De Mol 2021

De Mol 2021

Ik denk samina. Komt minst opvallend in beeld van degene die nog overblijven en toen hij zei dat er nog maar zoveel geld verdient was van de 50 000 had ze precies een lach op haar gezicht. En ze reageert ook maar vrij flauw op haar groene scherm vind ik.

Het was al enkele jaren triestig maar dit jaar is het zo erg dat zelfs de productie het niet kan laten er iets over te zeggen tegen de kandidaten. In De Mol wordt gewoon niet meer om het geld gespeeld.

Neem nu de situatie van die bomtafel. Sven en Annelotte overwegen zelfs niet de optie de bom te ontmantelen. Ah neen meteen pasvragen. Altijd maar pasvragen. Verleden seizoen was dé sterkhouder van de show (Joeri) net de man die resoluut voor dat geld ging en dat gaf goede TV.

Dat ze volgend jaar eens een twist erin gooien: Al het geld dat de mol uit de groepspot steelt mag hij houden. Misschien dat de dynamiek rond het spel dan terug de bovenhand haalt wanneer mensen beseffen dat iemand van hen effectief financieel voordeel haalt door de boel te saboteren.
Hopelijk liefst dan ook met een maximum aan kandidaten die hem of haar op het spoor was. Anders ga je een saaie mol krijgen.

Ik vond het vooral een grappige aflevering. Dat beeld van een dansende Sven op de achtergrond terwijl Katrien en Lotte naar TV aan het gapen waren :D

Ook wel fantastisch dat ze allemaal hun best doen om als eerst boven te geraken, voor de 'unieke ervaring' en dan krijgen ze dat als beloning. Die Sven zal toch ook wel 10 keer gevloekt hebben. Hoe geweldig zou het geweest zijn, moesten ze daar gehangen hebben voor een verdubbeling van 0 euro :p

Op zich heeft Sven het misschien makkelijk weggeven bij die laatste proef, maar achter onze PC is het makkelijk gezegd natuurlijk. Waarschijnlijk dacht die teveel 'beter 1 pasvraag dan 0'...

Uiteraard valt er voor iedereen wel iets of niets te zeggen, dus ik blijf gewoon bij Jasmien...

Samina lijkt mij toch veel te gedreven om de Mol te zijn. Ze versprak haar ook gewoon met dat pikant eten en dat gaat een mol niet doen volgens mij, al weet je het nooit hè.

Ik blijf nog altijd op Lennart, met een Jasmien die ik nog niet uitsluit. In al de rest zie ik eigenlijk geen mol. Of wel te gedreven naar mijn mening of wel te opvallend.

Samina lijkt mij toch veel te gedreven om de Mol te zijn. Ze versprak haar ook gewoon met dat pikant eten en dat gaat een mol niet doen volgens mij, al weet je het nooit hè.
Goh veel moest daar volgens mij niet gemold worden. Volgens mij zat de mol sowieso niet bij de 2 laatste want dat is veel te verdacht.

Ik zie vooral bevestiging voor Annelotte als mol. Katrien zei dat ze in een tunnelvisie zat, maar er door deze aflevering uit was geraakt en met wie heeft Katrien de hele dag gespendeerd?

yep, Annelotte die deed alsof ze haar best deed en zo Katrien van mol deed veranderen, en nu weg Katrien...

Trouwens schandalig om iemand die geen alcohol drinkt, quasi te verplichten het wel te doen. Dat zoiets nog kan, snap ik niet.
Ze was toch niet verplicht? Ze wist op voorhand dat er alcohol in haar glas zou zitten aangezien ze al pikant had gegeten.
Ze was even min verplicht alcohol te drinken, als Jasmien verplicht was wormenpuree te eten.

Ik denk samina. Komt minst opvallend in beeld van degene die nog overblijven en toen hij zei dat er nog maar zoveel geld verdient was van de 50 000 had ze precies een lach op haar gezicht. En ze reageert ook maar vrij flauw op haar groene scherm vind ik.
Die zat met tranen in haar ogen. Ik verdenk haar totaal niet.

Man ik wou dat Philip "ik heb schrik van ballen" eruit lag... Langs de andere kant maakt hij er op zijn eentje wel uitlach tv van bij momenten.

Sven zou als hij de mol was toch echt in discussie gegaan zijn met Annelotte hoor.
Lennart was ook erg stil tijdens die bomproef... toch iets te stil voor een mol vind ik.
Voor mij komen Jasmien en Annelotte hier het meest verdacht uit. Jasmien omdat ze onmiddellijk aanstuurt op pasvragen, geen geld. Annelotte omdat ze heel sterk aanwezig was in de discussies.

Het was al enkele jaren triestig maar dit jaar is het zo erg dat zelfs de productie het niet kan laten er iets over te zeggen tegen de kandidaten. In De Mol wordt gewoon niet meer om het geld gespeeld.

Neem nu de situatie van die bomtafel. Sven en Annelotte overwegen zelfs niet de optie de bom te ontmantelen. Ah neen meteen pasvragen. Altijd maar pasvragen. Verleden seizoen was dé sterkhouder van de show (Joeri) net de man die resoluut voor dat geld ging en dat gaf goede TV.

Dat ze volgend jaar eens een twist erin gooien: Al het geld dat de mol uit de groepspot steelt mag hij houden. Misschien dat de dynamiek rond het spel dan terug de bovenhand haalt wanneer mensen beseffen dat iemand van hen effectief financieel voordeel haalt door de boel te saboteren.
Is inderdaad jammer... ik hoop ergens nog Jasmien de mol is, want in deze proef heeft zij eigenlijk onmiddellijk besloten: iedereen gaat voor de pasvragen.
En tja, de 'joeri' van dit seizoen, dat moest Jens zijn he, maar dat is eigenlijk de schuld van de productie zelf dat die niet eens mee mocht...

Sorry maar het is toch overduidelijk Lennaert. Ik zou hier tienduizend redenen kunnen geven. Ge moet gewoon Lennaert es volgen sinds de eerste aflevering (nee, echt geen tunnelvisie). Die heeft nu echt nog es geen reet gedaan he voor de groepspot -_- maar blijft wel nog vrij verrassend onopvallend meedraaien.

Maar vandaag ook weer. Als mol wilt ge bij het voetbal zitten want de schuld zal afgeleid worden naar diegene die de goals als keeper binnenlaten of diegene die de vragen fout beantwoorden. Toonde veel inzet bij da voetbal maar heeft nix gedaan. Express hard erin vliegen om dan direct op uwe zij te liggen en dan kunnen die tegenstanders gemakkelijk goals maken. En als er 6/7/8 goals binnen vliegen kan de rest het geld toch ni in de pot houden. Bij het wandelen express eerst een tak gaan zoeken en eronder staan om zeker te zijn dat die vrouwen er ni op zouden gekomen zijn om via de heuvel die tak ervoor te hangen. En aan de bomtafel moest hij nix doen want hij wist toch dat er voor pasvragen ging gegaan worden.

En tegelijkertijd wijst alles er gewoon op dat de rest de mol net niet is. Zelfs met de beste wil van de wereld kan ik geen enkele van die andere verdenken. Da zijn kandidaten die het spel spelen.

De mol kent ook de opdrachten. Bij die tweede opdracht van vandaag met biken/hiken zag je Jasmien vragen van: 'moeten wij naar daaaar?' Allez, zo'n spontane, verraste reactie als kandidate van wat ze moeten doen. En dan Samina die van da pikant eten al eet en verklapt. Als mol weet ge da op voorhand en gaat ge uzelf toch ni verraden zeker? No way. Allez, en da zijn nu echt maar twee dingen van de duusd dingen dak al gezien heb.

Laatst bewerkt:
Fantastische aflevering, zeker ten opzichte van die van vorige week, die was ne beke mager. De bomproef was heel goed, zo hoort De Mol te zijn. Samenwerken, maar ook elkaar tegelijkertijd wantrouwen.

Fantastische aflevering, zeker ten opzichte van die van vorige week, die was ne beke mager. De bomproef was heel goed, zo hoort De Mol te zijn. Samenwerken, maar ook elkaar tegelijkertijd wantrouwen.
Die bomproef van idee was goe maar er waren amper tot geen discussies. Zo'n proef moet een mindfuck zijn van wie zit te liegen en wie ni. Het was toch heel snel duidelijk wie de 2 waren die op een bomstoel zaten en precies niemand die daartegenin ging. Zelfde bij de pasvragen zag je vrij snel hoe da ging aflopen. Vond die proef eerlijk gezegd teleurstellend.

Die bomproef van idee was goe maar er waren amper tot geen discussies. Zo'n proef moet een mindfuck zijn van wie zit te liegen en wie ni. Het was toch heel snel duidelijk wie de 2 waren die op een bomstoel zaten en precies niemand die daartegenin ging. Zelfde bij de pasvragen zag je vrij snel hoe da ging aflopen. Vond die proef eerlijk gezegd teleurstellend.
Hahaja idd en Gilles maar stoken op het laatste van die pas vragen maar totaal geen reactie.

Andere jaren ging er daar meestal wel iemand ontploffen ipv de bom.

Trouwens schandalig om iemand die geen alcohol drinkt, quasi te verplichten het wel te doen. Dat zoiets nog kan, snap ik niet.
En Philip met zijn intermitting fasting, die moest daar eten op een (voor hem) ongewoon uur.

Om nog maar te zwijgen van Sven die met zijn allergie elke dag in de buurt van Isidoor komt.

Een pure schande dat zoiets in deze tijd kan:unsure:

Ben ik nu trouwens echt de enige die zich serieus aan het ergeren was aan Katrien en Lottiepoes? Dan komt er telkens iets op die andere tv (bv Philip met zijn bloot lijf), blijven die gewoon in de zetel zitten ipv eens voor die tv te gaan staan om eens deftig te kunnen kijken...

Laatst bewerkt:

Bij de wijnproef had ze ook al een glas gedronken, terwijl het daar niet opgelegd was door het spel, dus zo extreem zal ze wel niet zijn in haar opvattingen daar rond.

Tijdens de screening zal dat ook wel gevraagd zijn geweest of ze er een probleem mee heeft in kader van een proef alcohol te drinken.

Ik zie vooral bevestiging voor Annelotte als mol. Katrien zei dat ze in een tunnelvisie zat, maar er door deze aflevering uit was geraakt en met wie heeft Katrien de hele dag gespendeerd?

yep, Annelotte die deed alsof ze haar best deed en zo Katrien van mol deed veranderen, en nu weg Katrien...
Ik dacht dat ze van 1 naar 2 was gegaan en niet naar 2 andere

Terug
Bovenaan