De Mol 2021

De Mol 2021

Ik begrijp dat zeer goed. Ik weet niet of je al eens alleen op reis geweest bent? Jeugdherbergen of zo vroeger? Het is ongelofelijk wat voor een band zich vormt als je een paar dagen met mensen op reis bent die elkaar niet kennen. Niet als koppel in een groepsreis maar alleen. Dat is onbeschrijfelijk.
True, ik ben vroeger zo es zonder maten meegeweest met de CM, een week door de bergen met 20 onbekenden. Mij nog nooit zo geamuseerd.

begint al goed, reden 4: in een opdracht met Lennart heeft Sven de slappe lach, en we weten niet waarom. staalhard bewijs, dit.
Ja gaat niet over alle punten maar er zijn toch een paar dingen die kloppen. Zoals in aflevering 1 zijn positie was ideaal als mol

Net filmpje gezien op Tik Tok.. het rode scherm van Philip zou oranje achtig zijn geweest? Alleszins iets anders dan de andere schermen. Waarmee ze dus verwijzen naar "niemand is zeker van zijn plek" en de enige die echt zeker is van zijn plek is de mol.. theorie is da iedereen de mol heeft gevonden (philip) en zijn plek dus kwijt is..

Leuke theorie wel.. ben benieuwd nr volgende week

Ja gaat niet over alle punten maar er zijn toch een paar dingen die kloppen. Zoals in aflevering 1 zijn positie was ideaal als mol
Ik weet het nog niet zo. Als mol zou je even goed (of misschien zelfs beter) bij het pijlen schieten kunnen zitten is mij gisteren tijdens het herkijken te binnen geschoten. Er zijn 10 molboekjes af te schieten of te bemachtigen door tegenspelers. Van die tegenspelers is er 1 mol. Als je dan kansrekening doet dan zit je denk ik beter daar om ervoor te zorgen dat er boekjes afgeschoten worden en zo weinig mogelijk aan een boekje te raken en de kans dat dat net de mol is zo klein mogelijk gehouden wordt. Ik zou Sven zijn positie daar begrijpen als hem de mol zou zijn, maar dan moet hem natuurlijk juist antwoorden en kunnen schieten. Vrij duidelijk dat er van die eerste opdracht niet veel gebriefd zal zijn naar de mol(len).

Je kan daar ook gewoon in linie 2 zitten, en fout (laten) mikken op die sleutel.
Of in de tent, en bepaalde dingen niet zien of doorgeven...

Waarom iedereen zo gefixeerd is op die laatste linie, snap ik ook niet.

Net zoals "Sven zat in dat aanvallers pak in het hotel, want die is niet aan die kabel gaan hangen"

Nee, ok, maar hij stond wel óp dat dak om te zeggen dat hij niet durfde he. Als hij dan nog naar beneden moet, om te verkleden, dat valt toch op dat daar veel meer tijd tussen zit als bij de andere opdrachten?

Net filmpje gezien op Tik Tok.. het rode scherm van Philip zou oranje achtig zijn geweest? Alleszins iets anders dan de andere schermen. Waarmee ze dus verwijzen naar "niemand is zeker van zijn plek" en de enige die echt zeker is van zijn plek is de mol.. theorie is da iedereen de mol heeft gevonden (philip) en zijn plek dus kwijt is..

:unsure:
Die theorie slaat trouwens echt nergens naar.

het is sowieso wachten tot zondag voor de nodige posts waarin gezegd wordt "ik wist het van in het begin en het was toch duidelijk omdat...".
Terwijl je gewoon toevallig in de correcte tunnel zat zoals er ook veel toevallig in een andere tunnel zitten. Puur op basis van de beelden kan je bijna onmogelijk weten wie de mol is :)

True, ik ben vroeger zo es zonder maten meegeweest met de CM, een week door de bergen met 20 onbekenden. Mij nog nooit zo geamuseerd.
Ja of gewoon de mensen die je tegenkomt. Zat op een bepaald moment in Venetië met een Amerikaan, een Nieuw Zeelandse, een Nederlandse, een Argentijn en een Koreaanse op te trekken. Heb daar 5 dagen heel Venetië meet gezien, dat deed pijn als er sommigen vertrokken naar andere steden.
Met 2 van hen heb ik nu na 20 jaar nog steeds contact.

Wat mensen toch allemaal verzinnen :D, en nu dan, volgende week 3 winnaars en de pot gedeeld door 3?

het is sowieso wachten tot zondag voor de nodige posts waarin gezegd wordt "ik wist het van in het begin en het was toch duidelijk omdat...".
Terwijl je gewoon toevallig in de correcte tunnel zat zoals er ook veel toevallig in een andere tunnel zitten. Puur op basis van de beelden kan je bijna onmogelijk weten wie de mol is :)
Klopt hier ook al vaker gezegd. Ik ga enkel nog maar af op lichaamshouding en mimiek. Hopelijk levert dat iets op.

Je kan daar ook gewoon in linie 2 zitten, en fout (laten) mikken op die sleutel.
Of in de tent, en bepaalde dingen niet zien of doorgeven...

Waarom iedereen zo gefixeerd is op die laatste linie, snap ik ook niet.

Net zoals "Sven zat in dat aanvallers pak in het hotel, want die is niet aan die kabel gaan hangen"

Nee, ok, maar hij stond wel óp dat dak om te zeggen dat hij niet durfde he. Als hij dan nog naar beneden moet, om te verkleden, dat valt toch op dat daar veel meer tijd tussen zit als bij de andere opdrachten?

Inderdaad, je mag sowieso niet fixeren op 1 opdracht...

En de 'Sven zat in dat aanvallerspak in het hotel' theorie is sowieso complete onzin natuurlijk.

Inderdaad, je mag sowieso niet fixeren op 1 opdracht...
Akkoord, maar dit was de enige opdracht waarbij de mol zelf kon afvallen. Ik zou toch alles op alles zetten om te zorgen dat ik niet afval.
Vergeet niet dat de 2 mollen elkaar op voorhand ontmoet hebben. Weliswaar in het pak, maar op basis van grootte / dikte kan je toch inschatten wie al zeker niet de reserve mol is en dus door mag lopen naar de auto. Als de reserve mol een grote man of kleine slanke vrouw was, was dat duidelijk een ander profiel dan Noah.

Ik zou het ergens wel spijtig vinden als Lennart de mol blijkt te zijn, want door die eerste opdracht zit ik al het hele seizoen op hem als mol.

Zondag zullen we het weten :)

Denk je dan dat hij getipt is geweest over wie de "andere" mol was en hoe die eruit zag, zodat hij die 100% kon viseren bij het schieten en die andere mol dus geen schijn van kans maakte? Ik zie geen reden waarom productie Lennart daarover zou inlichten.
Ze hebben in aflevering 1 toch getoond dat de mol zijn tegenstander ontmoette in dat maisveld. Wist dus hoe die andere mol eruitzag. Tijdens de proef waren ze uiteraard onherkenbaar en kon hij zich natuurlijk enkel maar baseren op de lichaamsbouw.

Twas donker en ze hadden een pak en helm aan, we zullen wsl pas in de laatste aflevering weten of ze effectief elkaars gezicht gezien hebben of niet

Twas donker en ze hadden een pak en helm aan, we zullen wsl pas in de laatste aflevering weten of ze effectief elkaars gezicht gezien hebben of niet
Dat is niet juist.

Net eens teruggekeken, en wij krijgen helemaal niet te zien wat ze aanhebben.
En De Coster zegt "misschien moeten jullie elkaar eens ontmoeten" waarna ze naar elkaar toe stappen. Ik vermoed eerlijk gezegd zonder enige gezichtsbedekking, maar dat gaan we inderdaad pas op het einde zien (als we de reservemol uberhaupt te zien krijgen natuurlijk).

Ik weet het nog niet zo. Als mol zou je even goed (of misschien zelfs beter) bij het pijlen schieten kunnen zitten is mij gisteren tijdens het herkijken te binnen geschoten. Er zijn 10 molboekjes af te schieten of te bemachtigen door tegenspelers. Van die tegenspelers is er 1 mol. Als je dan kansrekening doet dan zit je denk ik beter daar om ervoor te zorgen dat er boekjes afgeschoten worden en zo weinig mogelijk aan een boekje te raken en de kans dat dat net de mol is zo klein mogelijk gehouden wordt. Ik zou Sven zijn positie daar begrijpen als hem de mol zou zijn, maar dan moet hem natuurlijk juist antwoorden en kunnen schieten. Vrij duidelijk dat er van die eerste opdracht niet veel gebriefd zal zijn naar de mol(len).
Lijkt mij gewoon makkelijker om in linie 3 meerdere mensen te raken. Maar kan idd ook in linie 1

Terug
Bovenaan