De Mol 2021

De Mol 2021

Het meest logische is natuurlijk dat de mol in linie 3 zal post gevat hebben. In linie 1 kon je niemand persoonlijk elimineren. In linie 2 kon je enkel degene die de toren beklimmen neerknallen en ik denk niet dat de '2de mol' die toren zal beklommen hebben als hij het spel op voorhand kende.
Echter moet je het ook eens uit de ogen van die 2de mol bekijken als je in linie 3 beland in die gracht had je tijd om te observeren. Je ziet de mol staan dan kies je toch sowieso voor de aanval langs de andere kant als 2de mol? Misschien interessant om dat gevecht nog eens te herbekijken.

Ik denk dat degene die het minst in beeld is gekomen, de mol is. Dat is bijna elk seizoen zo dat de mol in het begin bijna uit het programma geëdit wordt. Of toch zeker op verdachte momenten.

Volledig mee akkoord en daar past mijn verdachte ook in. Ze hebben niet getoond hoe lennart op die positie geraakt is, hoe zij de rollen onderling verdeeld hebben in linie 3. De beschieting is heel vaag in beeld gebracht. Er is absoluut niet te zien wie iemand neergeschoten heeft. Voor de rest vond ik hem redelijk low profile in beeld gebracht.

Bestormen langs de kant van de 2 vrouwen is ook niet zonder risico. De mol heeft wel kunnen oefenen op voorhand, maar voorbij 2 geweren en dubbel zoveel paintballs geraken zal ook niet simpel zijn.

't is te vroeg om te gokken voor mij. Ik wil nie van 5 verdachten veranderen en dan uiteindelijk "gelijk" te hebben.

Sowieso gaan ze de overduidelijke actie van de mol niet filmen. Kevin die bv die ene op verkeerd spoor bracht als ze elkaar vast hadden of Sven die niet naar de klokken kijkt,.. das allemaal te obvious. In de laatste proef kan het goed zijn dat ze express over dingen gekeken hebben, uiteindelijk kon er daardoor iemand afvallen.

De enige die wat "afwezig" is, is Jasmien maar zij is wel de eerste die overal luid, verbaasd reageert. Ook is ze snel in beschuldigen "dienen doet er alles aan om alles te verkloten"

Haar reactie toen ze nog met Jens overschoot int begin was ook pure stress van "shit ben net mol en klig er bijna uit"..

Welja, binnen 30 jaar zullen ze er nog over praten :unsure:

"Wete nog daje meedeed met de Mol?" :')
En dan vooral dat ze dat fragment erin steken waar hij zegt "liever meedoen aan de mol dan de lotto winnen".

Misschien moeten ze het nog eens vragen nu: "Wat heb je liever, 1 dag op een maïsveld in België paintballen, of de lotto winnen?"

Volledig mee akkoord en daar past mijn verdachte ook in. Ze hebben niet getoond hoe lennart op die positie geraakt is, hoe zij de rollen onderling verdeeld hebben in linie 3. De beschieting is heel vaag in beeld gebracht. Er is absoluut niet te zien wie iemand neergeschoten heeft. Voor de rest vond ik hem redelijk low profile in beeld gebracht.

Bestormen langs de kant van de 2 vrouwen is ook niet zonder risico. De mol heeft wel kunnen oefenen op voorhand, maar voorbij 2 geweren en dubbel zoveel paintballs geraken zal ook niet simpel zijn.
Maar als hij de mol is heeft em zelf er toch ook belang bij raak te schieten want voort zelfde geld raakt reserve mol in den auto

En dan vooral dat ze dat fragment erin steken waar hij zegt "liever meedoen aan de mol dan de lotto winnen".

Misschien moeten ze het nog eens vragen nu: "Wat heb je liever, 1 dag op een maïsveld in Liedekerke met een drone vliegen, of de lotto winnen?"
Fixed.

Ja, zijn interviews is het mes nog iets dieper duwen haha.

Ik kijk normaal gezien altijd op internet maar de nieuwe goplay is echt stront met reclame. Kan de adblocker niet gebruiken, maar het ergste is nog dat je niet van tab kan veranderen of het geluid niet kan uitzetten anders gaat de video automatisch op pauze. Is er een manier om dit te omzeilen?
2 Verschillende "vensters" van je browser openen en naast elkaar zetten de video van GoPlay starten en na de reclame verder werken in je 2e venster (of zelfs de video die je wilt bekijken laten starten en snel in je 2e venster klikken voor de reclame start en je kan tijdens de reclame al verder werken in je 2e venster).

is het niet zo dat ze zelf hun verdediging moesten opstellen?
In plaats van gewoon te stellen
- we hebben 40 kogels (de man?)
- we hebben x doelwitten
- dat betekent dat elk doelwit maximum x kogels mag gebruikt worden
ze zatten daar toch allemaal (die aanvallers) kort op elkaar, en met die rookbom was het waarschijnlijk moeilijker om gericht naar 1 doel te mikken.
- gij schiet op die zone, gij schiet op die zone, ik schiet op die zone
- we wachten tot de doelwitten dichtbij genoeg zijn, schieten voor ze in die gracht zitten haalt niks uit
Nee gewoon allemaal gelijk machinegeweren op de wilden boef liggen knallen vanaf de vijand int zicht komt
dat vond ik ook gewoon lomp. en dan kogels verspillen omdat je de top van een helm uit de gracht ziet steken...

dat vond ik ook gewoon lomp. en dan kogels verspillen omdat je de top van een helm uit de gracht ziet steken...

Dat was inderdaad dom. Als ge al ooit in uw leven hebt gepaintballed dan weet ge hoe moeilijk het is om zo accuraat te zijn.

Maar ja, we mogen niet vergeten dat dit 'de mol' is. Die mensen komen daar voor de 1e keer in hun leven terecht in een tv programma. Een hoop camera's er op, superveel spanning omdat ze misschien zelfs niet mee mogen, en dan ook nog eens het 'spel' zelf (als ik dit of dat wel of niet doe, maak ik mij dan verdacht, vertrouw ik de persoon die dat zegt wel enz).

Onder druk maakt ge snel slechte beslissingen hoor.

In plaats van gewoon te stellen
- we hebben 40 kogels (de man?)
- we hebben x doelwitten
- dat betekent dat elk doelwit maximum x kogels mag gebruikt worden
- gij schiet op die zone, gij schiet op die zone, ik schiet op die zone
- we wachten tot de doelwitten dichtbij genoeg zijn, schieten voor ze in die gracht zitten haalt niks uit
Nee gewoon allemaal gelijk machinegeweren op de wilden boef liggen knallen vanaf de vijand int zicht komt
En wat ga je dan doen "de kogels voor dit doelwit zijn op, we moeten hem laten lopen"

Dat was inderdaad dom. Als ge al ooit in uw leven hebt gepaintballed dan weet ge hoe moeilijk het is om zo accuraat te zijn.

Maar ja, we mogen niet vergeten dat dit 'de mol' is. Die mensen komen daar voor de 1e keer in hun leven terecht in een tv programma. Een hoop camera's er op, superveel spanning omdat ze misschien zelfs niet mee mogen, en dan ook nog eens het 'spel' zelf (als ik dit of dat wel of niet doe, maak ik mij dan verdacht, vertrouw ik de persoon die dat zegt wel enz).

Onder druk maakt ge snel slechte beslissingen hoor.
true, maar er zit oa een hartchirurg tussen. dan moet ge -denk ik- wel wat onder druk kunnen beslissingen nemen.

true, maar er zit oa een hartchirurg tussen. dan moet ge -denk ik- wel wat onder druk kunnen beslissingen nemen.
Die hartchirurg stond daar helemaal niet bij en het is niet omdat er één aanwezig is dat de anderen snel goeie beslissingen kunnen maken.

En het is een vaatchirurg, geen hartchirurg. En die blijft kalm onder de omstandigheden die ze goed kent: het OK. In andere omstandigheden kan die gans anders reageren.

Ik betrap mijzelf er ook op. Had nochtans op voorhand gezegd: deze keer ga ik gewoon kijken en genieten, en niet beginnen dingen analyseren.

Oeps :unsure:
Let op, elk doet wat hij wilt natuurlijk. Op het werk/thuis wordt er na een aflevering ook eens vluchtig over gesproken.

Uiteindelijk monteren ze gelijk zij het willen. Het blijft gokken. Tenzij je frame per frame bekijkt en een verborgen tip ontdekt.
Dan krijg je een kroontje waarop staat: mol expert. En eeuwige roem natuurlijk.

Let op, elk doet wat hij wilt natuurlijk. Op het werk/thuis wordt er na een aflevering ook eens vluchtig over gesproken.

Uiteindelijk monteren ze gelijk zij het willen. Het blijft gokken. Tenzij je frame per frame bekijkt en een verborgen tip ontdekt.
Dan krijg je een kroontje waarop staat: mol expert. En eeuwige roem natuurlijk.
Heeft bij mij ook gewoon te maken met de situatie momenteel. Veel mensen vervelen zich kapot thuis :p

Heeft bij mij ook gewoon te maken met de situatie momenteel. Veel mensen vervelen zich kapot thuis :p
Het ambetante is dat er veel mooie theorieën zijn maar dan in de laatste aflevering is het: "Aja we hebben dit gedaan. Zo kon je het weten!!"
En dan is't mega teleurstellend :unsure:

Hoewel die klok theorie in het filmpje wel iets typisch zou kunnen zijn, maar langs de andere kant is Sven momenteel té verdacht.

Terug
Bovenaan