{BK}Black Devil
Well-known member
In die vechtnummers best nog wat medailles te halen , iemand zin om te worstelen ?
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Jammer dat discussiëren op internet nog geen Olympische sport is, in die worsteldiscipline kunnen we wel een paar BG'ers afvaardigen.In die vechtnummers best nog wat medailles te halen , iemand zin om te worstelen ?
Ik mag gewoon berichten plaatsen hier.ga is naar het fok forum. Misschien dat daar iemand geïnteresseerd is.
Echt opvallend. Nederland presteert per capita structureel onder het niveau van landen als Australië en Nieuw Zeeland, al ettelijke olympische spelen lang. Wat is de verklaring?Ik mag gewoon berichten plaatsen hier.
Echt opvallend. Nederland presteert per capita structureel onder het niveau van landen als Australië en Nieuw Zeeland, al ettelijke olympische spelen lang. Wat is de verklaring?
Voila, NL is gewoon wereldtop op sportvlak. Elke cultuur heeft zijn accenten. Moesten er culinaire olympische bakwedstrijden plaatsvinden zouden ze blij mogen zijn als er 1 Nederlander al zou mogen meedoen.NL presteert beter.

Ik ben benieuwd of ze bij de taekwondoclubs een Chaâri effect gaan merken. Eerste keer dat ik die sport volgde eerlijk gezegd.
Je zou kleinere sporten heel goed kunnen stimuleren door er regelmatig tv uitzendingen aan te besteden. Gewoon een aantal sporten volgen. Liefst wekelijks.Een bronze medaille in een kleine sport zal ook geen gigantisch wauweffect en toeloop veroorzaken, denk ik.
Ik vond Van Tichelt anders wel een revelatie... als commentator....
En een paar zekerheden die het laten afweten zoals de hockeyploegen (vooral de mannen dan) of Van Tichelt.
...

Oneens.Conclusie is elke OS hetzelfde, België is een relatief zwak sportland gezien onze welvaart
ik vind dat ook maar een simpele uitvlucht.Conclusie is elke OS hetzelfde, België is een relatief zwak sportland gezien onze welvaart zonder een steen te werpen naar de huidige generatie sporters. Zij moeten ook maar roeien met de soms triestige riemen die ze aanreikt krijgen.
Paardensport is ook zo'n sport. Gaan hier gigantische bedragen in rond en neemt de plaats in van veel waardevolle landbouwgrond met als resultaat: geen enkele medaille, ze kwamen zelfs niet in de buurt!voetbal daarentegen, sport waar België het meeste geld in pompt: niet eens geplaatst.
Oneens.
We doen (veel) beter dan de meeste Westerse landen met een vergelijkbare bevolking.
We zijn het negende Europese land in aantal medailles en het elfde Europese land in de ranking. Van de zestig landen he.