De manonvriendelijke thread

Van die arrogante kerels die denken dat ze een God's geschenk voor de vrouwen zijn.

Ik ben dan God eerder dankbaar voor de uitvinding van de vibrator.

Helaas moet ge daar een man dankbaar voor zijn, maar geen nood. Het was uiteraard een pervers ventje dat vond dat vrouwen iets te hysterisch waren en, per toeval, ontdekte dat een behandeling daar beneden met een trillend apparaat daarbij hielp (zoveel vragen hierrond)

Ge zou denken dat andere mannen daarvan geleerd hebben en hun vrouw dus tevreden en voldaan zouden houden hé :thinking:
 
Aangevuld met:
V: wat wil je vanavond om te eten?
M: maakt niet uit!
V: *maakt iets dat hij zeker lust*
M: ugh *gezicht tot op de grond* hier had ik echt geen zin in! *Mokt als een kleuter*
Dat is nochtans een standaard situatie die wij als mannen altijd aanhalen over jullie.
Dus effkes die omgekeerde psychologie met ons uithalen, dat is durven.

Helaas moet ge daar een man dankbaar voor zijn, maar geen nood. Het was uiteraard een pervers ventje dat vond dat vrouwen iets te hysterisch waren en, per toeval, ontdekte dat een behandeling daar beneden met een trillend apparaat daarbij hielp (zoveel vragen hierrond)

Ge zou denken dat andere mannen daarvan geleerd hebben en hun vrouw dus tevreden en voldaan zouden houden hé :thinking:
Ge zult maar de chance hebben dat uwe man plots Parkinson krijgt.
 
Laatst bewerkt:
Wie zegt dat het onnodig is?

Kom het te weten in de volgende foto meeting en neem je breedbeeldcamera maar alvast mee.
Jij bent er toch ook?
De enige foto's die ik neem zijn selfies, peuter foto's en foto's van lekker eten. Met mijn smartphone camera. Niet ideaal dus om me in te schrijven voor een foto meeting.
Maar als het Diest wordt kan ik eventueel de mensen die met de trein komen wel professioneel hun kaartje knippen.
 
De enige foto's die ik neem zijn selfies, peuter foto's en foto's van lekker eten. Met mijn smartphone camera. Niet ideaal dus om me in te schrijven voor een foto meeting.
Maar als het Diest wordt kan ik eventueel de mensen die met de trein komen wel professioneel hun kaartje knippen.
Ik wil wel in mn neus peuteren of zo, hoor. Kom maar af. Dan kan je een selfie met mij trekken
 
Hai toch. Mannen die zich onnodig neerhalen. Ook niet leuk
Maar enfin toch ongelooflijk.
Dan is er een thread met als specifiek doel om mannen af te schilderen als de waardeloze, egoïstische, egotrippende, seksueel inferieure, bierzwelgende, blubberbuik hebbende, emotioneel immature, vetzakkige wezens die we zijn... en TOCH kickt dat verzorgend instinct in bij de vrouwen.




AH NEE SHIT dat zijn vrouw-specifieke opmerkingen en dat mag niet meer... nee Lint, stout, foei.
Sorry @recipe4hate, ik ben uw thread aan het vervuilen :headshake: .
 
't Is niks, het belangrijkste is dat ge het probleem kunt zien.

Ga nu maar terug de threads vervuilen in andere fora. :p
Ik voel me nu wel heel onwaardig, als mijn onzin zelfs te laag is voor zwam :headshake:.
Het doel van deze thread is bereikt, deze komt hard aan.

/close_thread
 
Ik voel me nu wel heel onwaardig, als mijn onzin zelfs te laag is voor zwam :headshake:.
Het doel van deze thread is bereikt, deze komt hard aan.

/close_thread
Nog een beetje beginnen nastampen ook.

Ik bedoelde dat uwe onzin prima is voor de rest, maar hier in zwam verwachten we wel een minimum aan intellectueel niveau.
 
De enige foto's die ik neem zijn selfies, peuter foto's en foto's van lekker eten. Met mijn smartphone camera. Niet ideaal dus om me in te schrijven voor een foto meeting.
Maar als het Diest wordt kan ik eventueel de mensen die met de trein komen wel professioneel hun kaartje knippen.
IK KEN U!
Gij zijt die conducteur!
 

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan