De Mol 2021

De Mol 2021

Als Sven de mol is, is het wel de beste ooit imo.
Van de nieuwe reeks vind ik hem zeker dan 1 van de betere, samen met Gilles. De rest was meh.. Maar meestal kan je dat maat beoordelen op basis van de aflevering met molacties.

Ben ik het toch niet mee eens hoor. Althans toch niet door hetgeen wat we tot dusver gezien hebben. In de eerste paar afleveringen heeft die zich toch veel te opvallend gedragen daarvoor. Remember zijn slappe lach in die proef met die klokken, of zijn carpool karaoke waar hij zichzelf eerst tot schlagerkoning noemt om er vervolgens niks van te kunnen.

En dan bij die bomproef had hij totaal geen weerwoord op de actie van Annelotte. Akkoord, je kan daar als simpele kandidaat perplex staan en niet direct weten wat je gaat doen, maar een Mol zou daar toch met een of andere tegenreactie komen.

Als geen van de twee finalisten effectief wist wie de mol was tot morgen (laatste twee dagen zeker?), dan is die persoon de beste mol van de heropstart, ongeacht de opdrachten en de geldopbrengst. Als je zoveel twijfel kan zaaien tussen de kandidaten en ze pas in de finale weten wie het is, dan heb je dat fantastisch gedaan.
Doordat het op TV komt, hebben wij de tijd om alles te bekijken (en te pauzeren voor tips) naar gedragingen. Ginds in Duitsland kan je dat niet. Als je een keer knippert met je ogen, heb je potentieel iets gemist.

Zou echt de max zijn mocht er volgend jaar een supermanipulator in worden gestoken als mol, die alle kneepjes van het vak kent en dat ze zelfs in de finale nog niet 100% weten wie de mol is :biglaugh:.

Den eerste keer dat ik dat topic hier lees, en kzit al van aflevering 3 op Annelotte. Kzen precies den enigste :D

ik zit er even dicht op als de kandidaten, tbh. en ik dacht al geeneens aan Philip.
ik dacht eigenlijk aan Katrien, en daarna aan Jasmien.
nu geen idee, het zouden ze alledrie kunnen zijn.

Als Sven de Mol niet is, heeft hij wel een groot voordeel: Annelotte is het duidelijk niet.
Annelotte daarentegen moet kiezen tussen 2 kandidaten die wat mij betreft allebei nog geloofwaardig de mol zouden kunnen zijn.
Nu ja, de belevenis als kijker is waarschijnlijk héél anders dan die als kandidaat ter plaatse.

Die theorie dat Philip het is lijkt me wel héél sterk, ik denk niet dat de tv-makers zover durven gaan omdat het hele concept van de finale dan wel in het water valt?

Ik blijf bij Lennart :)

Mol: Sven > Lennart > Annelotte

Winnaar: Annelotte > Lennart > Sven (niet dat ik het Sven het minst wil gunnen)

Terug
Bovenaan