De manonvriendelijke thread

recipe4hate

Well-known member
Crowdfunder FE
Beste dames van BG,

We hebben jullie hulp nodig!
Met nieuwe discussies in de ‘forumregels en warns’-thread, is het duidelijk dat Loser geen goeie voorbeelden van manonvriendelijk gedrag kon vinden.

Spuw dus hier jullie beste oneliners, stereotiepe kritieken en haatspraak.

Geen nood, we zullen ons nog steeds inclusief voelen.

Ik zal, als white privileged male, beginnen:
God schiep de man met hersens en geslachtsdelen, maar hij voorzag het lichaam met genoeg bloed voor 1 van de 2.
 
Wij, egoisten dat we zijn, schenken nooit aandacht aan de vrouw tijdens de seks (nuja daarbuiten ook niet) en vallen gewoon in slaap na het klaarkomen.
 
Als wij het sterke geslacht zouden zijn, waarom krijgen vrouwen dan de kindjes?
Ja! Wij weten niet wat pijn is en zouden huilen bij het kinderen baren.
We zijn zo kleinzerig dat we ons zelfs aanstellen bij een griepje.
En maar klagen.
 
Wij zeggen altijd dat we een beest in bed zijn, maar meestal is het maar een braaf diertje.
Ik zeg het, 3 minuten doen alsof we de beste ever zijn en daarna doen alsof we slapen.

Die van bifi zijn nog grotere beesten. En da’s zelfs maar een beetje.
 
Voetbal en bier zuipen.
En maar doen alsof we er iets van kennen.
Brullen naar den tv ja, da doen we. Om ter hardst en dan in t stadion nog wa motten uitdelen.
Ma zelf ne bierpens hebben die over ons broek hangt.
 
Mannen moeten toch ook altijd alles alleen kunnen doen he.
“Nee ik heb geen hulp nodig bij het bouwen van deze kast”

En achteraf zo fier als een gieter: “kijk eens hoe goed ik da gedaan heb!”

Tis een bouwkit van Ikea.
TIS GEWOON HET PLANNEKE LEZEN, DWAAS
 
Wij zeggen altijd dat we een beest in bed zijn, maar meestal is het maar een braaf diertje.
Ik zeg het, 3 minuten doen alsof we de beste ever zijn en daarna doen alsof we slapen.

Die van bifi zijn nog grotere beesten. En da’s zelfs maar een beetje.
Ne regenworm is ook een beest hè. 🤷🏼
 
Je vergeet de fantastische rijkwaliteiten van mannen die vrouwen absoluut ontberen, wat helaas wordt tegengesproken in de ongevallenstatistieken,

Het praten tegen borsten als ze mooi vertegenwoordigd zijn ipv 20cm hoger te richten met de ogen,

Het doen alsof ze enige stijl hebben terwijl 90% van hun kleerkast minimum 10j geleden werd aangekocht,

En hun fantastische kwaliteiten als minaar waar AL hun vorige veroveringen toch OH ZO HARD over stoeften.... Behalve de huidige natuurlijk. Die is de freak die niet content te stellen is! 👍
 

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan