De Mol 2021

De Mol 2021

Ze moeten wel eens stoppen met opdrachten in te steken die van één single point of failure afhangen. Bij die laatste opdracht zat De Mol gewoon in een stoel, en heeft hij mooi 10k uit de pot gehaald.

Ik had hetzelfde gedaan als Lennart. Die was overduidelijk in zijn gat gebeten dat em voor de zoveelste keer belogen was.

Ook wel mooi gespeeld : gij 2000€ voor een pasvraag, gij 5000€ voor 5 pasvragen. Ik 10000€ voor alle pasvragen.

Tenzij Lennart de mol is maar ik denk da de Mol het minst geboden heeft (Annelotte) omdat ze weet da er toch geboden ging worden en geld verloren ging gaan. Jasmien ga op Lennart gegokt hebben omdat hij hoogste bod

Ik had hetzelfde gedaan als Lennart. Die was overduidelijk in zijn gat gebeten dat em voor de zoveelste keer belogen was.

Ook wel mooi gespeeld : gij 2000€ voor een pasvraag, gij 5000€ voor 5 pasvragen. Ik 10000€ voor alle pasvragen.

Idd. Slim gezegd van hem

Lennart was te emotioneel, Philip kan zijn adem niet lang genoeg inhouden en Annelotte deed het te goed met het vliegertje dus Sven is de mol 😅

Annelotte die altijd haar handen voor haar gezicht doet als ze iets met emoties zegt.. Zolang ze erin zit blijft ze mijn mol vrees ik.

Nutteloze aflevering. Want de mol weet dat er sowieso belachelijk veel geld uit de pot zal gaan. Dus al het geld dat je zelf bijbrengt zal wellicht niet opwegen tegen die winst. Spijtig ook dat we niet mogen zien wie wat geboden heeft en wie er al dan niet in de dossiers gekeken heeft.

Lennart was te emotioneel, Philip kan zijn adem niet lang genoeg inhouden en Annelotte deed het te goed met het vliegertje dus Sven is de mol 😅
Die opdracht met dat vliegertje maakte uiteindelijk niks uit voor extra geld. Integendeel, want anders hadden ze de verkeerstoren gebeld en misschien wel goed geland. Alweer een mooie mollenstreek dus :)
Ik blijf 100% bij Annelotte, daarvoor en door de touwtjes op het schilderij.

Wel duidelijk dat vier geldnood heeft.
Zo een zaken vind ik echt niet horen in de mol
Ik vind van niet. Bart van vorig jaar bood ook 10000 euro of meer toen voor een vrijstelling? Dat de pot zo laag is omdat ze als groep veel opdrachten niet goed hebben uitgevoerd. De mol moet zelf al niet veel moeite meer doen om dingen te saboteren.

Wel duidelijk dat vier geldnood heeft.
Zo een zaken vind ik echt niet horen in de mol
Zo kunnen ze blijven zeggen dat de pot dit seizoen historisch laag was. Vrij lame idd, de mol moet niks meer doen. Niemand speelt voor de pot. Jasmien die tot 2x toe proficiat zei tegen Lennart, ge zou fucking pissed moeten zijn

Annelotte die altijd haar handen voor haar gezicht doet als ze iets met emoties zegt.. Zolang ze erin zit blijft ze mijn mol vrees ik.

Nutteloze aflevering. Want de mol weet dat er sowieso belachelijk veel geld uit de pot zal gaan. Dus al het geld dat je zelf bijbrengt zal wellicht niet opwegen tegen die winst. Spijtig ook dat we niet mogen zien wie wat geboden heeft en wie er al dan niet in de dossiers gekeken heeft.
Dat hebben we toch gezien? Annelotte heeft 2000 geboden, Sven heeft 7600 geboden, Lennart heeft 10000 geboden, Jasmien heeft gekeken, Philip heeft gekeken

Philippe delivers 😅

Eerst met dat schilderij : "ja mannen het is gelukt hé"
Bij het gooien met die vliegtuigjes opnieuw zijn onhandigheid zelve.
Dan is hij mede verantwoordelijk voor het falen van 4.000 €.
En onrechtstreeks zorgt hij mede voor 10.000 € uit de groepspot.
Zijn gezicht trouwens toen dat filmke starte.

Hoe fantastisch zou het niet zijn moest alsnog blijken dat hij de mol is.

Terug
Bovenaan