Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Het blijft leuke tv tijdens het wachten naar het nieuwe BE seizoen.Dat verpest Expeditie Robinson omdat de kandidaten kiezen wie er uit gaat. In het geval van de Mol gaat het over het delen van informatie en (eventueel) anderen op het verkeerde been zetten. Ik heb liever dat ze door zo'n bondje iemand extra verdacht maken dan door proeven te laten mislukkenDat tactische spelen en honedjes maken door die Hollanders heeft Expeditie Robinson (en Big Brother) ook al verpest, dus laat het maar uit de mol
Ik vind juist van niet. Bondjes maken het beter en spannender. Vooral in Expeditie Robinson.Dat verpest Expeditie Robinson omdat de kandidaten kiezen wie er uit gaat. In het geval van de Mol gaat het over het delen van informatie en (eventueel) anderen op het verkeerde been zetten. Ik heb liever dat ze door zo'n bondje iemand extra verdacht maken dan door proeven te laten mislukken
Ik las hier "tactische spelen en bLondjes"Dat tactische spelen en bondjes maken door die Hollanders heeft Expeditie Robinson (en Big Brother) ook al verpest, dus laat het maar uit de mol

Dit heb ik dus al vanaf aflevering met Annelotte: ik geloof haar uitdrukkingen niet. Bovendien plaatst ze vaak haar handen voor het hoofd bij emoties. Sinds 2 weken is de twijfel wel toegeslagen en twijfel ik (mede door de follow the money) maar ga nu ook niet meer veranderen.Dat bewijst dat hij de mol is he altijd van die geacteerde reacties op grote momenten. Nu ook met de eliminatie van Philippe de 2 anderen geven echt sprekende reacties terwijl hij een standard reactie geeft.
Dan gaat het over reeks 2 denk ik?Dat was de runner-up die niet wist wie de mol was. De winnaar had het toen wel juist geloof ik.
Idd. Al bij al is dit wel de aanloop naar een spannende finale!Ben benieuwd naar de finale!

Snap da ook niet.. da ga infeite maar over 2 wekenLenard zijn reactie leek super fake. En dan altijd dat gezaag en geslijm over de persoon die vertrekt... zeg gewoon: ben blij dat ik het niet ben.

3 weken.Snap da ook niet.. da ga infeite maar over 2 weken![]()

Lenard zijn reactie leek super fake. En dan altijd dat gezaag en geslijm over de persoon die vertrekt... zeg gewoon: ben blij dat ik het niet ben.
Snap da ook niet.. da ga infeite maar over 2 weken![]()

vragen ze ook om te wenenIs nochtans simpel. Philip staat op en gaat naar huis, de rest denkt inderdaad (na de shock): blij dat ik het niet ben.
En dan vraagt iemand van de crew iets als: wat vonden jullie het meest leuke aan Philip? Wat vond je het meest memorabele moment van Philip?
Ondertussen rollen de camera's, en wij zien gewoon wat zij antwoorden op die vragen. Dus ja, ik vind ook dat dat wat raar overkomt soms, maar het is niet alsof de kandidaten spontaan zo'n dingen gaan zeggen he![]()

Ik begrijp dat zeer goed. Ik weet niet of je al eens alleen op reis geweest bent? Jeugdherbergen of zo vroeger? Het is ongelofelijk wat voor een band zich vormt als je een paar dagen met mensen op reis bent die elkaar niet kennen. Niet als koppel in een groepsreis maar alleen. Dat is onbeschrijfelijk.vragen ze ook om te wenen![]()