Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Omdat je met autosleutel in de hand kan bepalen wanneer je de auto opent. Stel dat er iemand je voor is, maar je kan de wagen op slot laten of opnieuw op slot doen tot jij aan de deur staat en dus eerste in de wagen bent.Inderdaad, ze zaten daar met 6 of 7 onderaan die toren. Waarom in godsnaam zou je als eerste die sleutel proberen pakken, er hangt echt niet maar dan ook niets van voordeel aan vast, integendeel. Het als eerste uit die loopgraaf kruipen is misschien zelfs nog erger in dat opzicht...

Ik vraag me vooral af waarom je bovenaan die toren al die deuren opent van die wagen? Tenzij dat moest natuurlijk.Inderdaad, ze zaten daar met 6 of 7 onderaan die toren. Waarom in godsnaam zou je als eerste die sleutel proberen pakken, er hangt echt niet maar dan ook niets van voordeel aan vast, integendeel. Het als eerste uit die loopgraaf kruipen is misschien zelfs nog erger in dat opzicht...

Auto is vrijwel meteen losgemaakt na bemachtiging, tenzij de montage misleidend was.Omdat je met autosleutel in de hand kan bepalen wanneer je de auto opent. Stel dat er iemand je voor is, maar je kan de wagen op slot laten of opnieuw op slot doen tot jij aan de deur staat en dus eerste in de wagen bent.
Lame ja. Maar wel een potentieel ticketje voor S9 van de mol![]()
Inderdaad, maar ik vond dat slecht gespeeld. Met de sleutel kan je potentieel de andere kandidaten kloten en laten afknallen door ze naar een gesloten wagen te laten spurten.Auto is vrijwel meteen losgemaakt na bemachtiging, tenzij de montage misleidend was.
Ik vraag me vooral af waarom je bovenaan die toren al die deuren opent van die wagen? Tenzij dat moest natuurlijk.
Ik zou maar wat graag die sleutel in mijn bezit hebben... En die deuren toe laten tot ik zelf aan de auto was![]()

Dan heb ik slecht nieuws, Noah is ook van West-Vlaanderen.Overigens, hoe rot ik het ook vind voor die Jens die als eerste afviel, het komt de verstaanbaarheid van dat programma wel ten goede.
#IkVerstaGeenWestVlaams
Dan heb ik slecht nieuws, Noah is ook van West-Vlaanderen.
#vanwelkeprovinciekwamdewinnaresvanvorigjaarweer?

Ik denk er hetzelfde over als KoC.Dan heb ik slecht nieuws, Noah is ook van West-Vlaanderen.
#vanwelkeprovinciekwamdewinnaresvanvorigjaarweer?
Ik snap dan wel niet waarom ze daar gewoon geen 10 sleutels op die toren hebben gehangen.Ik vermoed dat dat moest hoor, anders zou er vanaf de toren maar één potentiële nieuwkomer overblijven.
Overigens, hoe rot ik het ook vind voor die Jens die als eerste afviel, het komt de verstaanbaarheid van dat programma wel ten goede.
#IkVerstaGeenWestVlaams
Als mol wéét je dat de andere 9 kandidaten ook kost wat kost mensen willen afknallen, want hun plaats hangt er evengoed vanaf. Dus de mol hoeft zich tijdens deze proef echt niet op de meest controleerbare plaats te zetten hoor.Volgens mij wil je kost wat kost mensen kunnen afknallen of misschien molboekjes (moeilijker) want je plaatsje hangt er vanaf.
Haha echt, ik snap dat ook niet.Ik krijg het bij populaire programma's steeds van de massale 'haat' jegens sommige mensen die we totaal niet kennen vanaf de eerste aflevering.![]()
Die vertrouw ik ook niet, net als Dami.Die kerel met zijn dino tatoo is de mol.
Dat is zodat baba yega weer vaag kan doen over het programma op hun Instagram, zoals bij big brother.Wel veel verwijzingen naar buitenaards leven in de 1e Aflevering. Maïs, Alf, de muziek.
Kunnen we weer hints zien in iets wat geen hint is![]()