De Mol 2021

De Mol 2021

Ik krijg het bij populaire programma's steeds van de massale 'haat' jegens sommige mensen die we totaal niet kennen vanaf de eerste aflevering. 😅

Inderdaad, ze zaten daar met 6 of 7 onderaan die toren. Waarom in godsnaam zou je als eerste die sleutel proberen pakken, er hangt echt niet maar dan ook niets van voordeel aan vast, integendeel. Het als eerste uit die loopgraaf kruipen is misschien zelfs nog erger in dat opzicht...
Omdat je met autosleutel in de hand kan bepalen wanneer je de auto opent. Stel dat er iemand je voor is, maar je kan de wagen op slot laten of opnieuw op slot doen tot jij aan de deur staat en dus eerste in de wagen bent.

Lame ja. Maar wel een potentieel ticketje voor S9 van de mol :)

Inderdaad, ze zaten daar met 6 of 7 onderaan die toren. Waarom in godsnaam zou je als eerste die sleutel proberen pakken, er hangt echt niet maar dan ook niets van voordeel aan vast, integendeel. Het als eerste uit die loopgraaf kruipen is misschien zelfs nog erger in dat opzicht...
Ik vraag me vooral af waarom je bovenaan die toren al die deuren opent van die wagen? Tenzij dat moest natuurlijk.
Ik zou maar wat graag die sleutel in mijn bezit hebben... En die deuren toe laten tot ik zelf aan de auto was ;)

Omdat je met autosleutel in de hand kan bepalen wanneer je de auto opent. Stel dat er iemand je voor is, maar je kan de wagen op slot laten of opnieuw op slot doen tot jij aan de deur staat en dus eerste in de wagen bent.

Lame ja. Maar wel een potentieel ticketje voor S9 van de mol :)
Auto is vrijwel meteen losgemaakt na bemachtiging, tenzij de montage misleidend was.

Auto is vrijwel meteen losgemaakt na bemachtiging, tenzij de montage misleidend was.
Inderdaad, maar ik vond dat slecht gespeeld. Met de sleutel kan je potentieel de andere kandidaten kloten en laten afknallen door ze naar een gesloten wagen te laten spurten.

Ik vraag me vooral af waarom je bovenaan die toren al die deuren opent van die wagen? Tenzij dat moest natuurlijk.
Ik zou maar wat graag die sleutel in mijn bezit hebben... En die deuren toe laten tot ik zelf aan de auto was ;)

Ik vermoed dat dat moest hoor, anders zou er vanaf de toren maar één potentiële nieuwkomer overblijven.

Overigens, hoe rot ik het ook vind voor die Jens die als eerste afviel, het komt de verstaanbaarheid van dat programma wel ten goede.
#IkVerstaGeenWestVlaams

Ik heb niets tegen Sven hoor, geen idee wat die fout gedaan heeft buiten bij die klokskes extreem gelachen en niets gedaan.
Maarja ik zal bevooroordeeld zijn omdat hij ook van Aalst is zeker. :unsure:

Dan heb ik slecht nieuws, Noah is ook van West-Vlaanderen.
#vanwelkeprovinciekwamdewinnaresvanvorigjaarweer?

Ik heb niets tegen West-Vlamingen in 't algemeen, alleen degenen die moeilijk verstaanbaar zijn. Noah >>> Jens wat mij betreft (qua verstaanbaarheid). ;)

De vrouwelijke kijkers zullen misschien wel teleurgesteld zijn natuurlijk.

Wel veel verwijzingen naar buitenaards leven in de 1e Aflevering. Maïs, Alf, de muziek.

Kunnen we weer hints zien in iets wat geen hint is:unsure:

Noah en Sven gaan het sowieso niet zijn.
Die plottwist is om de "ooh's" en "aah's" te laten galmen in de huiskamers.
Sven is te opvallend in beeld gebracht. De mol zal door de productie voor een of twee proeven in beeld worden gebracht ergens halverwege de reeks, op zelfde manier als Sven vandaag, om het giswerk te spreiden tussen de deelnemers. Vanaf de eerste aflevering Sven als mol eruit laten steken doen ze niet.

Bij de laatste proef is het duidelijk dat Jasmien (denk ik) tweemaal (bij de dino en de helm) op het juiste spoor zat, terwijl er voorheen werd gesproken over verbanden tussen de namen en wat er bij hen past. Waarom zou je als deelnemer het juiste voorwerp vinden, om een tegenstander in het spel te laten? Ik zou in haar plek hetzelfde doen en hoe minder namen gevonden, hoe meer kans er iemand anders uitvliegt.
Het werd in beeld gebracht op TV, dus zij zal de mol ook niet zijn.

Dan heb ik slecht nieuws, Noah is ook van West-Vlaanderen.
#vanwelkeprovinciekwamdewinnaresvanvorigjaarweer?
Ik denk er hetzelfde over als KoC.

Die kerel was echt voor geen meter te verstaan. Noah is dan heel anders. Die praat in het bijzijn van anderen gewoon verstaanbaar Nederlands. Wanneer hij zijn ouders belde, werd het al een pak meer dialect. Maar daar gaat verder in het programma niemand last van hebben.

Dus blij met wie er na aflevering 1 al uit ligt.

Ik vermoed dat dat moest hoor, anders zou er vanaf de toren maar één potentiële nieuwkomer overblijven.

Overigens, hoe rot ik het ook vind voor die Jens die als eerste afviel, het komt de verstaanbaarheid van dat programma wel ten goede.
#IkVerstaGeenWestVlaams
Ik snap dan wel niet waarom ze daar gewoon geen 10 sleutels op die toren hebben gehangen.

Als je Mol bent heb je voorkennis en ga je niet voor de drone positie kiezen want je hebt te weinig controle op het spel. Volgens mij wil je kost wat kost mensen kunnen afknallen of misschien molboekjes (moeilijker) want je plaatsje hangt er vanaf.

Dus voor mij is Noah al niet de Mol.

Volgens mij wil je kost wat kost mensen kunnen afknallen of misschien molboekjes (moeilijker) want je plaatsje hangt er vanaf.
Als mol wéét je dat de andere 9 kandidaten ook kost wat kost mensen willen afknallen, want hun plaats hangt er evengoed vanaf. Dus de mol hoeft zich tijdens deze proef echt niet op de meest controleerbare plaats te zetten hoor.
Als ik Philip was en ik ben de mol, ga ik mezelf echt niet op de key positie zetten, maar ga ik daar sportievere en jongere kandidaten zetten zodat de kans groter is dat ik in het spel blijf.

Die 'aanvallers' hadden trouwens allemaal een nummer op hun pak. Noah was bv nummer 5(?). Misschien wist de mol welk nummer de andere mol had. In dat geval moest die natuurlijk altijd bij die laatste geweren staan en zich enkel focussen op degene met dat nummer. En lag het aan mij, of was die tweede mol klein en gedrongen?

Dit is weer een heel grote als uiteraard. Ik heb nog niemand geschrapt. Ik wil gewoon even tegengas bieden aan alle theorieën hier.

Terug
Bovenaan