De Mol 2021

De Mol 2021

Er zijn veel mensen die Sven nogal irritant vinden, dus ik zou het raar vinden als ze zo iemand mol maken. Die is daarvoor precies ook te dominant aanwezig in alles.
Tenzij dat allemaal gespeeld is lijken Sven zijn 'fouten' ook eerder te liggen aan het feit dat die man enorm vol van zichzelf is (die klokken weglachen, "schlagerkoning", van die berg vliegen,...)
Als dat allemaal een rol is, chapeau. Maar ik vrees ervoor dat het gewoon zo'n kwal is.

Er zijn veel mensen die Sven nogal irritant vinden, dus ik zou het raar vinden als ze zo iemand mol maken. Die is daarvoor precies ook te dominant aanwezig in alles.

Ja Annelotte is verdacht bij dat piano oefenen. Als ik het goed begrepen heb, heeft ze ervaring met piano spelen (en dus ook notenleer). Om dan Kevin alles 1 toon te hoog of te laag aan te leren, dat is gek. Toch redelijk basic, het verschil tussen bv. een "sol" en een "la" op een partituur.

En Katrien komt dat dan bijsturen... (maar nogmaals, door de montage kan je het allemaal niet met zekerheid weten)
Annelotte is ook mijn mol sinds aflevering 1. Maar om uit de tunnelvisie te blijven: misschien wil ze wel eens zien hoe Katrien zou reageren, fout corrigeren of niet?

Artikel van 2017.

En ik geloof er niet veel van, want er zijn in het verleden al verborgen tips gestoken in de montage zelf ook (dingen in de aard van 'in het vijfde beeld van de montage zien we de mol')

Katrien is op dit moment wel zo de minst aanwezige, dus volgens die theorie kan zij ook nog kans maken op de mol te zijn.

Dat kan. Maar bij die proef in de bunker bijvoorbeeld, daar wil je als mol toch graag aan de telefoon zitten, lijkt me. Of op z'n minst in de kamer met de doos. Lennart liet daar heel duidelijk het initiatief aan de anderen.
bwa, ik denk dat je als deelnemer in die bunker-proef gewoon allemaal snel uitmaakt dat je het risico niet kan nemen dat in de andere groep wel beslist wordt om op de knop te drukken. want je weet dat ze daarover gaan liegen als ze dat zouden doen. er wordt daar voor 5 vrijstellingen gespeeld, terwijl je er 2 van de andere groep kan uitspelen.

dan maakt het voor een mol echt niet uit waar je zit, imo. want je wilt dat je groep wint.

Dat kan. Maar bij die proef in de bunker bijvoorbeeld, daar wil je als mol toch graag aan de telefoon zitten, lijkt me. Of op z'n minst in de kamer met de doos. Lennart liet daar heel duidelijk het initiatief aan de anderen.
Tijdens die proef moet je juist niets doen. Je weet goed genoeg dat vroeg of laat iemand op die rode knop gaat drukken, anders ben je wel erg naïef als mol. Laat dat nu net de proef zijn waar de anderen wel voor u zullen mollen, dus je kan je perfect afzijdig houden. En dat deed Lennart.

Ik ben zeker niet overtuigd van Lennart als mol, maar hij is toch iemand die ik goed in de gaten hou. Van de mannen is hij met voorsprong mijn kandidaat als mol. Zowel Sven, Philip als Noah sluit ik eigenlijk al uit. Bij de vrouwen hou ik vooral Katrien en Jasmien goed in de gaten. Annelotte zou ook zeker nog mogelijk zijn en Samina daar zie ik op dit moment echt geen mol in.

De regie heeft gisteren wel perfect werk gevoerd om Philip verdacht te maken. Well done.

Leuke tip die ik ben tegenkomen: De groep van Lennart, Katrien, Jasmien, Samina en Annelotte zat gisteren in kamer 301. Als je de 3 een kwart naar links draait krijg je mol. Zou iets kunnen betekenen. ;)

Laatst bewerkt:
Wat een topaflevering opnieuw.
Leuk ook om beide teams het spel hard te zien spelen en geen naïef gedoe.

Dit was één van de beste afleveringen van de afgelopen jaren.
En dit heeft alles te maken doordat de nadruk deze keer gewoon op het tactische en het molaspect lag, en niet zozeer op waaghalzerij, zoals de voorbije jaren.

En Rammstein en Ich Bin Wie Du in één aflevering... Top! :)

Logisch, als Mol moet je u daar niet verdacht maken. Iedereen ging onmiddellijk resoluut voor de rode knop.

eaQ5B01.png

die ketting is da ne mol of wat voor vorm is dat ?

Hehe, de regisseur doet zijn best om ons op een verkeerd spoor te zetten. Maar dat zou écht wel too obvious zijn 🤣

Katrien - jaren studeren om chirurg te worden - heeft ook wel tussendoor in de horeca gewerkt, of dat beweerde ze althans. Mijn theorie is dat ze goed geoefend heeft en als chirurg sowieso veel stabiliteit heeft, ze kan mee met Sven en het tempo hoog houden zodat vooral de rest niet slaagde in de proef. Als er geld binnenkomt is ze nooit enthousiast en bovendien geloof ik er niets van dat ze eigenlijk nooit alcohol drinkt. De mol wou volgens mij nuchter blijven. Tot zover mijn tunnelvisie :crazy:

Katrien - jaren studeren om chirurg te worden - heeft ook wel tussendoor in de horeca gewerkt, of dat beweerde ze althans. Mijn theorie is dat ze goed geoefend heeft en als chirurg sowieso veel stabiliteit heeft, ze kan mee met Sven en het tempo hoog houden zodat vooral de rest niet slaagde in de proef. Als er geld binnenkomt is ze nooit enthousiast en bovendien geloof ik er niets van dat ze eigenlijk nooit alcohol drinkt. De mol wou volgens mij nuchter blijven. Tot zover mijn tunnelvisie :crazy:
Zoiets zou al snel door vrienden en familie opgemerkt zijn als ze ineens zegt dat ze nooit drinkt.

Heeft ze dat eigenlijk gezegd? Dacht da ze nie dronk omdat ze bob was

Terug
Bovenaan