknald gelijk rambo om dat kofferke met geld te pakken. De quote in het begin van de aflevering lijkt haar ook wat op het lijf geschreven.

Emanuelle omdat ik zou denken dat de mol, indien mogelijk, informatie krijgt van wie wat in zijn kist heeft steken en dan zou deze opdracht en haar positie ideaal zijn om snel het vertrouwen in haar te bevestigen alvorens zwaar verder te mollen. Bovendien deed haar partner ook gatachterlijk, maar op een schijnbaar opzettelijke manier. Maar het zou wederom heel raar zijn om dat zo in beeld te brengen als zij écht de mol zou zijn.

De anderen waren tevens afschuwelijk met het liegen tegen Manu. Uma is nog een slechtere leugenaar dan die Filip van vorig seizoen met zijn amateur pokerface. Sven viel ook redelijk door de mand.

In Nederland doet men het ook wel zo dacht ik. Of mss dat de vragenlijst op voorhand wordt ingevuld, maar men pas op 8 mei de uitslag kent...

Die uitspraak op het einde doet me alleszins toch ook zoiets vermoeden.
Er moet ook een reden zijn waarom ze “iets” organiseren in Paleis 12,

Dat men Manu het meest "vertrouwd" is gewoon omdat de groep haar ook zo achterlijk vindt dat ze de mol niet kan zijn. :rofl:

Als zelfs Anke boos wordt op haar weet je hoe laat het is. Irritant mens.
Naïef was een beter woord.
Ik vond de gezichtsexpressies van de anderen ook sprekend toen ze in de auto haar mopje vertelde over dat corrigerend ondergoed.

Allemaal heel speciaal zo die 8ste mei, maar den deze zal wel met een frisse pint in zijne zetel blijven zitten dan een uur en half rechtstaand naar tv te liggen loeren voor 25 euro.

Screenshot-20220418-072311-Brave.jpg

Laatst bewerkt:
Opdracht met de paintball en pasvragen vond ik wel een hele goeie, vooral het psychologisch spel erbij, zo wil ik meer opdrachten zien.

Was een aflevering waar je wel veel uit kon leren vond ik als kijker.
Waterparkopdracht: heeft vooral de handlanger gemold vermoed ik
  • Manu: Zou normaal de mol niet mogen zijn, als mol schiet je hier iedereen af.
    Ik vond het wel heel straf dat ze iedereen juist heeft beoordeeld haar, dit zal normaal het hoogtepunt zijn uit haar seizoen de mol
  • Yens: Heel competitief , is volgens mij ook de mol niet anders breng je de groep niet op de hoogte aan het 2de stopplaats over wat de opdracht exact inhoud. (op Beeld toch eindelijk weer aan kandidaat die lijkt te gaan voor het geld ipv te proberen mollen).
  • Anke: Ook competitief, zat op het hoogste bedrag en ging niet voor de pasvragen.
  • Uma: een stukje afweziger (minder initiatief nemend) deze aflevering - niet zo goed gemold.
  • Sven: zat in de waterpark in de goede de goeie positie om te mollen, in de paintball opdracht kon hij als mol denk ik beter voor het geld gaan dan was hij iets minder opvallend als mol (aangezien hij toch in de slechtst verdienende positie zat).

Hoofdverdachte dus Uma en Sven met voorkeur naar Uma.

Terug
Bovenaan