Agony
Well-known member
Speciaal van Ieper naar Liedekerke moeten rijden.. Jà beter in zin broek gesketenEen sterke eerste aflevering! Wel heel zuur voor Jens.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Speciaal van Ieper naar Liedekerke moeten rijden.. Jà beter in zin broek gesketenEen sterke eerste aflevering! Wel heel zuur voor Jens.
Ik vrees ervoor.. Had in zijn Facebook verhaal gezet dat hij enorm ontgoocheld was..We zien Jens nog terug
Chance dat hij geen 8 uur moest vliegen dan.Speciaal van Ieper naar Liedekerke moeten rijden.. Jà beter in zin broek gesketen
Oed je mulle gie nieweirt!Was blij dat hij er al meteen uit lag lol. Dat dialect alleen al
Dacht da Kevin Janssens mee deed eigenlijk.
En die mens die achter die Dami stond zonder ff te gluren toen ze voor hem lag. Respect![]()

Ik neem het steeds op en kijk uitgesteld, zo kan ik de reclames doorspoelen.Ik kijk normaal gezien altijd op internet maar de nieuwe goplay is echt stront met reclame. Kan de adblocker niet gebruiken, maar het ergste is nog dat je niet van tab kan veranderen of het geluid niet kan uitzetten anders gaat de video automatisch op pauze. Is er een manier om dit te omzeilen?
da's toch standaard bij die TV-zenders die streamen? op de oude Vier-pagina pauzeerde het al als je per ongeluk 1 lijntje scrollde.Ik kijk normaal gezien altijd op internet maar de nieuwe goplay is echt stront met reclame. Kan de adblocker niet gebruiken, maar het ergste is nog dat je niet van tab kan veranderen of het geluid niet kan uitzetten anders gaat de video automatisch op pauze. Is er een manier om dit te omzeilen?
mja, ik ben net verhuisd, had proximus besteld voor 3 maart, ze komen het de 31ste installeren...Op tv kijken?![]()
Ja web video caster. Dan kan je casten naar tv of de video openen met vlc ofzo.Ik kijk normaal gezien altijd op internet maar de nieuwe goplay is echt stront met reclame. Kan de adblocker niet gebruiken, maar het ergste is nog dat je niet van tab kan veranderen of het geluid niet kan uitzetten anders gaat de video automatisch op pauze. Is er een manier om dit te omzeilen?
Bij mij werkt die wel hoor.Ik kijk normaal gezien altijd op internet maar de nieuwe goplay is echt stront met reclame. Kan de adblocker niet gebruiken, maar het ergste is nog dat je niet van tab kan veranderen of het geluid niet kan uitzetten anders gaat de video automatisch op pauze. Is er een manier om dit te omzeilen?
Ik denk het ook. Hebben ze niet in een vorig seizoen gezegd dat niemand kan worden geëlimineerd zolang ze geen rood scherm hebben gekregen? Jens is eruit gegaan omdat hij geen mollenboekje kreeg, maar ze hebben nooit een rood scherm getoond.We zien Jens nog terug
vreemd, op Brave kreeg ik gisteren de melding dat ik de adblocker moest afzetten, anders wou het niet spelen.Gisteren op goplay gekeken en had geen reclame? (Ik gebruik Brave als browser en uBlock Origin als adblocker)