De Mol 2021

De Mol 2021

En weer hebben ze ene gevonden: "ik heb alles op 1 iemand gezet en ik lig er niet uit, dus zit ik juist".
Hebben die nu echt nooit dat programma gezien?

Waarom was niemand random combinaties aan het proberen als ze daar toch maar zaten te wachten? Ja, kans is klein dat je het zou vinden, maar toch beter dan te niksen?

Je kan zo cijferslot trouwens super makkelijk kraken, maar dat mocht dan misschien ook niet.

Maar foute random codes ingeven mag wel als je u misrekent op die fake opdrachtjes. Dat zou maar een gekke regel zijn.
Dat is dan ook geen random code, maar een code als gevolg van de misleiding die de programma-makers in de opdracht hebben gestoken...

Toch duidelijk dat het gewoon niet mocht

Dat is dan ook geen random code, maar een code als gevolg van de misleiding die de programma-makers in de opdracht hebben gestoken...

Toch duidelijk dat het gewoon niet mocht
Stel dat die “fake opdracht” u als “fake antwoord” 1234 zou geven, maar jij doet gewoon uw goesting als je naar het slot gaat? Dan kan je toch ook gelijk welke code ingeven?

Bij die glazen moest je niet echt mollen vond ik. Was op zich al kei moeilijk toch?

Het zou me niet verwonderen dat Sven de mol is. Hij dreef daar het tempo enorm op waardoor de anderen hun glazen lieten vallen. + dan konden er minder druiven geplet worden. En het valt ook niet echt op doordat hij wel met 2 volle glazen toekomt maar hij zorgt er op die manier wel voor dat anderen falen.

Ooit lukt het mij :lol: .

Nee ja, ik was er slecht in en ben het nog blijkbaar :D .

Vind wel van redelijk veel al dat ze een
straffe mol zouden zijn moesten ze de mol blijken te zijn. Hou er nu toch echt maar twee meer over waar ik rekening mee hou (tot binnen twee weken ongetwijfeld :unsure: )

De eerste opdracht vond ik vrij inspiratieloos tbh, zwembadjes in een kamionet en karaokeliedjes zingen...

De mindfuck op het einde was dan weer typische pure de Mol genialiteit.

De montage wou Philip precies wat verdacht maken deze aflevering...
Degenen die hier zeiden dat we het als kijker soms onmogelijk gemaakt worden, hebben zeker een punt. Ge weet toch niet wie er daar met opzet de valse noot speelt of wie er daar door slechte instructies van de andere per ongeluk die valse noot speelt.

Spijtig dat Kevin eruit ligt, dat was echt mijn hoofdverdachte :p
Nu toch beginnen letten op Katrien en, in mindere mate, Annelotte.

Laatst bewerkt:
De wijnopdracht en het dalen erbij leek me vrij gevaarlijk zelfs. Bij die rotsen... Ze konden houvast bieden aan een touw, maar toch.

Bij de eerste reclame waren er drie ads voor medische middelen, waaronder 'paracetamol'. Lijkt me geen toeval (Katrien) :unsure:.

Yasmine met een glaasje te veel op. Die ogen zo wat scheef boven haar bril aan het kijken. Ik kwam niet meer bij.

Yasmine met een glaasje te veel op. Die ogen zo wat scheef boven haar bril aan het kijken. Ik kwam niet meer bij.
Die lijkt keihard op de bomma van Influencers

f0270948-ot00011811still001-q5pa1i-q5pa1i.png

Five-SeveN, volgens mij zijt gij de Jens (sorry, Lennart) of op zijn minst familie ervan. Als ik naar uw avatar kijk he!

Laatst bewerkt:
"Als Philip uitglijdt is dat hier een bowling."

Yasmine(?) heeft de telefoon nauwelijks neergelegd: "die liegt dat ie zwart ziet".

Goed gelachen. :D

Terug
Bovenaan