Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hopelijk liefst dan ook met een maximum aan kandidaten die hem of haar op het spoor was. Anders ga je een saaie mol krijgen.Het was al enkele jaren triestig maar dit jaar is het zo erg dat zelfs de productie het niet kan laten er iets over te zeggen tegen de kandidaten. In De Mol wordt gewoon niet meer om het geld gespeeld.
Neem nu de situatie van die bomtafel. Sven en Annelotte overwegen zelfs niet de optie de bom te ontmantelen. Ah neen meteen pasvragen. Altijd maar pasvragen. Verleden seizoen was dé sterkhouder van de show (Joeri) net de man die resoluut voor dat geld ging en dat gaf goede TV.
Dat ze volgend jaar eens een twist erin gooien: Al het geld dat de mol uit de groepspot steelt mag hij houden. Misschien dat de dynamiek rond het spel dan terug de bovenhand haalt wanneer mensen beseffen dat iemand van hen effectief financieel voordeel haalt door de boel te saboteren.
De tranen in haar ogen bedoel je?En ze reageert ook maar vrij flauw op haar groene scherm vind ik.

Goh veel moest daar volgens mij niet gemold worden. Volgens mij zat de mol sowieso niet bij de 2 laatste want dat is veel te verdacht.Samina lijkt mij toch veel te gedreven om de Mol te zijn. Ze versprak haar ook gewoon met dat pikant eten en dat gaat een mol niet doen volgens mij, al weet je het nooit hè.
Ze was toch niet verplicht? Ze wist op voorhand dat er alcohol in haar glas zou zitten aangezien ze al pikant had gegeten.Trouwens schandalig om iemand die geen alcohol drinkt, quasi te verplichten het wel te doen. Dat zoiets nog kan, snap ik niet.
Die zat met tranen in haar ogen. Ik verdenk haar totaal niet.Ik denk samina. Komt minst opvallend in beeld van degene die nog overblijven en toen hij zei dat er nog maar zoveel geld verdient was van de 50 000 had ze precies een lach op haar gezicht. En ze reageert ook maar vrij flauw op haar groene scherm vind ik.
Voor sommigen is het een kleine moeite om tranen te faken. Ik zie dat nog wel gebeuren bij een sensitief iemand als Samina.Die zat met tranen in haar ogen. Ik verdenk haar totaal niet.
Is inderdaad jammer... ik hoop ergens nog Jasmien de mol is, want in deze proef heeft zij eigenlijk onmiddellijk besloten: iedereen gaat voor de pasvragen.Het was al enkele jaren triestig maar dit jaar is het zo erg dat zelfs de productie het niet kan laten er iets over te zeggen tegen de kandidaten. In De Mol wordt gewoon niet meer om het geld gespeeld.
Neem nu de situatie van die bomtafel. Sven en Annelotte overwegen zelfs niet de optie de bom te ontmantelen. Ah neen meteen pasvragen. Altijd maar pasvragen. Verleden seizoen was dé sterkhouder van de show (Joeri) net de man die resoluut voor dat geld ging en dat gaf goede TV.
Dat ze volgend jaar eens een twist erin gooien: Al het geld dat de mol uit de groepspot steelt mag hij houden. Misschien dat de dynamiek rond het spel dan terug de bovenhand haalt wanneer mensen beseffen dat iemand van hen effectief financieel voordeel haalt door de boel te saboteren.
Die bomproef van idee was goe maar er waren amper tot geen discussies. Zo'n proef moet een mindfuck zijn van wie zit te liegen en wie ni. Het was toch heel snel duidelijk wie de 2 waren die op een bomstoel zaten en precies niemand die daartegenin ging. Zelfde bij de pasvragen zag je vrij snel hoe da ging aflopen. Vond die proef eerlijk gezegd teleurstellend.Fantastische aflevering, zeker ten opzichte van die van vorige week, die was ne beke mager. De bomproef was heel goed, zo hoort De Mol te zijn. Samenwerken, maar ook elkaar tegelijkertijd wantrouwen.
Hahaja idd en Gilles maar stoken op het laatste van die pas vragen maar totaal geen reactie.Die bomproef van idee was goe maar er waren amper tot geen discussies. Zo'n proef moet een mindfuck zijn van wie zit te liegen en wie ni. Het was toch heel snel duidelijk wie de 2 waren die op een bomstoel zaten en precies niemand die daartegenin ging. Zelfde bij de pasvragen zag je vrij snel hoe da ging aflopen. Vond die proef eerlijk gezegd teleurstellend.
En Philip met zijn intermitting fasting, die moest daar eten op een (voor hem) ongewoon uur.Trouwens schandalig om iemand die geen alcohol drinkt, quasi te verplichten het wel te doen. Dat zoiets nog kan, snap ik niet.

Trouwens schandalig om iemand die geen alcohol drinkt, quasi te verplichten het wel te doen. Dat zoiets nog kan, snap ik niet.
Ik dacht dat ze van 1 naar 2 was gegaan en niet naar 2 andereIk zie vooral bevestiging voor Annelotte als mol. Katrien zei dat ze in een tunnelvisie zat, maar er door deze aflevering uit was geraakt en met wie heeft Katrien de hele dag gespendeerd?
yep, Annelotte die deed alsof ze haar best deed en zo Katrien van mol deed veranderen, en nu weg Katrien...