MiniJeffrey
Well-known member
Als ik Sven was, ik had die pasvraag geweigerd en recht gestaan om de bom te laten afgaan. Wat een emotionele bullshit als redenering waarom zij er 5 verdiende.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hangt ervan af of de pasvragen vasthangen aan de aflevering (hebben ze volgens mij niet gezegd?). Als je ze kan opsparen heeft Annelotte wel een groot voordeel.1 pasvraag is altijd beter dan geen. En Sven heeft de vragenlijst overleefd, dus niets aan de hand.
Ik vind die Philip trouwens een enorm hilarisch persoon, ik moest echt hardop lachen toen hij bezig was tijdens die bomproef. "Ik eet thuis altijd zeer gekruid", "Ik heb net een zeer verfrissend glaasje water gegeten".

Dat heeft nog nooit zo gewerkt? Da's enkel voor dezelfde aflevering, niets met opsparenHangt ervan af of de pasvragen vasthangen aan de aflevering (hebben ze volgens mij niet gezegd?). Als je ze kan opsparen heeft Annelotte wel een groot voordeel.
Dat heeft vroeger altijd zo gewerkt. In de Nederlandse mol werkt het ook altijd zo.Dat heeft nog nooit zo gewerkt? Da's enkel voor dezelfde aflevering, niets met opsparen
ik heb vooral onthouden dat ge moet scrollen op uw smartphone, en dat is al genoeg om het niet te nemen.En wie heeft er nu een Streamz abonnement besteld na deze Mol aflevering? Beetje reclame maken dachten ze.
Ik denk dat als Sven opstond, de bom afging. Het lichtje dat verbonden was met de stoel van Annelotte bleef toch branden, als ik me niet vergis, wanneer ze terug ging zitten.Die bomproef was fantastisch als concept (vooral ook die commentaar van Gilles, bij momenten echt geestig) maar je weet gewoon dat ze zelfs een pot van €30.000 achter de bom mogen steken, dat de kandidaten nog altijd voor die pasvragen gaan. Er is zelfs geen enkele mede kandidaat nog kwaad omdat ze dat gedaan hebben. Dat is toch een mindere evolutie van de afgelopen seizoenen imo. Annelotte wil ik zelfs gerust begrijpen, 5 pasvragen ipv 5K is een nobrainer. Maar 1 pasvraag, een tegenstander met 5 én 5K mislopen? Dat is imo toch al over het randje om zo vlot in mee te gaan. Hij gaat gvd zelfs niet kijken naar die stolp met het geld (als Annelotte blijft zitten kan hij toch nog perfect die 2e stolp openen en kijken wat er in zit niet?)

Klopt, Sven kon niet meer rechtstaan zonder de bom te laten afgaan.Ik denk dat als Sven opstond, de bom afging. Het lichtje dat verbonden was met de stoel van Annelotte bleef toch branden, als ik me niet vergis, wanneer ze terug ging zitten.
Sorry maar het is toch overduidelijk Lennaert. Ik zou hier tienduizend redenen kunnen geven. Ge moet gewoon Lennaert es volgen sinds de eerste aflevering (nee, echt geen tunnelvisie). Die heeft nu echt nog es geen reet gedaan he voor de groepspot -_- maar blijft wel nog vrij verrassend onopvallend meedraaien.
Maar vandaag ook weer. Als mol wilt ge bij het voetbal zitten want de schuld zal afgeleid worden naar diegene die de goals als keeper binnenlaten of diegene die de vragen fout beantwoorden. Toonde veel inzet bij da voetbal maar heeft nix gedaan. Express hard erin vliegen om dan direct op uwe zij te liggen en dan kunnen die tegenstanders gemakkelijk goals maken. En als er 6/7/8 goals binnen vliegen kan de rest het geld toch ni in de pot houden. Bij het wandelen express eerst een tak gaan zoeken en eronder staan om zeker te zijn dat die vrouwen er ni op zouden gekomen zijn om via de heuvel die tak ervoor te hangen. En aan de bomtafel moest hij nix doen want hij wist toch dat er voor pasvragen ging gegaan worden.
En tegelijkertijd wijst alles er gewoon op dat de rest de mol net niet is. Zelfs met de beste wil van de wereld kan ik geen enkele van die andere verdenken. Da zijn kandidaten die het spel spelen.
De mol kent ook de opdrachten. Bij die tweede opdracht van vandaag met biken/hiken zag je Jasmien vragen van: 'moeten wij naar daaaar?' Allez, zo'n spontane, verraste reactie als kandidate van wat ze moeten doen. En dan Samina die van da pikant eten al eet en verklapt. Als mol weet ge da op voorhand en gaat ge uzelf toch ni verraden zeker? No way. Allez, en da zijn nu echt maar twee dingen van de duusd dingen dak al gezien heb.
Idem. Maar Jasmien heeft voor mij al veel zaken gedaan die ik, als ik de mol was, toch nooit zou doen...Puur door elimenatie zit ik op Lennart en blijf ik Jasmien toch ook wat verdenken. De andere 4 lijken met te enthousiast en/of te simpel.

Pasvragen mogen er in blijven, maar enkel als extra incentive naast de geldprijs. Bijvoorbeeld twee teams die een opdracht tot een goed einde moeten brengen, maar het team dat het snelste is of beste scoort krijgt pasvragen, of een pasvraag om te verdelen.Die pasvragen zijn inderdaad wel deus ex machina, zouden ze er moeten uitlaten.
Ja, maar we weten niet wat er nog gaat komen. Als ze de mol is, weet zij dat wel. In de volgende aflevering krijgt ze misschien wel de kans om pakweg 5000 EUR uit de pot te laten verdwijnen in ruil voor een vrijstelling. Waar sta je dan met follow-the-money?maar ze brengt wel het meeste geld op samen met Philippe
Yep.Lennart doet mij keihard aan iemand denken, maar ik weet niet of het uit mijn privé is of vanop televisie. Iemand die dit gevoel herkent?
En ook vooral kandidaten die voor begot 1 pasvraag al alles willen laten vallen.Pasvragen mogen er in blijven, maar enkel als extra incentive naast de geldprijs. Bijvoorbeeld twee teams die een opdracht tot een goed einde moeten brengen, maar het team dat het snelste is of beste scoort krijgt pasvragen, of een pasvraag om te verdelen.
Nu is het vaak of het geld, of de pasvragen, waarbij pro forma de handdoek al in de ring wordt gegooid.