Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
100% gelijk dat hij dit deed idd. Zowel als hij gewoon kanidaat zou zijn of molIk had hetzelfde gedaan als Lennart. Die was overduidelijk in zijn gat gebeten dat em voor de zoveelste keer belogen was.
Inderdaad. Ik schrok van die 10k, maar na zijn uitleg gaf ik hem 100% gelijk.Ik had hetzelfde gedaan als Lennart. Die was overduidelijk in zijn gat gebeten dat em voor de zoveelste keer belogen was.
Ik had hetzelfde gedaan als Lennart. Die was overduidelijk in zijn gat gebeten dat em voor de zoveelste keer belogen was.
Ook wel mooi gespeeld : gij 2000€ voor een pasvraag, gij 5000€ voor 5 pasvragen. Ik 10000€ voor alle pasvragen.
Die opdracht met dat vliegertje maakte uiteindelijk niks uit voor extra geld. Integendeel, want anders hadden ze de verkeerstoren gebeld en misschien wel goed geland. Alweer een mooie mollenstreek dusLennart was te emotioneel, Philip kan zijn adem niet lang genoeg inhouden en Annelotte deed het te goed met het vliegertje dus Sven is de mol![]()

Ik vind van niet. Bart van vorig jaar bood ook 10000 euro of meer toen voor een vrijstelling? Dat de pot zo laag is omdat ze als groep veel opdrachten niet goed hebben uitgevoerd. De mol moet zelf al niet veel moeite meer doen om dingen te saboteren.Wel duidelijk dat vier geldnood heeft.
Zo een zaken vind ik echt niet horen in de mol
Zo kunnen ze blijven zeggen dat de pot dit seizoen historisch laag was. Vrij lame idd, de mol moet niks meer doen. Niemand speelt voor de pot. Jasmien die tot 2x toe proficiat zei tegen Lennart, ge zou fucking pissed moeten zijnWel duidelijk dat vier geldnood heeft.
Zo een zaken vind ik echt niet horen in de mol
Dat hebben we toch gezien? Annelotte heeft 2000 geboden, Sven heeft 7600 geboden, Lennart heeft 10000 geboden, Jasmien heeft gekeken, Philip heeft gekekenAnnelotte die altijd haar handen voor haar gezicht doet als ze iets met emoties zegt.. Zolang ze erin zit blijft ze mijn mol vrees ik.
Nutteloze aflevering. Want de mol weet dat er sowieso belachelijk veel geld uit de pot zal gaan. Dus al het geld dat je zelf bijbrengt zal wellicht niet opwegen tegen die winst. Spijtig ook dat we niet mogen zien wie wat geboden heeft en wie er al dan niet in de dossiers gekeken heeft.

Hoeveel heeft Philip geboden? Hebben Annelotte, Sven en Lennart gekeken?Dat hebben we toch gezien? Annelotte heeft 2000 geboden, Sven heeft 7600 geboden, Lennart heeft 10000 geboden, Jasmien heeft gekeken, Philip heeft gekeken