De Mol 2021

De Mol 2021

De groepssfeer is daar in het echt toch veel beter dan wat wij te zien krijgen denk ik:

Het blijft in de 1e plaats een tv programma he, dus wij zien maar een héél klein deel van wat er allemaal gebeurt.

Philip is dus ook al een absolute nietsnut als hij op een hoorn moet blazen. Het lijstje dikt aan
edit: roeien kan 'm ook ni

Laatst bewerkt:
Die puzzel konden ze moeilijk winnen, met zoveel zitten peddelen, allerlei vertragende opdrachten. Dan is de bel raken ook nog een extra vertragingsmanoeuvre maar de mol had de puzzel toen al af denk ik.

Nog steeds Annelotte imo :)

Begin ik ook te verdenken. Moet een duiker of iets dergelijke zijn alleszins. Heb zelf es getest en heb een goeie conditie maar kom nie eens aan 2 min.

Samina zei ook dat ze op "ene" had gegokt.
Dan zou ge al ne man denken.
Ze zei (denk ik) in die stukske dat ze Lennert niet verdacht.
Niemand gaat Philip stemmen die +2min z'n adem zou kunnen inhouden en dus gaat ze op Sven gegokt hebben.

Ik blijf bij mijn gedacht van aflevering twee, Annelotte. De drie spelers die in proef 1 van aflevering 1 in de sleutelpositie zaten (laatste geweren), zitten er nog alledrie in en dat zijn gewoon de enige drie die het nog kunnen zijn. Sven doet te veel goed, die lijkt voor mij zeker van zijn stuk en probeert geld te verdienen voor zichzelf.

(Puur speculatie: als ik me niet vergis zit die al van aflevering 2 op Annelotte. Philip heeft ook al geïnsinueerd dat hij op Annelotte zat.)

Dat van die adem hoeft echt niet per se een super sportief persoon te zijn hoor. Zo ken ik bijvoorbeeld iemand die al heel zijn leven blaasinstrumenten speelt (en absoluut niet sportief in vorm is) en die kan zijn adem gemakkelijk langer inhouden dan mensen die veel sportiever zijn. Voorts is dat ook iets dat je relatief 'gemakkelijk' kan leren.

Annelotte voor de opdracht: nee, dat is alles waar ik schrik van heb, dat durf ik niet..
Annelotte na de opdracht: alles jong, 2m40, zolang hou ik het zelfs in mijn zwembad niet vol...

Annelotte voor de opdracht: nee, dat is alles waar ik schrik van heb, dat durf ik niet..
Annelotte na de opdracht: alles jong, 2m40, zolang hou ik het zelfs in mijn zwembad niet vol...

Inderdaad, had de tegenstrijdigheid zelfs niet opgemerkt. Of bedoeld ze met schrik claustrofobie door dat in zo'n koker te moeten doen.

Het blijft me wel verbazen: 2 minuten 40 !!!

Inderdaad, had de tegenstrijdigheid zelfs niet opgemerkt. Of bedoeld ze met schrik claustrofobie door dat in zo'n koker te moeten doen.

Het blijft me wel verbazen: 2 minuten 40 !!!
Mits wat training kom je daar wel aan hoor. Hij/zij zal dat wss niet "on the spot" hebben moeten doen he

Edit: net 3x geprobeerd en ik zit op 1:40, dus die 2:40 is wel haalbaar.

Laatst bewerkt:
Toch wel een gigantisch verschil om uw adem in te houden in een open zwembad tov een claustrofobische koker over uwe kop te trekken waar het water stillekes aan naar boven komt

Terug
Bovenaan