Zou idd te hard opgevallen zijn. Net zoals haar eigen stuk fout spelen.Als ze het hem fout geleerd zou hebben, dat zou pas opgevallen zijn want ze speelt duidelijk piano. Plus niet vergeten, Philip is toch prof, zou toch een redelijk slimme mens moeten zijn en een paar slagen leren in het juiste tempo zou dan toch moeten lukken.
Maar ze slaagt er dan wel in om Annelotte verdacht te maken met te komen zeggen dat die fout zit en die arme Kevin zo nog wat meer zenuwen te geven. Terwijl ze zelf goed voor de dag komt op die manier want ze heeft de meubelen gered.
Het kan tunnelvisie zijn maar ik vind dat Katrien vaak ergens zit waar het fout loopt, zonder zelf opvallend in de fout te gaan en op te vallen.
Piano dus, bij de wijnproef als enige het tempo van Sven goed volgen zodat de rest fouten maakt (maar wel zelf met u 2 glazen toekomen), bij de hondjes ook los over die UPS man kijken, mee gaan in de pasvragen met Jasmine (en daar ook nog eens alle goede antwoorden quasi direct weten),...
En sorry, maar ik zou me niet op mijn gemak voelen op de tafel van een vaatchirurg wiens hand niet vast genoeg is om een paar dominostenen neer te zetten zonder ze te laten vallen.

Moest het uiteindelijk Philip of Jasmien zijn zou ik redelijk teleurgesteld zijn doordat het zo enorm opvallend is.
hollandse glorie in iedere porie 
Iedereen wat opjagen is dus ideaal!
En daar heb ik eigenlijk wel al genoeg beelden van gezien om te weten dat ik hem ook in het echte leven irritant zou vinden (met zijn 'intermittent' dieet, hoe hij daar buiten op die stoel naar muziek zit te luisteren, hoe hij piano 'oefent' op een muur, de manier waarop hij 'hallo' zegt wanneer ze bij de hypnotiseur binnenkomen, en zijn hele gedrag tijdens én na de dominoproef)
(of toch mijn mol).