De Mol 2021

De Mol 2021

Als ze het hem fout geleerd zou hebben, dat zou pas opgevallen zijn want ze speelt duidelijk piano. Plus niet vergeten, Philip is toch prof, zou toch een redelijk slimme mens moeten zijn en een paar slagen leren in het juiste tempo zou dan toch moeten lukken.
Zou idd te hard opgevallen zijn. Net zoals haar eigen stuk fout spelen.
Maar ze slaagt er dan wel in om Annelotte verdacht te maken met te komen zeggen dat die fout zit en die arme Kevin zo nog wat meer zenuwen te geven. Terwijl ze zelf goed voor de dag komt op die manier want ze heeft de meubelen gered.
Het kan tunnelvisie zijn maar ik vind dat Katrien vaak ergens zit waar het fout loopt, zonder zelf opvallend in de fout te gaan en op te vallen.
Piano dus, bij de wijnproef als enige het tempo van Sven goed volgen zodat de rest fouten maakt (maar wel zelf met u 2 glazen toekomen), bij de hondjes ook los over die UPS man kijken, mee gaan in de pasvragen met Jasmine (en daar ook nog eens alle goede antwoorden quasi direct weten),...
En sorry, maar ik zou me niet op mijn gemak voelen op de tafel van een vaatchirurg wiens hand niet vast genoeg is om een paar dominostenen neer te zetten zonder ze te laten vallen.

Joepie, ik zit niet alleen in de Katrien-tunnelvisie. :laugh:

Maar daarna is ze nog naar Kevin gestapt om hem te vertellen dat de beginpositie van zijn ene hand niet goed was. Ok Kevin, heeft uiteindelijk wel 3 fouten gemaakt (en dus geen geld verdiend), maar dat kwam niet door de verkeerde positie van zijn ene hand? Anders zou die meteen in de fout zijn gegaan. Allé, of ik heb het verkeerd begrepen?

Lijkt me een vreemde move als je de mol bent? Omgekeerd zou het natuurlijk wél een goeie streek zijn als ze hem bewust nog even een verkeerde positie aanleert.
Als ik me goed herinner, waren het andere fouten die Kevin gespeeld heeft, omdat hij op die gecorrigeerde hand aan het focussen was + zenuwen. Wat niet meer dan normaal is. Katrien heeft dus net genoeg verwarring bij hem gezaaid.

Ivm Jasmien: Ze had groot gelijk dat ze tegen Philip zijn redenering inging, de manier waarop is iets anders. Maar daar zal de manier waarop het in beeld gebracht is ook wel mee te maken hebben.

Ik zie de usual suspects weer een hoogst irritante vrouw die complete absurde argumenten uitkraamt tijdens een discussie als een "sterke vrouw" aanduiden.

Ik zal nu wel weer als vrouwenhater worden afgestempeld.

Ik zie de usual suspects weer een hoogst irritante vrouw die complete absurde argumenten uitkraamt tijdens een discussie als een "sterke vrouw" aanduiden.

Ik zal nu wel weer als vrouwenhater worden afgestempeld.
Wat zijn die absurde argumenten dan? Ik heb het gevoel dat er een 24/7 live camera is gelijk bij Big Brother waar ik niet van af weet want buiten 2 seconde gediscussieer, heb ik haar nog niet veel van haar tak zien maken behalve wijn drinken en fake enthousiast zijn aangezien ze de mol is (als Katrien het niet is)

Moesten 'irritante' mannen op dezelfde manier beschreven worden als 'irritante' vrouwen, zou je een punt hebben. Maar dat is zwart op wit niet het geval. Als je enkel in staat bent om op een niet-boertige manier te spreken over 'irritante' mannen, maar niet over 'irritante' vrouwen, dan ligt het probleem bij jou hoor.

Mocht ik van een andere geaardheid zijn denk ik dat Lennart mij kon krijgen. Maar dat ben ik niet, dus Annelotte is't dan hé. Geen idee waarom dat vrouwonvriendelijk moet zijn?

Zit trouwens ook met Katrien-tunnelvisie. :) Moest het uiteindelijk Philip of Jasmien zijn zou ik redelijk teleurgesteld zijn doordat het zo enorm opvallend is.

Ik moet wel toegeven dat er nu eenmaal meer boertige woorden over vrouwen bestaan zoals wicht, trut, seut, bitch... en dat die woorden gewoon niet met datzelfde boertige gewicht bestaan over mannen en dat dus Philip het moet doen met idioot, kluns, achterlijke enz. Das blijkbaar eigen aan onze vocabulaire na decennia vrouwen te onderdrukken.

Eikel, (kanker)lul, randdebiel, mongool, oelewapper, pipo, (kloot)zak, sukkel, flapdrol, heikneuter, kloothommel, teringlijder, boerenpummel, boerenkinkel, kloefkapper, etterbuil, klojo, kuttenkop,....

't Is ook maar kwestie van willen eh!

Stel even dat Jasmien de mol zou zijn, dat zou ik het zelfs logisch vinden dat ze op dat moment wat begint te stoken. Ah ja, iedereen moet daarna met vaste hand dominosteentjes gaan proberen te zetten :p Iedereen wat opjagen is dus ideaal!

Maar ik ben ook niet neutraal, want ik kan die Philip niet uitstaan 😅 En daar heb ik eigenlijk wel al genoeg beelden van gezien om te weten dat ik hem ook in het echte leven irritant zou vinden (met zijn 'intermittent' dieet, hoe hij daar buiten op die stoel naar muziek zit te luisteren, hoe hij piano 'oefent' op een muur, de manier waarop hij 'hallo' zegt wanneer ze bij de hypnotiseur binnenkomen, en zijn hele gedrag tijdens én na de dominoproef)

Ik begrijp die haat ook niet jegens Jasmien. Komt gewoon uit voor haar mening en wordt dan afgeschilderd als een "irritant zaagmens", tsja.

't Is hier de Mol hè, niet Vlaanderen Vakantieland.

Meer nog, het leven is geen ponykamp!

Mogelijks een niet zo populaire mening, maar ik vind deze editie tot nu toe een van de zwakkeren met ook enorm irritante deelnemers.
Ze zijn allemaal meer aan het mollen dan de mol zelf met dat super druk gedrag de hele tijd. Begint toch wel wat fake over te komen allemaal.

Mocht ik van een andere geaardheid zijn denk ik dat Lennart mij kon krijgen. Maar dat ben ik niet, dus Annelotte is't dan hé. Geen idee waarom dat vrouwonvriendelijk moet zijn?

Zit trouwens ook met Katrien-tunnelvisie. :) Moest het uiteindelijk Philip of Jasmien zijn zou ik redelijk teleurgesteld zijn doordat het zo enorm opvallend is.
Als ge iets moet bekennen, moogt ge dat gerust doen hoor. Ge hoeft u ni in te houden. We zijn hier allemaal vrienden onder elkaar :)

Ik lees die opmerking elk jaar weer.

In aflevering drie zag je duidelijk dat ze belemmerd zijn door corona, maar afleveringen 1 en 2 vond ik toch weer zeer sterk. En Annelotte, Jasmien, Sven en Philippe gaan nog goeie televisie opleveren denk ik. Hopelijk blijven die er nog even in.

Mogelijks een niet zo populaire mening, maar ik vind deze editie tot nu toe een van de zwakkeren met ook enorm irritante deelnemers.
Ze zijn allemaal meer aan het mollen dan de mol zelf met dat super druk gedrag de hele tijd. Begint toch wel wat fake over te komen allemaal.

In het achterhoofd houden dat corona ook alles heeft beïnvloed he. Ze gingen normaal gezien zelfs niet naar Duitsland...
Ik vond de eerste 2 afleveringen daarom verrassend sterk. Maar de 3e inderdaad nogal zwak...

Wat de kandidaten betreft, ben ik het eigenlijk ook wel eens. Maar de programmamakers hebben hier gewoon een fout gemaakt, vind ik, door zo gemakkelijk mensen te laten afvallen in het begin. Jens, Kevin en Dami leken op het eerste zicht erg toffe kandidaten (en zeker Jens iemand die gewoon vol voor de groepspot wou gaan), maar die hebben alle 3 heel weinig kansen gekregen (zeker Jens).

Vorige seizoenen zat ek telkens dagen op voorhand met spanning uit te kijken naar de volgende aflevering. Nu heb ek da ni. Ik ga uiteraard kijken maar tis ni dak er echt dagen naar zit uit te kijken. Maar denk dat het eerder te maken heeft met dak liever de mol zie op een exotischere locatie in pakweg Vietnam, Zuid-Afrika, Mexico of Argentinië. Alleen al voor de beelden en landschappen kijkt ge al. Nu hebt ge dees niet dus moet het vooral van de opdrachten & kandidaten afhangen en de opdrachten tot nog toe zijn toch maar meeeh (buiten de hele eerste opdracht en die opdracht in die bunker).

Voorlopig kon enkel de eerste aflevering me echt bekoren. Ik erger me ook enorm aan heel wat deelnemers zoals Sven, die advocate en die docent. Die zitten constant alles mee te saboteren om verdacht te lijken dan geld te verdienen.

Da's een evolutie die je trouwens meer en meer zit in elk nieuw seizoen. Mensen die vooral spelen om er langer in te blijven en een gratis reisje meepikken, dan te spelen voor de groepspot.

Je ziet daarnaast dat sommige scenes ook geacteerd zijn. Altijd dat fake enthousiasme, ik denk dat die nog een gat in de lucht zouden springen als ze allemaal verplicht een zak met een drol in moeten dragen voor de rest van het spel.

Ik lees die opmerking elk jaar weer.

In aflevering drie zag je duidelijk dat ze belemmerd zijn door corona, maar afleveringen 1 en 2 vond ik toch weer zeer sterk. En Annelotte, Jasmien, Sven en Philippe gaan nog goeie televisie opleveren denk ik. Hopelijk blijven die er nog even in.
Zelfde gevoel hier -> als je het maar niks vindt, stop dan met kijken hé!

Ik zit hier met 2 pubers in huis en De Mol is toch één van die zeldzame programma's die je als gezin samen kan kijken.

Ik vind Philip hilarisch, echt waar :')
Jasmien is irritant.
Sven is ook redelijk irritant, al viel em de laatste aflevering best mee.

De rest is grijs, maar echt zo grijs dat ik zelfs, moest ik dit topic niet meelezen, de naam van de vaatchirurg na 3 afl nog altijd niet zou geweten hebben.

Ik vind Philip hilarisch, echt waar :')
Jasmien is irritant.
Sven is ook redelijk irritant, al viel em de laatste aflevering best mee.

De rest is grijs, maar echt zo grijs dat ik zelfs, moest ik dit topic niet meelezen, de naam van de vaatchirurg na 3 afl nog altijd niet zou geweten hebben.
Aha! Dat laatste is het grootste bewijs dat Katrien de mol is :unsure: (of toch mijn mol).

De rest valt veel te hard op. Zit er altijd wel ergens tussen zoals iemand hier een pagina terug zei.
Edit @Archaos dus.

Terug
Bovenaan