De meest marginale stad van Vlaanderen

Ik ben recent in Ronse geweest.

Niks marginaals gezien. Geen zwerfvuil, nauwelijks drollen, geen verslaafden gezien, verouderde huizen maar tegelijkertijd veel zonnepanelen, winkelstraatjes lijkt wel relatief veel leegstand, wel mooie natuur rondom, .

Lijkt mij wel een buurt waar mensen ruzie maken als je je auto parkeert voor hun huis. (Plakaatjes verboden te parkeren voort raam.).

Ronse verdient het niet om hier vermeld te worden, op basis van wat ik zie.

Tienen is helemaal niet marginaal, mooie stad en goede burgemeester.
De grote markt is prachtig en de Veemarkt word ook opgefrist.
De restauranten zijn beter dan in Leuven.
Leuven is de laatste jaren wel erg achteruit gegaan, aan het Rector de somer plein een mens zijn uitgave gedaan op de bank van de bushalte.
Het volk in Tienen is het meest behulpzaam ik al gezien heb, aan mijn moeder vroeg een vrouw om haar te helpen met boodschappen, dat kan je in Leuven vergeten.
Aarschot daar is het wel erg lol Als je s'nachts met een moto door Leuven rijd dan zit je percies in the hood lol the bronx
Het zal op elke stad wel commentaar zijn, maar Leuven is toch niet meer wat het geweest is.
Tienen heeft Jonathan Holslag als kandidaat burgemeester das erger dan marginaal

Blankenberge valt eigenlijk wel mee buiten het seizoen. Oostende is idd. het jaar rond marginaal.
Aan de rand van Oostende heb je in Middelkerke en Bredene ook van die marginale semi-verloederde campings waar vooral Walen het jaar rond verblijven hoewel je daar officieel niet gedomicilieerd mag zijn.

de eerst maandag van september is Leuven voor één dag de meest marginale stad van Vlaanderen. Om 9u 's ochtends beginnen ze daar op de Beestenmarkt (in de vetten os) al met pinten te hijsen. Tegen 12u is den helft al retescheef.

de eerst maandag van september is Leuven voor één dag de meest marginale stad van Vlaanderen. Om 9u 's ochtends beginnen ze daar op de Beestenmarkt (in de vetten os) al met pinten te hijsen. Tegen 12u is den helft al retescheef.
Men moet starten mat wa je gestopt zijt , behalve als het Pernod Ricard was .

Mocht Leuven geen universiteit/UZ/Imec hebben was dat ook gewoon een even marginale stad als Tienen, en dat bewijs zie je inderdaad op de jaarmarkt. Of kermis. Of kerstmarkt. Het ding is gewoon dat er veel welstellende personen in de regio blijven plakken na hun studies waardoor het lijkt dat Leuven een stad vol intellectuelen is. Maar neem dat weg en je zit met een stad vol marginalen.

Wetteren.
het klinkt las een lieflijk boerendorp dat randstad is geworden
tot je er staat, dan zie je waar die van Ugly Belgian Houses zijn inspiratie heeft gevonden

Terug
Bovenaan